Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Niepowtarzalny Muesing cross/trekking XT/LX (4230979564)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 11:35 dnia 25.05.2014 r.

Kategoria: Crossowe
Lokalizacja: ŁÓDŻ


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Waga (gramy)
12000
Stan
Nowy

oferta nr 4230979564


Opis

 Rower cross/trekking MUESING TWINROAD LITE.

MADE IN GERMANY

    

Kolor czarny anodyzowany, czarny, czerwony, granatowy, biały lakierowany.

Rozmiary: 450mm.(17,7") 490mm.(19") 520mm. (20,5") 550mm. (21,5") 580mm.(23") 610mm.(24") 640mm.(25")

Dostępne również wersje damskie.

Na początek dane techniczne:

Rama Muesing Twinrod Lite (1700g.)

Widelec SR SunTour SF3-NRX D RL skok 63mm.blokada skoku

manetką na kierownicy, regulacja naprężenia wstępnego ze wskaźnikiem na goleni.

Klamki hamulcowe - Shimano DeoreLX

Manetki - Shimano DeoreLX

  Przerzutka przednia - Shimano Deore XT

Przerzutka tylna - Shimane Deore XT 

Mechanizm korbowy – Shimano SLX

Hamulce- Shimano DeoreLX

Piasty kół- Novatec

Łańcuch-Shimano 105

Kaseta zębatek-Shimano  Tiagra 12-28/30T

Komplet sterowy Accent

Opony - Continental SpeedRide 700x42C

Kierownica - Amoeba Vitra

Wspornik kierownicy - Amoeba Vitra

Wspornik siodła - Amoeba Vitra

Siodło -  San Marco Provip

Pedały -  VP

 

Parę słów dla tych wszystkich, którzy trochę mniej orientują się w symbolach i oznaczeniach komponentów rowerowych:

Rama:

Muesing to niemiecki producent wysokiej klasy ram i całych rowerów. Twinroad Lite to

najnowsza, bardzo mocna i wytrzymała rama o sportowej geometrii, doskonale nadająca się do zastosowania w rowerach od Cross, poprzez Trekking, aż do rowerów przeznaczonych do długodystansowej, ciężkiej turystyki. Ramy Muesinga produkowane są w Niemczech. Twinrod Lite to drugi od góry model ram firmy Muesing. Koszt samej ramy to 254Euro, czyli ponad 1000zł.

Widelec:

SR SunTour NRX D RL. Posiada regulację naprężenia wstępnego, dzięki której możemy dostosować jego pracę do wagi rowerzysty. Wskaźnik regulacji umieszczony na goleni widelca.

Posiada również blokadę skoku realizowaną za pomocą manetki umieszczonej na kierownicy.

Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, zdecydowanie lepsze od blokady skoku na goleni widelca, gdyż nie musimy podczas jazdy odrywać ręki od kierownicy i schylać się do goleni, żeby zablokować, czy zwolnić blokadę widelca.

Seria NRX to najwyższa półka widelcy SR SunTour dla kół 28”.

Dzięki blokadzie skoku widelec podczas jazdy zachowuje się jak widelec sztywny. Umożliwia to nam dużo łatwiejszą jazdę po twardych nawierzchniach, gdyż cała energia włożona w pedałowanie jest przekazywana na napęd, a nie częściowo przenoszona na „pompowanie” widelca. Zjawisko „pompowania” widelca szczególnie możemy odczuć podczas podjazdów pod górę.

Osprzęt:

Hamulce:

typu V-Brake z grupy Shimano Deore LX. Doskonała siła i modulacja hamowania, a jednocześnie świetna waga.

Dla miłośników hamulców tarczowych istnieje możliwość konfiguracji roweru z dowolnymi hamulcami tarczowymi Shimano.

Mechanizm korbowy:

Mechanizm korbowy Shimano SLX FC-M670 HollowtechII (puste ramiona).

Jest to mechanizm w systemie łożysk zewnętrznych z trzyrzędowymi tarczami Hyperdrive SG-X 48-36-26T. Mechanizm wyposażony jest w osłonę, którą można odkręcić.

Klamki hamulcowe:

Klamki hamulcowe Shimano Deore LX

Manetki:

Manetki 3X10 Shimano Deore LX z serii T670.

Przerzutka przednia:

Model Deore XT w wersji Down Swing.

