Sand Runners. Neuroshima HEX 3.0
EAN: 5902560382075
Typ publikacji: gra planszowa
Oprawa: Pudełko kartonowe
Wydawca: Portal Games
Seria: T.I.M.E Stories
SID: 924478
Sand Runners. Neuroshima HEX 3.0
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom... Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować. Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry Neuroshima Hex (edycja 3.0) Zawartość: 54 żetony instrukcja woreczek strunowy