Sprzedam Nissana 200sx S14 SR20DET GOTOWEGO DO SEZONU , którego robiłem przez parę lat, miałem nadzieje ze będę nim jeździć do końca jego lub mojego żywota.Robiłem jego pod siebie wszystko dokładnie stąd te lata pracy, niestety życie(krecha) i brak czasu zmusza do sprzedaży auta. Nissan garażowany chmurki nie widział, od momentu pierwszego kołowania wyjechał 3 razy na asfalt. Ostatnim jego wypadem był Automaster show 2014.Mam nadzieje że trafi w dobre ręce.
S14 była rozebrana na części pierwsze,
rdza powymieniana na zdrową blachę,wszystkie łączenia dodatkowo spawane co by buda się nie rozpadła potem dokładnie zagruntowana i pomalowana, niepotrzebne powycinane.
Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane, gumy powymieniane na poliuretany, tylny wózek na aluminiowych tulejach.Przednie wahacze wydłużone o 4cm każdy.Powiększony kąt skrętu po przez przesuniecie całego magla do przodu,wstawienie podkładek jak i przespawanie wąsów zwrotnicy.Wymienione zostały drążki i końcówki drążków kierowniczych
Hamuje to na nowych tarczach EBC wentylowane nacinane, klocki nie pamiętam.Felgi osadzone na dystansach 5cm na koło co daje z wahaczami 9cm extra na stronę auto nie mieściło na lawecie z dystansami. Ręczny hydrauliczny.
Serducho auta to seryjne SR20DET dopompowane T28 moc nie sprawdzona jeszcze ale przewyższa serie większe ciśnienie doładowania(1bar)jak i ciśnienie paliwa, silnik wyważony wał korby tłoki koło zamachowe i sprzęgło, porty zaworowe i zawory na nowo dopasowane.Oleje regularnie wymieniane ,20 km dopiero na silnikowym .Koło zamachowe odchudzone, sprzęgło spiek Radzikowski łapie jak wściekłe, docisk o zwiększonej sile.Skrzynia oryginał, dyfer od s13 zblokowany na 100%. Dolot skrócony i powiększony z dodatkowym coolerem wkomponowanym głębiej co by go nie stracić na kępce trawy,blow-off, dodana oil catch tank, EGR wywalony,gorąca strona to baran z nierdzewki, downpipe z wejsciem na sondę(silnik pracuje bez korekty)wydech 2,5 cala przelotowy.Dodany został regulator ciśnienia paliwa i MBC, szujniki ciśnienia oleju, temp oleju, doładowania, równiez posiada chłodnice oleju,Większa Chłodnica oraz dwa niezależne wiatraki włączane ze środka.Przebieg nie pamiętam dokładnie około 200000
Auto podpiera się na zawieszeniu D2 regulowana wysokość i twardość na poduszkach kulowych. Auto ma zrobioną klatkę według załącznika J, wszystkie kielichy są połączone z klatką auto sztywne bardzo ale o to chodzi. komfort jazdy jak i wchodzenia żaden ale drogi się trzyma bardzo dobrze.
W środku znajduje fotel kubełkowy kierowcy z pasami 4 punktowymi a pasażer niestety ma seryjne pasy i fotel(brak funduszu i sponsora.Aku przeniesione za pasażera, bagaznik wyrównany, plastikowy zbiornik paliwa z dwiema zewnetrznymi pompami jedna zasila swirl pot co by w zakrętach paliwa nie zbrakło od przeciążeń druga to wiadomo zasila regulowaną listwę paliwową.Na ostatnim wypadzie uderzyłem zderzakiem przednim oraz bokiem o nieszczęsną oponę która połamała lekko włókno szklane i wyrwało jeden z uchwytów(kosmetyka) lewe tylne nadkole brudne od opony która się rozpadła widać na zdjęciu.Kolor uraban camo.Auto jest tak przygotowane że jak by ktoś wpadł na pomysł wpuszczenia go na zwykłe drogi(przegląd)auto posiada wiązki potrzebne do instalacji świateł. Do nyski dorzucam dodatkowo 8 stalowych felg.W razie pytań dzwonić 500340089 (Tomek)
Poniżej strona ze zdjęciami z placu budowy.
https://plus.google.com/photos/108221876835321965945/albums/5529500982528451553?banner=pwa
dodatkowo
https://www.youtube.com/watch?v=iEh0XFwof-U
9 sekunda
https://www.youtube.com/watch?v=bulctltSzSc