Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 296,99 zł
- Rozpórka kielichów Nissan 200SX S13
- 306,98 zł z dostawą
- 602,70 zł
- Nissan Sx200 s13 dokładka tyłu KOU
- 637,70 zł z dostawą
- 445,00 zł
- Nissan Sx200 s13 progi Agress
- 545 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1990
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Alarm, Centralny zamek, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Klimatyzacja manualna, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo USB, MP3
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 250
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Tak
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 124139
- Pojemność silnika [cm3]
- 1809
Opis
NISSAN 200SX S13 CA18DET
Zacznę od tego, że jestem właścicielem tego auta od 2008 roku do dziś.
Niestety aktualnie nie mam czasu aby dalej się nim zajmować.
Auto stoi niejeżdżone w garażu od 2 lat!
BUDA:
1. Kolor srebrny metalik. Auto było całe na nowo lakierowane w Niemczech w 2007 roku. Odcień taki sam jaki wyjechał z fabryki.
2. Auto nie było malowane z powodu dzwona! Poprzedni właściciel chciał mieć świeży lakier.
3. Buda jest prosta i NIGDY nie była bita. Wszystkie szczeliny szyby fabryczne. Żadnego spawania czy innego drutu tu nigdy nie było.
4. Buda jak na swoje lata jest w bdb. stanie. Korozja występuje w standardowych dla s13 miejscach, tzn. progi, podłoga pod nogami kierowcy, prawa podłużnica (od lewarowania), ruda wychodzi powoli na tylnich nadkolach (delikatnie). Ogólnie jak na s13 to naprawdę lajt. Piszę szczerzę jak jest z własnego doświadczenia, a s13 miałem kilka (a ogądałem kilkanaście) i wiem jakimi w większości pruchłami i ulepami są krążące po rynku s13. Tu jest po prostu standardowa s13 korozja do bezproblemowego ogarnięcia na lalke. Zresztą wszystko widać na aktualnych fotkach.
Kielichy amortyzatorów, podłoga bagażnika, komora silnika, klapa bagażnika, pas tylni itp. - SĄ ZDROWE.
Cała buda jest seryjna. Bez żadnych szmelcowatych spoilerów.
WNĘTRZE:
1. Wnętrze jest w bdb. stanie. Nic nie jest połamane czy pourywane. Tak jak zostało założone seryjnie tak jest do dziś.
2. Środek jest czysty i zadbany. Żadnej gnojownicy tu nie ma i nigdy nie było.
3. Cała elektronika jest sprawna! Wszystkie przyciski działają. Wszystkie lampki są sprawne itp. itd.
4. Auto ma klimatyzację, która jest sprawna i szczelna jednak ma już swoje lata i obecnie już słabo działa. Należy ją nabić na nowo świeżym odczynnikiem.
5. Przednie fotele zostały zmienione na czarną skórę z s14. Skóra jest w stanie idealnym.
6. Całe wnętrze jest seryjne i kompletne. Brakuje jedynie oryginalnego 15" koła zapasowego w bagażniku.
7. Zamontowane jest bardzo dobre radio z MP3 i USB - JVC G721 (w komplecie oryginalny karton + rachunek).
8. Zamontowany jest centralny zamek i alarm.
9. Jest wskaźnik AG Boost z funkcja PEAK
10. Jest wskaźnik EGT jednak obecna termopara jest do wymiany (nie działa). Termopara jest zamontowana w seryjnym kolektorze wydechowym w centralnym punkcie wylotu spalin (wylot z 4 garów).
MECHANIKA:
1. Silnik (słupek, głowica, cała strona kolektora ssącego) to seryjne nierozbierane CA18DET z przebiegiem 135 tys. km.
2. Turbo T28 + WG z s14 do tego komplet nowych uszczelek pod kolektorem i turbo. Stan sprężarki bdb. - minimalne luzy.
3. Elbow 3" (do poprawki) + cały dosłownie nowy (przejechane może 200km) komplety wydech z nierdzewki 3" z 2 tłumikami przelotowymi i jedną puszką.
4. Duży FMIC (600x300x76) zamontowany przed chłodnicą wody. IC praktycznie nowy (przejechane może z 2000km). Kupiony w re5pect.pl za ok 500zł.
5. Wałek ssący wymieniony na 2x wałek wydechowy.
6. Nowiutkie (przejechane może 200km) kompletne sprzęgło Exedy Standard (tarcza, docisk). Kupione w driftshop.pl za ok. 650zł.
7. Uszczelki pod pokrywami zaworów zostały wymienione na Victor Rainz wraz z półksiężycami z tyłu pokryw (ale to było z 3 lata temu).
8. Usunięte zostały wszelkie zbędne pierdoły z pod maski.
9. MBC Properfekta ustawione obecnie chyba na 1 bar.
10. Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press (GSS342)
11. Regulator ciśnienia paliwa (kopia nissmo)
12. W ECU jest wlutowana kość z programem H-DEV Stage 2
13. Cały rozrząd (pasek, rolki i napinacz) został wymieniony na nowy 3 lata temu.
14. Wszystkie paski klinowe zostały wymienione na nowe 3 lata temu
15. Olej w silniku zmieniany regularnie - zawsze Valvoline 10W-60
16. Świece NGK.
17. Pompa wody również była wymieniona 3 lata temu na nowa.
18. Akumulator z powodu montażu IC w taki, a nie inny sposób wymagało przeniesienia do bagażnika. Sam akumulator wymaga zrobienia porządnego mocowania w bagażniku.
