Neuroshima Hex 3.0.
EAN: 5902560380682
Kategoria: gra strategiczna
Producent: Portal Games
Grupa wiekowa: 13+
Liczba graczy: 2 – 4 osoby
Czas rozgrywki: ok. 30 minut
Neuroshima Hex 3.0
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w post-apokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha.
Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych.
Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje.
Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką.
Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak.
Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Zawartość:
- 1 plansza
- 35 żetonów armii Posterunku,
- 35 żetonów armii Molocha,
- 35 żetonów armii Hegemonii,
- 35 żetonów armii Borgo,
- 8 znaczników armii,
- 8 znaczników ran,
- 4 liczniki obrażeń,
- 55 kart z hexogłówkami,
- 1 instrukcja