    

Przerzutka tylna:

Model Shimano Deore XT z serii T780, doskonała zmiana przełożeń. Profesjonalna przerzutka z drugiej

"od góry" grupy Shimano.

Łancuch:

Model Shimano 105 - 10-cio rzędowy łańcuch z ażurowymi ogniwami.

Trzecia "od góry" grupa Shimano. Odpowiednik SLX. Praktycznie niestosowany w rowerach z tego zakresu cenowego, ponieważ z reguły stosowane są podstawowe łańcuchy z najniższej grupy Deore.

 Komplet sterowy:

Półzintegrowane stery firmy Accent.

Kaseta:

 

Kaseta Shimano Tiagra z przełożeniami 12-28T lub 12-30T. Bardzo dobre i przemyślane zestopniowanie z tarczami mechanizmu korbowego dla rowerów typu Cross/Trekking, zapewniające bardziej równomierne zużycie kasety, co w praktyce skutkuje jej dłuższą żywotnością.

 

 

 

Koła:

Zbudowane na najnowszych piastach Novatec. Obręcze Argon Cross, trzykomorowe, bok obrabiany CNC ze wskaźnikiem zużycia . Do tego bardzo dobre, nierdzewne szprychy CN Spoke w kolorze czarnym. .

Bardzo mocne, sztywne, a jednocześnie lekkie koła.

Ogumienie:

Dętki i opony znanej na całym świecie firmy Continental. Dętki w wersji specjalnej „Light”, celem obniżenia masy rotowanej koła, co zawsze korzystnie wpływa na jazdę. Opony Speed Ride w rozmiarze 700X42C. Jedne z najlepszych na rynku opon crossowych. Doskonałe na wszelkiego rodzaju twarde nawierzchnie, a jednocześnie zadziwiająco dobrze spisujące się w terenie.

Wsporniki:

Wspornik kierownicy:

Amoeba Vitra najwyższy model firmy Amoeba do rowerów MTB/Cross w kolorze białym, odwracalny.

Wspornik siodła:

Amoeba Vitra w kolorze bialym, 31,6mm. lekki, wytrzymały wspornik siodła. Najwyższy model.

Kierownica:

Kierownica Amoeba Vitra oversize, w kolorze białym.

 

Siodło:

Siodełko włoskiej firmy San Marco , znanej na całym świecie, model Provip, wersja Bioaktive. Świetnie wyprofilowane, lekkie, doskonale komponujące się z całością roweru.

Chwyty:

Lekkie, a jednocześnie komfortowe chwyty firmy Amoeba.

Pedały:

Pedały znanej na całym świecie firmy VP. Wykonane w całości z aluminium ze wstawką antypoślizgową. Możliwe również, po uzgodnieniu dowolne pedały SPD

Dodatkowo rower wyposażony jest w:

lekkie rogi firmy Amoeba, model Vitra w kolorze białym

aluminiowy koszyczek na bidon w kolorze białym

Podsumowanie:

W tej cenie rower raczej nie ma konkurencji. Proszę poszukać jakiegokolwiek roweru tak wyposażonego i zobaczyć jaka będzie jego cena. Innymi słowy stosunek jakość/cena tego roweru jest nie do pobicia, czy to w sklepie stacjonarnym, czy to w Internecie.

Oprócz tego rower jest wizualnie bardzo ładny, choć akurat w tej kwestii jest to moje subiektywne odczucie. Tak czy siak, jeśli ktoś chce mieć rower niezawodny, na świetnym osprzęcie, do tego wyróżniający się z tłumu różnego rodzaju Krossów, Kellysów, Authorów, Unibików, Giantów, Merid, itp. które zalewają nasze drogi, to ten rower jest dla niego.

Cena roweru w tej konfiguracji w Niemczech wynosi ponad 1000 Euro.

Jednocześnie, ponieważ rowery Muesing są praktycznie konfigurowalne dowolnie istnieje możliwość zamówienia roweru we własnej konfiguracji. O możliwości i ceny proszę pytać.

Gwarancja na rower 2 lata.

Gwarancja na ramę 5 lat.

Przed zakupem proszę o kontakt celem ustalenia szczegółów,przede wszystkim rozmiaru ramy.

Więcej zdjęć na:  http://www.fotosik.pl/u/tomspa/album/1168264

Mój telefon: 603274135 

Polecam i pozdrawiam.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.