NARTY UŻYWANE FISCHER RC4 WORLDCUP SC 13/14 155cm NA316
NARTY UŻYWANE FISCHER RC4 WORLDCUP SC 13/14 155cm NA316
TALIOWANIE: 119/68/101
PROMIEŃ SKRĘTU- 12
WIĄZANIA - FISCHER RC4 Z12
Wązania dopasowywują się do każdego rozmiaru buta, po zakupie proszę o podanie wagi i długości skorupy buta w milimetrach w celu ustawienia wiązania!
STAN(opis) - Bardzo dobry, normalne ślady użytkowania.
Profesjonalne narty z agresywnej, szybkiej linii RC4 Worldcup. Wyposażone w doskonałą geometrię, która dostarcza niesamowite przeniesienie energii w szczególności podczas krótkich i średnich skrętów.
Narty szerokie na dziobach i wąskie pod butami dzięki czemu, krótki skręt carvingowy nigdy nie był jeszcze tak łatwy. Dzięki technologii Hole Ski, drewnianemu rdzeniowi oraz wykończeniu krawędzi i ślizgu identycznym jak w nartach z Pucharu Świata narta WordCup SC zapewnia idealną sztywność i świetne trzymanie krawędzie nawet na oblodzonym stoku. Narty RC4 WordCup SC PRO posiadają Sandwich Sidewall Construction z podwójną powłoką titanalową o grubości 0,8 mm co zapewnia idealną sztywność. Nowe taliowanie i promień powodują, że narta jest bardzo stabilna i dynamiczna zarazem.
Grupa Race to narty, które dostarczą Ci przewagę technologiczną bezpośrednio z Fischer Race Departament. To tutaj powstają narty, które używane są przez zawodowców podczas zawodów Pucharu Świata. Wszystkie innowacje są opracowywane razem ze sportowcami aby jak najlepiej sprostać wysokim wymaganiom, jakie stawia sport na najwyższym poziomie. Tutaj każda setna część sekundy jest na wagę złota - dlatego narty, wiązania jak i buty są do siebie idealnie dopasowane i stanowią jeden mechanizm.
Jeśli lubisz wyścigi z pewnością polubisz też narty z grupy race. To absolutnie profesjonalny sprzęt z najnowszymi trendami technologicznymi prosto z Pucharu Świata - zapewniający najwyższe osiągi, które nie mają sobie równych. Narty z całej serii wyścigowej posiadają drewniany rdzeń i podwójną powłokę Titanalu - plus oczywiście orginalny ślizg i wykończenie krawędzi prosto z Pucharu Świata. Dodając do tego rewolucyjną płytę Racetrack otrzymujemy nowy wymiar wydajności. Bezkompromisowe narty dla najambitniejszych narciarzy.
Technologie:
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION
Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy.
TITANIUM 0.8
Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę.
AIR CARBON
Ekstremalnie lekkie i wytrzymałe włókno węglowe zaczerpnięte wprost z przemysłu lotniczego. Wyróżnia się dużą elastycznością i wysokim współczynnikiem amortyzowania grgań dzięki czemu znacznie poprawia osiągi.
BEECH POPLAR WOOD CORE
Drewniany rdzeń narty wykonany ze specjalnej odmiany Buku. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Stabilność połączona z lekkością dla zbalansowanego flexu.
WORLD CUP TUNING
Technologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata.
HOLE SKI TECHNOLOGY
Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie.
RACETRACK PLATE
Nowość w kolekcji 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line.
SINTERED BASES
Spiekany ślizg ma wyjątkowe właściwości i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem.
Każda narta przed wysyłką jeśli tego wymaga trafia do naszego serwisu!!!
Wszystkie zdjęcia są zdjęciami oferowanego produktu, oraz są chronione prawami autorskimi.