Narty Atomic REDSTER G9 + X 12 TL 2018 171 cm
Poducent: ATOMIC
Topowe narty Redster przeznaczone do slalomu giganta i szybkiej jazdy długimi skrętami na przygotowanej trasie. Wyposażone w technologię Servotec.
Redster G9 to odpowiednik sportowego samochodu o ogromnej mocy – w wersji wyposażonej w technologie sprawdzone w alpejskim Pucharze Świata. Tegoroczną nowinką jest wzbogacenie ich konstrukcji o wspomaganie sterowania – niemal dosłownie! Sekret tkwi w technologii Servotec. Naprężony pręt i elastomer umieszczone na wierzchniej powłoce nart poprawiają ich sterowność podczas jazdy z każdą prędkością, podnoszą reaktywność w skrętach i stabilność podczas jazdy na wprost. Zapewniają zwinność i stabilność, jakich oczekujesz, chcąc panować nad przyspieszeniem – na trasie zawodów i podczas luźnej jazdy na stoku.
Atomic Redster G9 to obsolutny top wśród modeli przeznaczonych do skrętu gigantowego, czyli długich łuków przy większej prędkości na utwardzonej trasie. Atomic zadecydował zastąpić zwycięski model Doubledeck GS stosując technologię SERVOTEC połączoną z nową geometrią i sidewallem.
Jeśłi cenisz sobie stabilną jazdę na krawędzi przy większej prędkości, to warto zainteresować się modelem Redster G9. Atomic wzbogacił swoje topowe gigantki w technologię SERVOTEC, czyli nowatorski pręt, który stabilizuje nartę w skręcie i zwiększa jej reaktywność. Działąnia nowego systemu można doświaczyć podczas wykonywania dynamicznych skrętów gigantowych. Przejście z kolejnego skrętu w następny jest niezwykle dynamiczne, ale i stabilne, sprawiając, prowadzenie sprawia jeszcze większą frajdę. Jazda nieosiąganą dotychczas dynamiką wydaje się być łatwa i powtarzalna. Drugą, ciekawą cechą, którą narty zyskały dzięki zastosowaniu niepozornego pręcika jest stabilność. Jadąc z większą prędkością każdy narciarz liczy na pewne oparcie na krawędzi oraz płynne prowadzenie, którego G-dziewiątce nie brakuje.
DLA KOGO?
Najwyższy sklepowy model Redster G-9 przeznacozny jest dla zaawansowanych narciarzy, którzy preferują dłuższe łuki przy większej prędkości. Model docenią osoby, które poszukują nart gwarantujących oparcie na krawędzi na najbardziej oblodzonych stokach, przy szybkich ciasnych łukach.
Nie polecamy osobom preferującym krótkie skręty i kontrolę prędkości, a także tym, którzy szukają wydajnych desek sprawdzających się na gorszych warunkach (głęboki puch i muldy).
Najważniejsza cecha nart Atomic Redster G9?
#stabilność przy dużej prędkości.
- Servotec
- Taliowanie High-Speed
- Full Sidewall
- Power Woodcore
- Titanium Powered
- Powłoka wierzchnia ze strukturą
AKTYWNY CAMBER 0/100/0
- Szerokość Pod Butem (mm/cm): 68/WSZYSTKIE DŁUGOŚCI
- Promień (m/cm): 16.8/165, 17.6/171, 18.4/177, 19.4/183
- Płeć: UNISEX
- Sezon: 2018
- Rodzaj: RACE
KONSTRUKCJA NART
SERIA NART ATOMIC REDSTER ATOMIC REDSTER to najsilniejsza i najszybsza linia nart z całej stajni Atomic. To maksymalna zwrotność, maksymalna stabilność i perfekcyjne trzymanie krawędzi w skręcie. Technologicznie Linia Atomic Redster to połączenie najbardziej wydajnych rozwiązań sprawdzonych na najwłaściwszym poligonie jakim jest cykl zawodów Pucharu Świata. Narty grupy Redster niezależnie od przeznaczenia i poziomu są adaptacją tylko rozwiązań, które dały rezultat podczas profesjonalnych zawodów. Radykalne, niezawodne na przygotowanej trasie gwarantują najlepsze oparcie na krawędzi, stabilność oraz niezwykłą dynamikę. Sprzęt tej półki jest mocno wyspecjalizowany pdo kątem danej konkurencji, dzieli się też na kilka kategorii - nart zawodniczych FIS, najwyższych modeli RACE dla ekspertów, a także ambitnych modeli dla tych, którzy pragną wspiąć się na wyżyny techniki narciarskiej.
