>>>✅ AUKCJA DOTYCZY USŁUGI REGENERACJI TWOJEGO SŁUPKA SILNIKA ✅<<<
⭐⭐⭐⭐⭐
Numer 1 W POLSCE w kategorii naprawy silników:
- BENZYNA.
⭐⭐⭐⭐⭐
✔️ Zajmujemy się kompleksowymi remontami silników, regenerujemy głowice samochodowe oraz wytaczamy i tulejujemy bloki silnika.
✔️ Pracujemy na maszynach renomowanych firm:
- Sunnen, Newen, Comerc, Kwik-Way i Comec.
✔️ Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda i wiele innych.
✔️ Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy.
✔️ Możesz spokojnie powierzyć nam swój silnik.
⭐ Procedura realizacja regeneracji silnika:
✔️ Ustalenie terminu odbioru silnika do naprawy
✔️ Odbiór silnika naszym transportem
✔️ Silnik musi być bez osprzętu - tzw. "goły słupek" (miska olejowa - blok silnika - głowica z wałkami)
✔️ Czas realizacji około 5 dni roboczych
✔️ Dostarczenie silnika po remoncie do klienta
>>>✅ Cena dotyczy regeneracji silnika ✅<<<
⭐ NAPRAWA GŁOWICY⭐
✅ Naprawa głowicy silnika polega na:
✔️Sprawdzeniu szczelności głowicy
✔️ Planowaniu powierzchni głowicy
✔️ Frezowaniu gniazd zaworów
✔️ Szlifowaniu zaworów
✔️ Wymianie komory wstępnej
✔️ Osiowaniu łoza wałka rozrządu
✔️ Myciu głowicy silnika ultradźwiękami
Regeneracja.
Wymiana wszystkich niezbędnych części na nowe:
✔️ Blok oraz wszystkie jego elementy są myte w myjce ultradźwiękowej.
✔️ Osiowanie bloku.
✔️ Sprawdzenie szczelności bloku.
✔️ Montaż panewek wału korbowego.
✔️ Frezowanie gniazd zaworowych.
✔️ Nowe uszczelniacze zaworowe.
✔️ Planowanie płaszczyzny głowicy oraz płaszczyzny bloku.
✔️ Sprawdzenie szczelności zaworów.
✔️ Sprawdzona szczelność głowicy.
✔️ Wymiana pierścieni tłokowych
✔️ Tłoki nominalne wyczyszczone w ultradźwiękach.
✔️ Nowa uszczelka pod głowicą - VICTOR REINZ.
✔️ Wał korbowy nominalny(POLEROWANY)
✔️ Honowanie tulei cylindrów.
⭐ WYTACZANIE CYLINDRÓW ⭐
✅ Wytaczanie (potocznie „szlif cylindrów”) polega na:
✔️ Powiększeniu średnicy cylindrów tak, aby usunięte zostały wady gładzi
✔️ Honowaniu ( tzw. obróbka wygładzająca lub szlifowanie krzyżowe) wytoczonej gładzi
✅ Szlify wykonujemy przy pomocy specjalistycznej wytaczarki włoskiej firmy Comec, zapewniającej bardzo wysoka dokładność wymiarową.
✅ Szlif cylindrów wiąże się z koniecznością wymiany tłoków na tłoki o większej średnicy (nadwymiarowe). Taką wymianę wykonuje się wtedy, gdy dostępne są tłoki dla danego silnika oraz jeżeli zużycie cylindrów (ubytki, rysy lub odkształcenie) nie jest większe niż dostępne tłoki, (najczęściej jest to 0,25 mm, w niektórych modelach 0,5 mm).
✅ W przypadku większego zużycia cylindrów lub gdy nie ma możliwości zakupu tłoków nadwymiarowych do danego silnika – wykonujemy wymianę tulei cylindra. W takiej sytuacji można zastosować tłoki oryginalne lub jeśli tłoki nie są nadmiernie zużyte można ograniczyć się do wymiany samych pierścieni tłokowych.