Regulamin aukcji
1. Informacje ogólne.
1.1. Właścicielem sklepu jest firma AMiZU z siedzibą w Majdanie Królewskim przy ulicy Rzeszowskiej 12
1.2. Prezentowane w Sklepie Internetowym zdjęcia towarów mogą nieznacznie odbiegać wyglądem od oryginałów.
2. Zamówienia.
2.1. Zamówienia przyjmowane są przez sklep 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu.
2.2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o przyjęciu zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta.
2.3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) dla zamówień płatnych przy odbiorze - w momencie, wpłynięcia zamówienia do sklepu;
b) dla zamówień płatnych przelewem - w momencie wpłynięcia przelewu opłacającego zamówienie na konto bankowe sklepu lub na konto sklepu w systemach płatności internetowych PayU.
2.4. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
2.5. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski a także za granice.
2.6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
3. Polityka cenowa
3.1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz sposobu dostawy.
4. Warunki płatności.
4.1. W sklepie istnieje możliwość wyboru jednej z następujących form płatności:
a) za pobraniem - uregulowanie należnej kwoty pobrania u listonosza, w urzędzie pocztowym przy odbiorze przesyłki, lub u kuriera;
b) z góry (przelewem lub kartą płatniczą) - wpłacenie należnej kwoty bezpośrednio na konto Sklepu:PL 61 1240 2744 1111 0010 6774 2016 przez system płatności internetowych obsługiwanych przez PayU,
4.2. Klient, który wybrał opcję płatności z góry, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostaje usunięte. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sklepu.
5. Dostawa.
5.1. Zamówione przedmioty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej.
5.2. Termin otrzymania przesyłki jest to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy.
1. Kurier - czas dostawy to o 7 do 14 dni .
6. Prawo do odstąpienia od umowy.
6.1. Konsument ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu czternastu dni od daty odebrania przesyłki.
6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość konsument powinien złożyć stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć wysyłając e-mail na adresinfo@amizu.pl, lub drogą pocztową na adres FHU AMIZU Renata Tomczyk ul. Rzeszowska 12, 36-110 Majdan Królewski
6.3. Prosimy o dołączenie oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura), ułatwi nam to zaksięgowanie zwrotu.
6.4. Sklep dokona zwrotu środków pieniężnych niezwłocznie, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto.
6.5 Zwrot Towaru odbywa się na koszt Konsumenta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6.6 W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu- zgodnie z ceną gratisu.
6.7 Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie dotyczy świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (nie można zwracać produktów personalizowanych z wykonanym tłoczeniem lub grawerunkiem).
7. Reklamacje produktów.
7.1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią sprzedawcy .
7.2. W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.
7.3. Wadliwy produkt należy odesłać na adres: FHU AMIZU Renata Tomczyk ul. Rzeszowska 12, 36-110 Majdan Królewski
, po wcześniejszym kontakcie z działem obsługi klienta (telefon, e-mail) formę wysyłki należy uzgodnić z obsługą sklepu.
7.4. Do odsyłanego produktu prosimy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem (lub fakturą VAT) i informacją o wadzie produktu.
7.5. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta).