Napęd Solo 210 produkcji Parapower uprząż na wyporach tłumik Kajana dający dodatkową moc dodany mini komputer podający ilość paliwa procentowo, obroty silnika, i temperaturę głowicy co jest bardzo przydatne w przypadku zalania złej mieszanki co może skutkować przegrzaniu i zatarciu silnika
Napęd jest w bardzo dobrym stanie niema problemu z paleniem niskimi obrotami i wysokimi obrotami mocy bardzo dużo poradzi sobie z ciężkim pilotem moi doświadczeni koledzy paralotniarze jak go porównywali z innymi solówkami to mówili że ten wyrywa z butów ;)
osobiście miałem wcześniej napęd na bazie silnika od MZ250 wibracje takie że obraz nie rozmazywał a w dodatku ciężki po przerzuceniu się na Solo210 to jak z fiata do mercedesa
napęd polecam ja przygodę z paralotniarstwem zakończyłem z powodu braku czasu co bardzo ztego powodu ubolewam bo to naprawdę piękny sport
do napędu dodaje bagażnik na napęd co pokazuje przykładowe zdjęcie tego bagażnika z zamontowanym napędem
nalot około 60 motogodzin a wytrzymują 200-300 godzin do remontu