Profesjonalna naprawa sterowników do automatycznych skrzyń biegów DSG S-TRONIC 6 I 7 BIEGOWYCH oraz kompleksowe regeneracje całych skrzyń automatycznych DSG 6 i 7 oraz S-TRONIC dla:
- Audi, Seat, Skoda, Volkswagen
Jeżeli serwis lub warsztat samochodowy namawia Cię na wymianę skrzyni biegów lub mechatronika najpierw ZADZWOŃ DO NAS! (KONTAKT ZNAJDUJE SIĘ NA DOLE STRONY W SEKCJI "O SPRZEDAJĄCYM")
Czasami wystarczy zregenerować skrzynię lub mechatronik, co w znaczący sposób obniży koszty!
Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji serwisowej.
Jeżeli szukasz DSG zapytaj naszego sprzedawcę o dostępność w naszym magazynie.
*****CENA 1400 ZŁ W OFERCIE DOTYCZY PODSTAWOWEJ REGENERACJI SKRZYNI BIEGÓW. WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELI CI NASZ DORADCA POD NUMEREM TELEFONU (NUMER W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM")
Najbardziej typowe usterki występujące w skrzyni biegów 0AM, które usuwamy:
- P0562 Zasilanie napięciowe - napięcie za niskie
- P0706 Czujnik zakresu jazdy F125 - niewiarygodny sygnał
- P072B Bieg wsteczny - nie można ustawić
- P072C Bieg 1 -nie można ustawić
- P072D Bieg 2 - nie można ustawić
- P073C Bieg 7 - nie można ustawić
- P073F Synchronizacja 1 biegu nie powiodła się
- P074A Synchronizacja 2 biegu nie powiodła się
- P0840 Czujnik 1 ciśnienia hydraulicznego skrzyni biegów - elektryczna usterka w obwodzie prądowym
- P0841 Czujnik 1 ciśnienia hydraulicznego skrzyni biegów - niewiarygodny sygnał
- P0914 Dźwignia zakresów - elektryczna usterka w obwodzie prądowym
- P172F Czujnik przesuwu 1 nastawnika biegów - usterka elektryczna
- P1735 Czujnik położenia sprzęgła 1 - usterka elektryczna
- P1736 Czujnik położenia sprzęgła 2 - usterka elektryczna
- P173A Czujnik przesuwu 1 nastawnika biegów - niewiarygodny sygnał
- P173C Czujnik przesuwu 3 nastawnika biegów - niewiarygodny sygnał
- P173D Czujnik przesuwu 4 nastawnika biegów - niewiarygodny sygnał
- P175D Sprzęgło 1 otwiera się przypadkowo
- P175E Sprzęgło 1 zamyka się przypadkowo
- P176C Nastawnik biegu 3 - nie można regulować
- P176E Sprzęgło 2 otwiera się przypadkowo
- P176F Sprzęgło 2 zamyka się przypadkowo
- P177B Sprzęgło 1 - osiągnięta granica tolerancji
- P177C Sprzęgło 2 - osiągnięta granica tolerancji
- P177D Podwójne sprzęgło - za duży moment
- P177F Silnik pompy hydraulicznej - za niskie napięcie
- P178B Pompa hydrauliczna – niewiarygodne zachowanie
- P17BF Pompa hydrauliczna - zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem
- P1866 Magistrala danych napędu - brak informacji
- P1895 Ograniczenie działania - ze względu na spadek ciśnienia
- P1898 Sprzęgło 1 - ograniczenie działania
- P1899 Sprzęgło 2 - ograniczenie działania
- P189A Sprzęgło 1 – luz za mały
- P189B Sprzęgło 2- luz za mały
- P189C Ograniczenie funkcji – niedostateczny przyrost ciśnienia
- P2765 Czujnik 2 wejściowej prędkości obrotowej skrzyni biegów - elektryczna usterka w obwodzie prądowym
- P2787 Zbyt wysoka temperatura sprzęgła
- U1401 Ograniczenie działania - z powodu wysokiego napięcia
- Brak możliwości wbicia biegu (bezskuteczne wachlowanie drążkiem)
- Brak możliwości odpalenia auta na pozycji P
