Sprzedam Nissana 200sx s13 z 1994 roku. Samochód posiadam niemal 4 lata, budowany od podstaw dla siebie, używany z głową. Pod maską znajduję się silnik sr20det z s14a, w stanie idealnym, o kopceniu i poborze oleju nie ma mowy. Kupując auto najważniejsza była dla mnie bezwypadkowa przeszłość, oraz brak rdzy nękającej ten model, i to się nie zmieniło, jednak auto wymaga poprawek blacharsko lakierniczych, aby odzyskać dawny blask. Do auta dorzucam kompletny bodykit 180sx kouki Type X zakupiony niedawno w JDMbodyshop, aby doprowadzić auto do ideału.
Moc: 251KM @ 4964rpm Moment: 360Nm @ 4840rpm (na seryjnej mapie)
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego, chętnie opowiem więcej pod numerem telefonu 519 121 380.
SILNIK:
-Swap SR20det
-Turbo T28
-Denso IK22 Iridium 7
-MBC Properfekt (0,75 - 0,9b)
-Pompa paliwa Walbro 255lph
-Powiększona miska Greedy
-Wydajniejsze wiatraki
UKŁAD DOLOTOWY:
-FMIC + alu orurowanie
-Filtr AEM DryFlow 3"
-Blow-off ProPerfekt TypSS II
UKŁAD WYDECHOWY:
-DP 3" + Frontpipe 3" + Catback 3" + końcowy 4" TurboWorks
UKŁAD HAMULCOWY:
-Spowalniacze seria bez ABS
-Hydrołapa Silver Project
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Dyfer 100%
-Sprzęgło spiek 6 łap + docisk custom
-Odelżony zamach
-Short shift
-Poli poduszka skrzyni
ZAWIESZENIE:
-Zawieszenie gwintowane DGR Track 10/8 + Camber plates z regulacją twardości
-Regulowane drążki reakcyjne
-Regulowane tylne drążki
-Rozpórki przód/tył
-Poli tylnego wózka
ELEKTRONIKA:
-ECU Master DET III strojenie ecu-tune.pl (obecnie odpięty)
-Wskażniki Auto Gauge: boost, ciśnienie oleju, temperatura oleju, EGT, temp. cieczy Epman
-Relokacja aku do kabiny
FELGI & OPONY:
-Felgi Rota D2 17”x8,5”
-Opony Yokohama ADVAN v105 225/45 245/40
-Kilka kompletów 15/16”
WNĘTRZE:
-Fotel kierowcy Mirco XXL + mocowania boczne
-Pasy szelkowe Takata Made in China
-Kierownica Sparco 350mm
-Wydmucha