NARTY RACE ATOMIC REDSTER X9 WB REVOSHOCK z WIĄZANIAMI NARCIRSKIMI ATOMIC X12 z GRIP WALK NA SEZON ZIMOWY 2023
Narty Atomic Rester X9 REVOSHOCK to najnowszy model z linii Redster X, będący najbardziej uniwersalną i wszechstronną nartą od Atomica.
Z jednej strony konstrukcja oparta o budowę nart zawodniczych FIS, a z drugiej strony pośredni promień skrętu i taliowanie X Multi Radius.
Narta jest świetna do wycinania zarówno krótkich, jak i długich skrętów, dzięki czemu są świetnym kompromisem stworzonym specjalnie na sezon zimowy 2022/2023.
Najnowsza propozycja od Atomica przeznaczona dla zaawansowanych narciarzy, szukających narty do codziennej jazdy na stoku , a zarazem narty o sportowym charakterze.
Wersja modelowa WB - WIDE BODY charakteryzująca się szerszą talią na poziomie szerokości pod butem 75 mm.
Całe wnętrze narty Atomic Redster X9 odznacza się doskonałym stosunkiem wagi do wytrzymałości.
Waga pojedynczej narty wynosi 3242 g dla długości 175 cm.
Jeśli dopiero zaczynasz wchodzić w technikę jazdy carvingowej i masz mniej doświadczenia z agresywną jazdą, sprawdź model alternatywny o mniejszej sztywności Z LEKKIM RDZENIEM DREWNIANYM → ATOMIC REDSTER X9i REVOSHOCK
.
Sprawdź nasza pełną ofertę nart ATOMIC REDSTER
.
TECHNOLOGIE W NARTACH ATOMIC REDSTER X9 REVOSHOCK
.
KONSTRUKCJA Z RDZENIEM DREWNIANYM – ULTRA POWER WOODCORE
W konstrukcji narty Atomic zastosował kluczowe technologie niezbędne dla nart o wysokich osiągach.
Wyjątkowy pionowo laminowany rdzeń drewniany, Ultra Power Woodcore, wykonany z dwóch gatunków drewna, twardego jesionu i lekkiej topoli.
Tworzy to bardzo sztywną kombinację zapewniającą trwałość, stabilność i sportowy charakter.
.
TITANIUM POWERED - WARSTWY DOSZTYWNIAJĄCE NARTĘ
Dla fantastycznego trzymania krawędzi, wysokiej precyzji sterowania i solidnej dynamiki w konstrukcji Redsterów X9 nie mogło zabraknąć technologii Titanium Powered.
To kolejne wzmocnienia narty dwiema dodatkowymi warstwami tytanu umieszczonymi powyżej i poniżej drewnianego rdzenia.
W modelach 2023 linii Redster, czyli również w X9 zastosowano aż o 50% grubszą warstwę tytanalu względem wcześniejszych roczników.
Konstrukcja gwarantujące optymalny Flex poprzeczny, doskonałą absorpcję drgań i stabilność na poziomie jaki spotkać można tylko w modelach zawodniczych.
Całe wnętrze narty Atomic Redster X9 odznacza się doskonałym stosunkiem wagi do wytrzymałości.
WAGA POJEDYNCZEJ SZTUKI NARTY 3242 g DLA DŁUGOŚCI 175 CM.
.
REVOSHOCK – TECHNOLOGIA TŁUMIĄCA DRGANIA W NARTACH REDSTER X9
Redstery X9 wyposażone zostały w najnowszą technologię stabilizującą i tłumiąca drgania od Atomica na sezon 2023 czyli REVOSHOCK. REVOSHOCK zastąpił dotychczasową legendarną technologie SERVOTEC.
Technologia zaczerpnięta z Pucharu Świata, mająca za zadanie tłumienie drgań oraz ułatwienie prowadzenia i sterowności nart, co czyni, że jeszcze nigdy nie były tak szybkie, zwinne i stabilne.
.
ACTIVE CAMBER - PROFIL NARTY BEZ ROCKERA
W tego rocznej kolekcji Redster, Atomic całkowicie rezygnuje z profilu Rocker, stawiając je w rzędzie nart typowo sportowych.
Nowy profil Active camber, ze 100% Camberem na całej długości narty, gwarantuję niesamowicie idealne trzymanie się narty nawet na bardzo oblodzonym stoku,
dając bardzo dynamiczne odbicie i zarazem przyspieszenie przy wychodzeniu ze skrętu.
Profil Camberowy daje uczucie niesamowicie stabilnej jazdy.
.
.
KĄTY OSTRZENIA KRAWĘDZI NART ATOMIC REDSTER X9 – SZYBKOŚĆ I PRECYZJA PROWADZENIA
Wszystkie narty z fabryki ATOMIC’a są dostarczane ze stalowymi krawędziami, które zostały starannie obrobione precyzyjnym nożem kątowym w celu uzyskania określonych właściwości użytkowych.
Narta ta ma kąt krawędzi bazowej 0,8°, który minimalnie unosi krawędź narty ze śniegu, ułatwiając skręcanie i zapewniając równocześnie znakomitą przyczepność krawędzi oraz agresywne prowadzenie w trakcie skrętu.
Kąt krawędzi bocznej wynosi 87°, co przekłada się na bardziej intuicyjną i łatwiejszą jazdę oraz lepszą przyczepność na twardym śniegu i lodzie.
.
WORLDCUP BASE FINISH – WYSCIGOWY ŚLIZG NARTY ZE STRUKTURĄ RACE
Warstwa i sposób wykończenia ślizgu, czyli WorldCup Base Finish (struktura ślizgu używana podczas przygotowania nart dla profesjonalistów), jest również elementem zapożyczonym ze świata nart zawodniczych.
Materiał został uaktualniony ze specjalnymi dodatkami, aby uczynić go termicznie oraz elektro-przewodzącym by dowieść swoich walorów jako ślizg o najwyższych właściwościach poślizgu i maksymalnej prędkości w wyścigach.
Pamiętaj, aby solidnie serwisować swój sprzęt, aby przedłużyć jego żywotność. Sprawdź nasz poradnik:
.
JAK PRZECHOWYWAĆ NARTY PO SEZONIE?
.
WIĄZANIA NARCIARSKIE ATOMIC X12 z GRIP WALK
Narty Atomic Redster X9 zestawiono z wiązaniami Atomic X12 z maksymalnym rozstawem wiązań w zakresie długości skorupy buta 265-360 mm oraz zakresem wartości siły wypięcia DIN 4-12 .
Wiązania montowane są na płycie, umożliwiając niezwykle łatwą, beznarzędziową regulację rozstawu wiązań.
Wiązanie z technologią GRIP WALK kompatybilne z wszelkimi butami z flekami GRIP WALK i oczywiście ze standardowymi butami narciarskimi.
.
DOBÓR DŁUGOŚCI NART ALLROUNDOWYCH ATOMIC REDSTER X9 REVOSHOCK
Proponujemy dobór długości nart do wysokości nosa (od wzrostu odejmujemy około 10 cm)
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją doboru długości nart pod wskazanym linkiem:
.
JAK DOPASOWAĆ DŁUGOŚĆ NART DO WZROSTU
.
PARAMETRY TALIOWANIA NARTY ATOMIC REDSTER X9 REVOSHOCK
Długość narty [cm] 160 Szerokość dziobu [mm] confidential Szerokość po butem [mm] 75.0 Szerokość tyłu narty [mm] confidential Promień skrętu [m] 13