19. Na aucie są 17" alufelgi ATURA. Szerokość 8 cali. Opony Bridgestone Potenza 205/45/17. Stan opon - średni.
Poza tym dużo innych pierdół, których już nie pamiętam.
MANKAMENTY (DO ROBOTY!):
1. W silniku ostatnio zastukała panewka (zapewne na wale) - od tego czasu nie jest jeżdżony!
2. Zawieszenie na aucie jest w kiepskim stanie, tzn. wywalone tuleje itp. rzeczy + stało 2 lata...
3. Hamulce na aucie są w kiepskim stanie, tzn. tarcze seria i klocki zastane (auto stało 2 lata)
4. Buda jest BARDZO OK jednak progi oraz podłużnicę jak to w s13 należy zrobić (dokładny stan widać na foto).
5. Auto stało 2 lata, więc większość seryjnych węży podciśnienia należałoby wymienić na nowe.
6. Na 3 garze w głowicy poprzedni właściciel uszkodził gwint świecy. Obecnie 'trzyma' jednak kwalifikuje się to do zrobienia.
7. Któraś z 4 cewek zapłonowych zaczyna padać, tzn. jak to bywa w CA18DET raz pali raz nie, czyli wkrótce całkiem padnie - daje W KOMPLECIE NOWĄ NA WYMIANĘ.
8. Jak już pisałem auto nie jest użytkowane od 2 lat, więc nie posiada ważnego przeglądu!
Do auta daje za darmo różne inne graty jakie mam do s13 np.
- seryjne poliftowe fotele s13 w stanie idealnym
- seryjny wałek ssący CA18DET (krzywki w bdb. stanie)
- całe mnóstwo seryjnych przewodów podciśnienia i węży z osprzętu silnika
- kompletne turbo T28 z s14 w luzem na wirniku (uszczelniacze ok - nie srała olejem)
- gruszka/wastgate do T28 (sprawny, szczelny)
- szpera/most z s14
- seryjne kompletne sprzęgło CA18DET (tarcza, docisk, łożysko)
- jakieś różne pierdoły w stylu porządnych skręcanych opasek metalowych, silikonowych kolanek do IC, adaptera do blow-off itp. itd.
WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT OFERT:
-> Auto sprzedaje wyłącznie w całości.
-> Auto jest do obejrzenia w Zielonej Górze.
-> Auto odpala bez problemu, można posłuchać pracy silnika, sprawdzić skrzynię biegów itp.
-> Posiadam całe mnóstwo fotek różnych prac przy tym aucie od momentu, gdy sam osobiście je sprowadziłem z DE w 2008 roku - linki:
https://picasaweb.google.com/100382781652868791355/AktualneKWIECIEN2015#
https://picasaweb.google.com/100382781652868791355/SPRZEDAZS13SwiezoPoZakupie2008
https://picasaweb.google.com/100382781652868791355/SPRZDAZS13Rozne
-> Nie interesują mnie żadne wymiany!
-> Polisa OC jest ważna do 22.09.2016
-> Auto posiada dwa oryginalne kluczyki Nissana + dwa piloty od alarmu oraz oryginalną instrukcję obsługi 200SX S13.
Kontakt:
W razie pytań, proszę o kontakt przez wiadomość do sprzedawcy na allegro lub na numer tel. 537 932 161
Zachęcam do odwiedzenia innych moich aukcji na, których więcej części do nissana s13/s14
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!! UWAGA !!
Za DODATKOWĄ OPŁATĄ możliwe jest nabycie w komplecie innych części do S13 które gromadziłem z myślą o jego odbudowie są to min.
1. Kompletne NOWE zawieszenie gwintowane ISC-N1 DRIFT - nigdy nie używane (zapakowane w oryginalny karton + paragon zakupu na 3000 PLN). Cały fabryczny komplet!
2. Komplet oryginalnych wtrysków NISSMO 550cc (4 sztuki) do CA18DET
3. Komputer NISTUNE + LICENCJA + KABEL USB + WRZUCONE MAPY (pod GT28RS, 550ccm, MAF Z32, FMIC, wydech 3" - są to mapy z żółtka s13 Konrada z TK, na których wyplute było tam ok 330KM)
4. Przepływomierz (MAF) z 300ZX Z32 + oryginalna wtyczka do niej
5. Tarcze hamulcowe przednie s14 280mm - NOWE nigdy nieużywane (zapakowane w oryginalny kartony + paragon zakupu).
6. Komplet przednich czterotłoczkowych zacisków hamulcowych z s14 + seryjne przewody hamulcowe do przednich zacisków s14.
7. Adaptery do montażu przednich tarcz 320mm z MURANO - NOWE nigdy nie używane.
8. Wózek (tylni) s13 + wszystkie wahacze przednie + wszystkie wahacze tylne + wszystkie drążki. Wrzucamy do tego komplet nowych poli i mamy gotowy zawias na wymianę!
9. Wózek (tylni) s14. Tuleje OK.
10. Przepustnica 60mm z KA20DE
11. Konkretny zestaw szerokich skręcanych felg 17" (Przód: 3 częściowe, Work VS MX 17x9 et32, tyl: 3 częściowe, firmy nie znam, made in Japan 17x10 et35
Wszystkie te części znajdziesz na moich pozostałych aukcjach.
Zdjęcia:
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.