- Brak błędów a skrzynia szarpie po rozgrzaniu
- Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (ramka z biegami na wyświetlaczu podświetla się lub mruga)
- Brak pełnego wykleszczenia podczas zatrzymywania się
- Odczuwalne szarpnięcia podczas ruszania do przodu i tyłu (błąd płynnego startu)
- Czujnik zakresu jazdy G676 nieprawidłowe działanie P179F00
- Brak możliwości przeprowadzenia pełnej adaptacji skrzyni
- Inne niewymienione tutaj usterki
Najbardziej typowe usterki występujące w skrzyni biegów 02E, które usuwamy:
- P0702 Sterownik uszkodzony
- P0716 Czujnik 1 wejściowej prędkości obrotowej skrzyni biegów - niewiarygodny sygnał
- P0732 2 bieg - nieprawidłowy współczynnik przełożenia
- P073B Bieg 6, nie można ustawić
- P0747 Zawór 1 - N215 - regulacji ciśnienia 0 zwarcie z potencjałem plus - sygnał niedopuszczalny
- P0776 Zawór regulacji ciśnienia 2 - przerwa/zwarcie z masą
- P0776 Zawór regulacji ciśnienia 2 - przerwa/zwarcie z masą
- P0777 Zawór 2 - N216 - regulacji ciśnienia - zwarcie z potencjałem plus - sygnał niedopuszczalny
- P1707 Zakłócenia w jednostce Mechatronik
- P1740 Kontrola temperatury sprzęgła
- P1746 Napięcie zasilania zaworów elektromagnetycznych -elektryczna usterka w obwodzie prądowym
- P1794 Dźwignia zakresów - nieprawidłowa obsługa
- P1815 Zawór regulacji ciśnienia 1-N215 - zwarcie z plusem - sygnał niedopuszczalny
- P1820 Zawór regulacji ciśnienia 2 - zwarcie z potencjałem plus
- P1830 Zawór 4-N218 - regulacji ciśnienia - zwarcie z potencjałem plus
- P1850 Magistrala danych napędu - brak informacji ze sterownika silnika
- P1851 Magistrala danych napędu - brak informacji ze sterownika systemu ABS
- P1853 CAN-Bus - niezrozumiała informacja z komp. Sterującego ABS
- P1862 Magistrala danych napędu - brak informacji z zestawu wskaźników
- P2711 Niedopuszczalny przebieg przełączania biegów - brak komunikacji
- P2723 Zawór regulacji ciśnienia 5 - przerwa/zwarcie z masą
- U0103 Dźwignia zakresów - brak komunikacji
- Twarde załączenie 1-go biegu
- Tryb serwisowy PRNDS podświetlone
- Stuki przy redukcji biegów z 5-4 3-2
- Błąd elektrozaworów N89, N90, N91, N92
- Błąd czujnika prędkości, temperatury
- Brak możliwości wbicia biegu (bezskuteczne wachlowanie drążkiem)
- Brak możliwości odpalenia auta na pozycji P
- Brak błędów a skrzynia szarpie po rozgrzaniu
- Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (ramka z biegami na wyświetlaczu podświetla się lub mruga)
- Brak pełnego wykleszczenia podczas zatrzymywania się
- Odczuwalne szarpnięcia podczas ruszania do przodu i tyłu (błąd płynnego startu)
- Czujnik zakresu jazdy G676 nieprawidłowe działanie P179F00
- Brak możliwości przeprowadzenia pełnej adaptacji skrzyni
- Inne niewymienione tutaj usterki
Najczęściej naprawiane (regenerowane) sterowniki:
1. DSG7 DQ200 0AM325025 0AM927769 0AM325065
- Koszt naprawy sterownika przy usterce związanej z nieprawidłowym ciśnieniem w mechatronice lub błędem pompy hydraulicznej (zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem), oraz w przypadku ciągłej pracy pompy hydraulicznej szacujemy na cena 1980 zł + koszt ewentualnego montażu i demontażu cena 300 zł. Przewidywany czas naprawy (od 4 do 8 godzin).
