06/17 MP Oferta składa się z 3 przedmiotów
Dzieci Indygo
Nowe dzieci przybyły
ISBN: 978-83-933520-2-9
EAN: 9788393352029
Autor:
Lee Carroll
Tłumacze: Wyrwas-Wiśniewska Monika
Wydawca: Kos
Oprawa: Miękka
Format: 14.2x20.7cm
Liczba stron: 320
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Ciężar: 0,395 kg
Zjawiły się nowe dzieci.
Jeśli macie małe dzieci, ta książka jest właśnie dla was!
Lee Carroll, Jan Tober
Wasze dzieci to nie są wasze dzieci.
To synowie i córki życia, które tęskni samo za sobą
Przychodzą na świat za waszym pośrednictwem, ale nie od was
A choć są z wami, nie są waszą własnością.
Możecie im dawać miłość, ale nie wasze myśli
Ponieważ mają swoje własne.
Możecie zapewnić dom ich ciałom, ale nie duszom,
Gdyż ich dusze żyją w domu jutra, którego nie możecie odwiedzić, nawet w snach.
Możecie się starać być tacy jak one, ale nie próbujcie zmieniać ich na swoje podobieństwo.
Wasze dzieci są jak strzały, a wy niczym łuk wysyłający je w świat.
Niech napinająca łuk ręka łucznika przyniesie wam radość.
Kahlil Gibran, The Prophet
Niniejsza książka jest wprowadzeniem do tematu o Dzieciach Indygo i została napisana z myślą o rodzicach, opiekunach i nauczycielach, którzy w głównej mierze odczuwają i obserwują zmiany, jakie zachodzą w zachowaniach dzieci. Autorzy książki „Dzieci Indygo” całą wiedzę zebraną z własnych obserwacji, doświadczeń rodziców, uwag i obserwacji nauczycieli, postanowili przekazać w formie książki. Powodem powyższego były również pytania, jakie kierowali rodzice do Lee Carroll i Jan Tober podczas prowadzonych przez nich seminariów.
Celem tej książki jest pokazanie szerokiego spektrum różnego rodzaju problemów z jakimi spotykają się obecnie rodzice w wychowaniu dzieci. Dotyczy to również nauczycieli w przedszkolach i szkołach. Dzieci, które przychodzą w dzisiejszych czasach na Ziemię w znaczny sposób swoim zachowaniem i sposobem bycia różnią się od dotychczas funkcjonujących stereotypów do których jesteśmy przyzwyczajeni. Odczuwamy to wszyscy, bez względu na to, czy uczestniczymy bezpośrednio w wychowaniu dzieci, czy też jesteśmy osobami z otoczenia. Echo tych zmian znajduje również odbicie w wiadomościach przekazywanych w gazetach, radio i telewizji oraz na forach internetowych.
Obecnie wszystkie dzieci, które się rodzą, to są dzieci z nową energią,energią dającą możliwość sposobu życia które odbiega od stereotypów do jakich jesteśmy przyzwyczajeni. A to oznacza, że my, dorośli, potrzebujemy się otworzyć na te wszystkie zachodzące zmiany i szybko się ich uczyć, by rozumieć dzisiejsze dzieci. Potrzebujemy się tego uczyć i akceptować oraz stworzyć tym dzieciom warunki do ich samorealizacji. Świadomość tych zmian i świadomość zmieniającej się energii to jednocześnie świadomość że wszystkie dzieci które obecnie przychodzą na Ziemię są w tej energii i wszystkie potrzebuję szczególnej uwagi i aktywnego udziału rodziców i otaczającego ich środowiska w ich wychowaniu.
Ponadto informacje znajdujące się w książce są doskonałym materiałem dla rodziców (oraz wszystkich dorosłych osób zainteresowanych własnym rozwojem), dzięki któremu mogą się rozwijać razem z dziećmi i zrozumieć, że na równi z dziećmi jesteśmy przede wszystkim bytem duchowym i stanowimy w tym zakresie jedność.
