Atomic Redster S9 + XT 12 TL 2019
CENA KATALOGOWA: 3799zł
____________________________________________________
Numer katalgowy: AA0026570
Talia: 118-68-104 @165
Promień skrętu: 12,7m @165
Wiązania: Atomic XT12 (pełna regulacja wiązań, 12 DIN)
Technologie: Active Camber - Servotec - High-speed Sidecut - Full Sidewall - Power Woodcore - Titanium Powered - Structured Top Sheet - World Cup Base Finish
Opis:
Nowy model Atomic Redster S9 to nasze zwinne slalomowe maszyny wyposażone w technologie sprawdzone w alpejskim Pucharze Świata. Projektując te narty, zwinność i stabilność dopracowaliśmy do maksimum.
Charakterystka:
Nowy model Atomic Redster S9 to nasze zwinne slalomowe maszyny wyposażone w technologie sprawdzone w alpejskim Pucharze Świata. Projektując te narty, zwinność i stabilność dopracowaliśmy do maksimum. Ich sekret tkwi w technologii Servotec – naprężonym pręcie i elastomerze umieszczonych na wierzchniej powłoce desek. Nazwa technologii pochodzi od niemieckiego „Servolenkung” (oznaczającego wspomaganie układu kierowniczego) i doskonale oddaje jej działanie – podobnie jak w sportowym samochodzie, technologia ułatwia prowadzenie, w tym wypadku nart. Podnosi reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. To innowacja stworzona dla najbardziej zaawansowanych modeli Redster nowej generacji.
Wiązania X 12 TL OME
Wiązanie Atomic X 12 TL to idealna propozycja dla osób, które oczekują profesjonalnych osiągów i możliwości dopasowania bez użycia narzędzi. Model X 12 TL ze ski stoperami 75 mm i technologią Full Flex zapewnia idealne przenoszenie siły i wyjątkową kontrolę nad nartami, a przede – niesamowite prędkości i łatwe dopasowanie bez konieczności używania narzędzi.
Montaż wiązań na życzenie gratis !!
SERIA REDSTER
To najsilniejsza i najszybsza linia nart z całej stajni Atomic. To maksymalna zwrotność, maksymalna stabilność i perfekcyjne trzymanie krawędzi w skręcie. Technologicznie Linia Atomic Redster to połączenie najbardziej wydajnych rozwiązań sprawdzonych na najwłaściwszym poligonie jakim jest cykl zawodów Pucharu Świata. Narty grupy Redster niezależnie od przeznaczenia i poziomu są adaptacją tylko rozwiązań, które dały rezultat podczas profesjonalnych zawodów. Radykalne, niezawodne na przygotowanej trasie gwarantują najlepsze oparcie na krawędzi, stabilność oraz niezwykłą dynamikę. Sprzęt tej półki jest mocno wyspecjalizowany pdo kątem danej konkurencji, dzieli się też na kilka kategorii - nart zawodniczych FIS, najwyższych modeli RACE dla ekspertów, a także ambitnych modeli dla tych, którzy pragną wspiąć się na wyżyny techniki narciarskiej.
ACTIVE CAMBER 0/100/0:
Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki.
FULLSIDEWALL
Zastosowanie sztywnej, pionowej ścianki bocznej to radykalne rozwiązanie gwarantujące, które z jednej strony zapewnia 100% przekaz sił i pracy narciarza na krawędź, z drugiej strony - w przeciwieństwie do konstrukcji "CAP" Tworzy odstęp między laminatem górnej warstwy, a krawędzią, co sprawia, że narty łatwiej się wyginają takżę w nieco gorszych warunkach. W nartach z konstrukcją typu SIDEWALL oparcie przenoszone jest bezpośrednio na krawędź dzięki czemu są one niezwykle skuteczne na oblodzonej nawierzchni.
POWER WOODCORE
To drewniany rdzeń narty, będący połączeniem warstw jesionu i topoli dając z jednej strony wysoką stabilność dzięki właściwościom absorbującym drgania, z drugiej strony dynamikę, dzięki wysokiej sprężystości. To idealne rozwiązanie dające pewne oparcie przy dużych prędkościach. Dobra kompozycja sztywności i sprężystości.
TITANIUM POWERED
Obudowanie rdzenia dwoma warstwami tytanu pozwala osiągnąć maksymalną stabilność i sztywność poprzeczną, co przekłada się na wysokie osiągi podczas agresywnej jazdy i pewne oparcie na krawędzi. Sztywna poprzecznie narta nie skręca się jak śmigło, dzięki czemu podczas jazdy zachowuje taki sam kąt zakrawędziowania porzodu, środka, jak i pięty nart. Proporcja grubości zastosowanego tytanu i aluminium w dużym stopniu determinuje sztywność i charaakterysykę jazdy.
STRUCTURED TOP SHEET
Structured Topsheet to specjalna powłoka, bardzo odporna na zarysowania. Chroni narty przed uszkodzeniami mechanicznymi w kolejkach, transporcie, a także podczas jazdy.
Servotec
Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.
Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.
Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób ułatwić wykonanie skrętu.
Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania.
Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.
World Cup Base Finish
Specjalna struktura ślizgu, taka sama jak stosowane przez zawodników Pucharu Świata. Narty Atomic zostają przygotowane według standardów, spotykanych w sporcie wyczynowym.
Highspeed Sidecut
Highspeed Sidecut to specjalna geometria o nieco zmniejszonym taliowaniu, które dodaje stabilności podczas wykonywania skrętów przy większej prędkości. Stosowany wraz z technologią SERVOTEC, który zwiększa skrętność nart mimo nieco większego radiusa.