ACTIVE CAMBER 0/100/0 Geometria Active Camber to najbardziej radykalne rozwiązanie stosowane w sportowych nartach przeznaczonych na przygotowane trasy. Narty o takim kształcie zapewniają oparcie na krawędzi na najdłuższym odcinku oraz zwiększony docisk na dziób i tył narty. krótki i ostrzejszy łuk wygięcia dziobów i tyłów pozwalają na znaczne zacieśnienie wykonywanych łuków dodając przy tym dynamiki.
FIREWALL To komplementarne rozwiązanie do tzw. EXO Profilu najnowszych modeli nart Atomic. Ścianki o powiększonej powierzchni w okolicy wiązań, ze specjalnymi nacięciami zwiększającymi elastyczność zapewniają z jednej strony bezpośredni przekaz sił, z drugiej strony zapewniają dobrą amortyzację i pozwalają na łatwe wygięcie wzdłużne narty w skręcie.
POWER WOODCORE To drewniany rdzeń narty, będący połączeniem warstw jesionu i topoli dając z jednej strony wysoką stabilność dzięki właściwościom absorbującym drgania, z drugiej strony dynamikę, dzięki wysokiej sprężystości. To idealne rozwiązanie dające pewne oparcie przy dużych prędkościach. Dobra kompozycja sztywności i sprężystości.
TITANIUM POWERED Obudowanie rdzenia dwoma warstwami tytanu pozwala osiągnąć maksymalną stabilność i sztywność poprzeczną, co przekłada się na wysokie osiągi podczas agresywnej jazdy i pewne oparcie na krawędzi. Sztywna poprzecznie narta nie skręca się jak śmigło, dzięki czemu podczas jazdy zachowuje taki sam kąt zakrawędziowania porzodu, środka, jak i pięty nart. Proporcja grubości zastosowanego tytanu i aluminium w dużym stopniu determinuje sztywność i charaakterysykę jazdy.
SERVOTEC Servotec to absolutnie rewolucjna technologia zastosowana w najwyższych modelach grupy RACE. Powstała na zapleczu Pucharu Świata i tam w pierwszej kolejności została wdrożona. Nazwa pochodzi od niemiego tłumaczenia słowa wspomaganie koerownicy ("Servolenkung"), ponieważ rozwiązanie to w znaczny sposób wspomaga wykonywanie ciasnych, dynamicznych łuków.
Cały system zbudowany jest ze specjalnego pręta narty poprowadzonego nad górną powłoką i przytwierdzonego w części dziobowej. Pręt połączony jest z płytą pod wiązaniem za pomocą specjalnego elastomeru, który wpływa na sprężystość całego układu.
Przed rozpoczęciem skrętu elestomer jest jeszcze nienapięty, gdy narta zaczyna się wyginać, progresywnie napręża się, bye przy wyjściu ze skrętu oddać całą energię znacznie w ten sposób ułatwić wykonanie skrętu.
Z drugiej storny na szybkich, odcinkach cały układ tłumi drgania dając jeszcze więcej stabilności i pewności sterowania.
Ciekawostką jest to, że w sporcie na światowym poziomie rozwiązanie to było już "poajemnie" stosowane w sezonach poprzedzających oficjalną premierę zastępując dotychczas stosowany system Doubledeck.
WE ARE SKIING