Niezwykłe dzieci naszych czasów
Jaki dar i jaką nadzieję przynoszą nam dzieci indygo, dzieci kryształowe, gwiezdne dzieci
ISBN: 978-83-87025-86-1
EAN: 9788387025861
Autor:
Losey Meg Blackburn
Tłumacze: Listwan Jerzy Paweł
Wydawca: Medium
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 264
Rok wydania: 2014
Ciężar: 0,33 kg
Cena na okładce: 29,00 zł
Autorka podejmuje próbę wyjaśnienia zjawiska, które niepokoi wielu rodziców i pedagogów.
Coraz częściej widzimy wokół siebie dzieci, które postrzegamy jako nieznośne, nadpobudliwe czy niepełnosprawne psychicznie lub fizycznie. Opierając się na swoich doświadczeniach, autorka wyjaśnia, że są to dzieci z nowymi wzorcami energetycznymi i dzieli je na kilka kategorii. Mówi o dzieciach indygo, dzieciach kryształowych, gwiezdnych dzieciach, aniołach na Ziemi oraz dzieciach okresu przejściowego. Wszystkie te grupy przejawiają zadziwiające uzdolnienia i choć każda ma sobie tylko właściwe cechy, łączy je wspólny cel – budowanie cywilizacji miłości.
Pojawiają się wśród nas właśnie teraz, aby wskazać nam kierunek, jaki powinna przyjąć ludzkość w swoim rozwoju. Niosą w sobie przekaz, jak zmienić świat na lepsze. Musimy tylko uwrażliwić się na ich słuchanie, bo wnoszą do naszego świata możliwości doniosłych przemian ewolucyjnych.
Jako rodzice i opiekunowie musimy im pomóc, dbając o nie i wspierając ich wrodzone talenty. Autorka wskazuje, jak służyć tym dzieciom za przewodników, jak tworzyć dla nich przyjazne otoczenie w szkole i w domu, jak organizować im czas, a nawet jak je odżywiać. Uznając ich niezwykłość i wyjątkowość, pisze: Dzieci naszych czasów są dla nas gwiazdami przewodnimi; przepełnione żarliwą prawdą i niewinnością uosabiają ducha doskonałości, co kiedyś było - i może znów się stać - udziałem całej ludzkości. Te dzieci są już tutaj - a niedługo zjawi się ich jeszcze więcej! Czy zechcemy je zauważyć?
Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu
ISBN: 978-83-8095-303-1
EAN: 9788380953031
Autor:
Barbara Winczura
Wydawca: Impuls
Oprawa: Miękka
Format: 23.5x16.0cm
Liczba stron: 280
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Ciężar: 0,445 kg
Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają.
W romantycznym spojrzeniu na dzieciństwo, jakie ukazują antropolodzy kultury odnoszący je do zakładanych celów i form wychowania, jest ono dojrzewaniem do następnych okresów w życiu (Rogers, 2001, s. 202–214). To, co się w tych latach dzieje, ma budować człowieka szczęśliwego, otwartego na ludzi, chętnego zmianom świata na lepsze, twórczego.
Dzieciństwo jest wprawdzie okresem uczenia się potrzebnych umiejętności w życiu dorosłym, ale zakres i formy wybierają z troską dorośli. W dużej części przypadków tak jest, ale zarazem część dzieci z bardzo wielu powodów takiego radosnego dzieciństwa nie doświadcza. Przyczyny są różne: choroby przewlekle, deficyty rozwojowe czy niepełnosprawności, ale i takie, które z tym związane są bezpośrednio i pośrednio, a nawet wynikają całkowicie z innych przyczyn.
O tym jest ta książka? O emocjach dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu i o smutnym czasem życiu, negatywnych, traumatycznych doświadczeniach, niezaspokojonych potrzebach, utraconych marzeniach i nadziejach, o braku rozumienia przez bliskich... [...]