- Posiadamy w sprzedaży kompletne sterowniki (mechatroniki) po regeneracji na wymianę - cena 1980 zł* (LINK)
2. DSG6 DQ250 02E325025 02E927770 AE AD AJ AL AM AN AQ AS
- Koszt naprawy sterownika przy usterce braku płynnego ruszania do przodu i tyłu i gorącym silniku (brak błędów w skrzyni biegów) cena 2000 zł + ewentualny montaż i demontaż cena 300 zł. Przewidywany czas naprawy (od 4 do 8 godzin).
- Koszt naprawy sterownika w przypadku uszkodzonych zaworów hydraulicznych, czujnika obrotów – temperatury sprzęgła, zakłócenia w komunikacji sterownikiem po nagrzaniu cena 1500 zł. Przewidywany czas naprawy (od 4 do 8 godzin).
- Posiadamy w sprzedaży kompletne sterowniki (mechatroniki) po regeneracji. (LINK)
3. S-TRONIC 0B5325025 0B5325031 8R0927156
- Koszt naprawy sterownika przy usterce elektrozaworów (błędy zaworów elektromagnetycznych) cena 2000 zł*. Ewentualny montaż i demontaż cena 450 zł. Przewidywany czas naprawy (od 4 do 8 godzin)
4. DSG DQ500 0BH 0BT 0BH325025
- Koszt naprawy sterownika przy usterce elektrozaworów (błędy zaworów elektromagnetycznych) cena od 2000 zł* do 3000 zł*. Ewentualny montaż i demontaż cena 450 zł. Przewidywany czas naprawy do uzgodnienia z usługodawcą.
Naprawiamy sterowniki po kolizjach drogowych – koszt naprawy uzgadniamy indywidualnie w zależności od stopnia uszkodzenia.
Każdy sterownik po naprawie (regeneracji) jest testowany w pojeździe w warunkach drogowych.
* Powyższa cena obowiązuje tylko w przypadku zdania starego uszkodzonego sterownika ( w przypadku braku sterownika do ceny należy doliczyć 500 zł ).
Oferujemy:
- Kompleksową regeneracje skrzyń biegów DSG 6 i 7 oraz S-tronic
- Profesjonalną naprawę sterowników do automatycznych skrzyń biegów DSG 6 i 7 oraz S-tronic
- Sprzedaż zregenerowanych automatycznych skrzyni biegów oraz sterowników mechatronicznych. (LINK)
- Bezpłatne konsultacje serwisowe
- Przeprogramowanie używanych sterowników (zamiana i dopasowanie softu)
- Usługę wymontowania i zamontowania skrzyni biegów
- Wymianę oleju i filtra w skrzyniach DSG
- Samochody zastępcze w cenie 80zł netto za dobę
- Bezgotówkową likwidację szkód komunikacyjnych
- Serwis blacharsko-lakierniczy
- Profesjonalną kadrę pracowników, która jest gwarantem wysokiej jakości usług
- Naprawy wykonywane w oparciu o procedury i wytyczne producenta pojazdów (Jako, że byliśmy wieloletnim Autoryzowanym Dealer-em w Grupie Volkswagena)
- Fachowo i rzetelnie wykonywane usługi (co potwierdzają zadowalające komentarze klientów)
Cennik wymiany oleju i filtra:
- W skrzyni DSG (6 biegów) - olej zamiennik + oryginalny filtr 599,00 zł
- W skrzyni DSG (6 biegów) - olej i filtr oryginalny z grupy Volkswagena 899,00 zł
- W skrzyni DSG (7 biegów) DQ200 (usługa obejmuje wymianę oleju w części mechanicznej i mechatronicznej - dwa rodzaje oleju) 499,00 zł
Wymianę oleju w automatycznej skrzyni DSG wykonuje się co 60 000 km przebiegu!!!