Proszę o wypełnienie formularz zgłoszenia i dołączenie do paczki:
https://drive.g oogle. com /file/d/11Q Am eT4pgZDrMl4VpP_wSsY AzpTZgsR3/view?usp=sharing
Auk cja dotyczy naprawy, NIE ZAKUPU PŁYTY GŁÓWNEJ. Aukcja polega na naprawie uszkodzonej płyty głównej którą klient musi samodzielnie zdemontować z telewizora i przesłać na wskazany adres widoczny w linku powyżej.
Naprawa płyt głównych EAX65384003 EAX65384004 EAX65384005
Płyty występują w LG np:
32LB650V 39LB650V 42LB630V 42LB730V 42LB731V 42LB700V 42LB679V 42LB672V 42LB671V 42LB670V 42LB652V 42LB650V 47LB731V 47LB730V 47LB700V 47LB679V 47LB671V 47LB670V 47LB652V 47LB650V 47LB630V 50LB671V 50LB670V 50LB650V 55LB870V 55LB731V 55LB730V 55LB700V 55LB679V 55LB671V 55LB670V 55LB652V 55LB650V 55LB630V 60LB650V 60LB730V 60LB870V 65LB730V 70LB650V
EAX65384004 (1.5) EAX65384003 (1.2) EAX65384005 (1.2)
Chassis LC42B LD42B LE42B
Szybko, profesjonalnie !
Wszystkie naprawy są wykonywane z zachowaniem kluczy HDCP oraz CI
Typowa reakcja TV, gdy płyta głowna jest uszkodzona:
- TV pokazuje tylko logo LG / WebOS
- TV resetuje się po upływie ok 2min
- Nie działa smart
- Tylko mruga dioda - nie uruchamia się
UWAGA ! JEŻELI TELEWIZOR RESTARTUJE SIĘ CO LOSOWY CZAS PROSZĘ WYSYŁAĆ RAZEM Z ZASILACZEM - NAPRAWA ZASILACZA 100ZŁ
Naprawiam również inne usterki w tych płytach - proszę o wcześniejszy kontakt.
Na każdą udzieloną naprawę udzielamy 6 miesięcy pisemnej gwar ancji.
Wystawiamy faktury 23% lub dla klientów indywidualnych paragon !
Tel. Kom : 669-4 85-662
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem !
Naprawioną płytę wys yłamy w ciągu 24h
1. Czy przed wysłaniem płyty głównej do naprawy należy zgłosić telefonicznie?
Nie, nie ma takiej potrzeby, jeżeli płyta główna znajduje się na liście naprawianych płyt i usterka zgadza się z opisem paczkę można wysłać.
2. Czy można nadawać prz esyłki do paczkomatu?
Tak, jak najbardziej. Wszystkie dane paczkomatu w którym odbieram przes yłki są podane w "zgłoszeniu naprawy"
3. Czy "Zgłoszenie naprawy" należy dołączać do prz esyłki? Co jeśli nie mam możliwości wydrukowania?
Tak, przyśpiesza to cały proces naprawy i wysyłki. W przypadku braku możliwości wydrukowania wystarczy wypisana od ręcznie kartka z takimi danymi jak : Adres zwrotny do odsyłki, numer kontaktowy, opis usterki, forma płatności.
4. Czy płyty główne są sprawdzane w telewizorze?
Tak, do wszystkich płyt głównych mamy własny jednostki testowe w których możemy zdiagnozować uszkodzenie płyty głównej oraz przetestować po naprawie.
5. Co w przypadku gdy płyta główna okaże się sprawna / naprawa będzie nie opłacalna / koszty naprawy będą wyższe?
W takim przypadku klient zostanie zawsze poinformować telefonicznie. W przypadku rezygnacji z naprawy płyty głównej zostanie odesłana na nasz koszt.