Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu
Dean Graziosi
Wydawnictwo: OnePress
Rok wydania: 2022
Oprawa: broszurowa
Liczba stron: 264
Format: 235 x 158 mm
Kod paskowy (EAN): 9788328384422
Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i dobre znajomości, a i tak nie gwarantuje to pomyślnego rezultatu. Owszem, czasami słyszy się o przeciętniakach, którzy mozolnie, krok po kroku pięli się w górę, aby w końcu dzięki nadludzkiemu wysiłkowi osiągnąć swój cel. Czy naprawdę nie ma jakiejś prostszej ścieżki do sukcesu?
Taka prostsza ścieżka istnieje i została dokładnie opisana w tej książce. Zaprezentowane tu reguły mają uniwersalny charakter i każdy może je z powodzeniem zastosować. Są rezultatem badań nad nawykami i cechami wybitnych ludzi. Dzięki analizie ich strategii życiowych można było wyodrębnić niewielkie, łatwe do wprowadzenia zmiany w nawykach, które mają moc odmieniania życia na lepsze. Jeśli sprawisz, by nawyki sprzyjające sukcesom były Twoją drugą naturą, droga do życia pełnego bogactwa i satysfakcji stanie przed Tobą otworem. W tym poradniku dokładnie pokazano, w jaki sposób, prostymi środkami, dzięki niewielkim zmianom codziennych nawyków osiągać cele. Przekonasz się, że niewielkim wysiłkiem i bez większego stresu możesz odmienić swoje życie!
Dzięki tej książce:
łatwiej określisz, jaki jest Twój rzeczywisty cel i dlaczego chcesz się rozwijać
odblokujesz swoją produktywność
zrozumiesz własne możliwości i zaczniesz je w pełni wykorzystać
podejmiesz 30-dniowe wyzwanie "Lepsze życie"
zaczniesz przemieniać swoje życie na takie, o jakim marzysz
Podejmij wyzwanie i zacznij żyć na własnych warunkach!
Dobry nawyk, zły nawyk
Potwierdzone naukowo sposoby wprowadzania pozytywnych i trwałych zmian w życiu
Wendy Wood
Tłumacze: Białek Maria
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 370
Wydanie: 1
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
ISBN: 978-83-01-21420-3
EAN: 9788301214203
W codziennym życiu wyuczone, niemal automatyczne czynności i działania towarzyszą nam na każdym kroku: od kontaktów z ludźmi, przez sport, pracę, zakupy, aż po nawyki związane z jedzeniem i piciem. Ilekroć planujemy cokolwiek zmienić, polegamy wyłącznie na własnej sile woli i determinacji.
Dlatego prawie zawsze ponosimy porażkę – to po prostu nie wystarcza.
Wendy Wood od ponad trzydziestu lat bada fascynujące mechanizmy powstawania nawyków. Dzięki temu potrafi umiejętnie wyjaśnić, co dzieje się w naszych głowach i jak działa mózg. Autorka dowodzi, że podejmujący nieświadome akcje umysł można okiełznać. Korzystając z naukowych analiz, podkreśla przyziemne działania stojące za „nadludzkimi” osiągnięciami. Pokazuje, jak wykorzystać tę wiedzę do formowania lepszych nawyków i wprowadzenia zmian, na których od dawna nam zależało. Publikacja stanowi przegląd najważniejszych aspektów (problemów) pracy w XXI wieku.
Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Duhigg Charles
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
ISBN: 978-83-7705-270-9
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 424
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 1, 2013 r.
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• Tłumaczenie na 31 języków
„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist