Strange Summit jest oficjalnym dystrybutorem marki Niner Bikes w Polsce! Zachęcamy do odwiedzania naszej strony www.strangesummit.com oraz fanpagu www.facebook.com/strangesummit
Steel is truly real
Nie chodzi o to, gdzie jesteś, ale o to, dokąd zmierzasz.
RLT 9 Steel jest dla purystów, rowerzystów, którzy poszukują klasycznej estetyki, gładkiej, giętej stali. Niezależnie od tego, czy jedziesz asfaltową, czy żwirową drogą, ten rower ma ochotę na długie przygody. Mając dużo miejsca na cały sprzęt, jedyną rzeczą, która powstrzymuje cię przed kolejną wyprawą, jest wyobraźnia. Śmiało, przeżyj swoje marzenia z RLT 9 Steel.
Wyróżniaj się – Reynolds 853
Nasz romans z utwardzaną powietrzem stalą Reynolds 853 rozpoczął się wcześnie. Od wczesnego flirtowania z ROS 9 Steel, przez pierwszy SIR 9 Steel, aż po naszego obecnego RLT 9 Steel, od ponad 15 lat mamy do czynienia z żelaznymi ramami.
Dlaczego stalowe Ninery są tak genialne?
Reynolds 853 to prawie idealny materiał do tworzenia ram rowerowych. Zamiast osłabienia przez ciepło, spawy ramy wzmacniają się po spawaniu TIG. Pozwala to na stosowanie cieńszych, lżejszych rur bez poświęcenia trwałości lub wytrzymałości ramy.
Ponadto rowery o stalowej ramie cieszą się zasłużoną reputacją dzięki solidności i niezawodności. Stal pozwala uniknąć głębokich rys, wgnieceń oraz wybacza ostre traktowanie, które towarzyszy najlepszym przygodom. Bez względu na to, czy jesteś w trakcie wycieczki międzykontynentalnej, czy dojeżdżasz do pracy, RLT 9 Steel uwielbia być obładowany bagażem i toczyć się przed siebie.
Stalowa rama, widelec RDO
RLT 9 Steel wyposażyliśmy w nasz całkowicie nowy widelec z włókna węglowego RDO. Połączenie stalowej ramy i karbonowego widelca z pewnością zapewni płynną jazdę, niezależnie od czasu jej trwania. Ten pięknie zaprojektowany widelec składa się ze słynnych włókien węglowych Race Day Optimized (RDO). Jest zbudowany w unikalnym procesie, który optymalizuje całkowite zagęszczenie warstw włókien węglowych pod wpływem ciepła i ciśnienia. Maksymalizując stosunek mat z włókna węglowego do żywicy w gotowym produkcie, otrzymujemy widelec lekki i sztywny, a jednocześnie poprawiamy jego pochłanianie drgań i nierówności.
Zwróciliśmy uwagę na estetykę i funkcjonalność tego widelca. Przewód hamulcowy jest poprowadzony wewnętrznie. Liczne mocowania bagażnika, błotników i ładunków sprawiają, że łatwo jest zapakować dużo bagaży. Więc śmiało, dodaj kolejny dzień jazdy rowerem. Osie przelotowe 12 x 100 mm i płaskie mocowanie hamulca tarczowego są kompatybilne ze współczesnymi komponentami. Jeśli chcesz przekroczyć granice długodystansowej jazdy bez dodatkowego wsparcia, zapewnimy Ci to. Nowy widelec ma wewnętrzne prowadzenie przewodu i dopasowanie dla lampki zasilanej dynamem w piaście. Teraz jedyną rzeczą, która powstrzymuje cię przed jazdą w nocy, jest twoja pora snu.
Ty decydujesz na jakich kołach chcesz jeździć
Przygotuj się na omdlenie. Przy większym prześwicie niż kiedykolwiek wcześniej, RLT 9 RDO może pomieścić opony o szerokości 700x50c. Czy Twoja następna wyprawa wymaga więcej przyczepności i szerszej opony? Nie martw się, wymiana kół jest banalna. Ten rower może pomieścić koła 650b i opony o szerokości do 2,0″. Zaszalej z kombinacjami kół i opon, pamiętaj tylko żeby były skierowane gumą do dołu!
Funkcje ramy umożliwiające długie wyprawy
Nie ważne czy jesteś koneserem węgla, rowerzystą weekendowym, uzależniony od przygód, lubisz mieć dużo gadżetów, zabierasz za dużo bagażu, wozisz swoje zakupy a może po prostu dojeżdżasz do pracy? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którykolwiek z tych pytań, RLT 9 RDO został stworzony dla Ciebie. Ta wersja ma 26 punktów montażowych, dzięki którym możesz wyposażyć swój rower w tyle toreb, butelek i bagażników, ile potrzebujesz. Możesz przewieźć wszystko, od listu miłosnego po strój gracza futbolu amerykańskiego…
Zaprojektowaliśmy również specjalne torby dla każdego rozmiaru ramy, które mocują się bezpośrednio do ramy. Nigdy więcej latających pasków i klamer. Tylko starannie zaprojektowana czysta w formie rama gotowa do następnej podróży.
Schludność stoi zaraz obok religijności. Nasze w pełni wewnętrzne prowadzenie kabli utrzymuje ramę w czystym looku. Chcesz jeszcze prostszego roweru? Single speed to twoje imię? Dzięki naszej mufie suportu PF30 bez problemu zainstalujesz single speed. Więcej biegów? Twoja sprawa! Ten rower jest kompatybilny z mechaniczną lub elektroniczną zmianą przełożeń. Planujesz szaleć na jazdach? Dla większej pewności siebie zamontuj regulowaną sztycę.
Rama: spawana ze stalowych rurek Reynolds 853, sztywna oś 12x142mm, mocowanie do bagażnika, błotnika i akcesoriów. DOŻYWOTNIA GWARANCJA
Rozmiary: 47cm, 50cm, 53cm, 56cm, 59cm, 62cm
Widelec: Niner Full Carbon RDO z mocowaniami do bagażnika, sakw, błotnika i bidonów, wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, 12x100mm sztywna oś
Koła 700c: Stans NoTubes Grail S1, piasty Neo Centerlock 12x100mm przód i 12x142mm tył
Koła 650B: Stans NoTubes Crest S1, piasty Neo Centerlock 12x100mm przód i 12x142mm tył
Opony 700c: Schwalbe G-One Evo SS, zwijana, 700×40 przód; Schwalbe G-One Evo SS, zwijana, 700×40 tył
Opony 650B: Maxxis Rambler TLR EXO 650X47 przód; Maxxis Rambler TLR EXO 650X47 tył
Hamulce: Sram Rival HRD hydrauliczne
Tarcze hamulcowe: Sram Centerline 160/160mm Centerlock
Manetki: Sram Rival HRD 2×11 biegów
Przerzutka tył: Sram Rival 11 biegów
Przerzutka przód: Sram Rival YAW z Chain Spotterem 2 biegi
Kaseta: Shimano Ultegra HG800 11 biegów 11-34t
Łańcuch: Sram PC 1130 11 biegów
Korby: Sram Rival YAW 50x34t
Suport: skręcany Prestine PF30 pod oś 24mm
Siodło: Niner z prętami Cr-Mo
Sztyca: Niner Carbon 400mm
Kierownica: Easton EA50 AX
Mostek: Niner RDO
Owijka: Niner
UWAGA!!
Możliwa modyfikacja konfiguracji zgodnie z upodobaniami klienta po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.
Rower dostarczany jest w częściach, osobno rama, amortyzatory, koła itd.. Możliwe jest złożenie i odbiór osobisty.