Naprawa sterownika pompy wtryskowej VP44 i VP30. (7572759905)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 11:47 dnia 15.01.2019 r.

Kategoria: Elektronika samochodowa
Lokalizacja: Ożarów


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Używany

oferta nr 7572759905


Opis

www.puhomega.pl  www.naprawa-pomp.com

Naprawa sterownika PSG5, PSG16 pompy wtryskowej bosch VP44 i VP30 oraz sterownika ISUZU.

Nasza oferta to naprawa sterowników pomp wtryskowych bosch vp44 i vp30 oraz sterowników isuzu i abs. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.

Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.

Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wystawiamy rachunek na wykonaną usługę.

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to winna jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.

Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.

Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

  • po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
  • silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
  • silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
  • silnik nierówno pracuje
  • silnik dymi
  • silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
  • silnik nie osiąga pełnej mocy

Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.