Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 188,00 zł
- RAKIETA DO SQUASHA WILSON HYPER HAMMER 120
- 197,99 zł z dostawą
- 255,00 zł
- Rakieta do squasha Perfly Power 125
- 263,99 zł z dostawą
- 649,99 zł
Gwarancja najniższej ceny
- Rakieta do squasha Dunlop Sonic Core Evolution 120
- 662,98 zł z dostawą
Opis
Witam,
Przedmiotem sprzedaży jest napęd OSA produkcji renomowanej firmy Airaction z Częstochowy, zbudowany na niezawodnym silniku Radne Raket120 Aero.
Cechy napędu:
- Podwieszenie górne.
- oryginalne śmigło węglowe 125 cm karbonowe Werenc.
- piasta TWIST( jak masz małe auto to świetna sprawa nie trzeba żadnych kluczy żeby odkręcić śmigło i napęd mieści się na przednim siedzeniu)
- sprzęgło odśrodkowe , trzy szczękowe z okładaniami ciernymi(szczególnie wskazane dla świeżo upieczonych pilotów, dla których obracające się na wolnych obrotach śmigło może stanowić niepotrzebny stres i stwarzać dodatkowe zagrożenie podczas startu),
- wygodna uprząż APCO Aviation Ltd, z dwiema bocznymi kieszeniami i jedną dużą pod siedzeniem( przydaje się na schowanie front-kontenera na paralotnie).
- napęd regularnie serwisowany u producenta, co rok dokonywany przegląd techniczny, podczas ostatniego (Marzec 2016)Zmienione pierścienie i łożyska. Ogólnie po przeglądzie napęd w stanie idealnym, pali na dotyk
-występujący w bardzo wielu napędach kłopot i zmora pilotów- awarie szarpaczek - został rozwiązany poprzez zastosowanie łożyska igiełkowego (w miejsce zwykłej tulejki z brązu, na której zwykle obraca się bęben,na który nawijana jest linka rozrusznika),
- silnik Raket120, jako jednostka wysokoobrotowa, generuje bardzo małe wibracje (w porównaniu do solo210 to prawie jakby ich nie było) dzięki czemu nawet długi przelot nie jest męczący a pilot prawie nie odczuwa drgań.
- praktycznie nieodczuwalny efekt skręcający, a w porównaniu do napędu na którym latam obecnie, efekt ten praktycznie nie występuje (nawet przy gwałtownym wciśnięciu manetki do oporu)
- kosz dzielony na dwie części z podwójnym ringiem, nie był prostowany, nigdy nie zaliczył gleby.
- manetka gazu z tempomatem, pozwala na ustalenie stałych obrotów, np. do lotu poziomego, zablokowanie jej w bezpieczne miejsce i spokojne zajęcie się robieniem zdjęć.
- zaletą tego napędu jest jego waga 19 kg, naprawdę nie trzeba być sportowcem żeby sprawnie biegać z tym napędem po lotnisku.
- spalanie jest na poziomie 2,5 do 3 litrów, do 3,5 godziny lotu.
- do czego można się przyczepić: kosz w niektórych miejscach ma odpryśnięty lakier, brakuje jednego rzepu do mocowania kosza(nigdy nie był mi potrzebny bo kosz trzyma się mocno i stabilnie, )gumowa rączka na manetce gazu jest trochę poszarpana,
W zestawie: Napęd, piasta TWIST, pokrowiec na śmigło, instrukcja obsługi.
Na tym napędzie latam na Ozone Roadster wznoszenie mam na poziomie 2m/s (moja waga 78kg "w kapciach") a w związku z tym, że w locie lubię pokręcić trochę ostrzej, dla mnie napęd jest już trochę za slaby. Sprzedaję, bo przesiadłem się na mocniejszego Ventor.
Napęd szczerze mogę polecić dla: - pilota o masie poniżej 85kg latającego skrzydłem klasycznym - pilota o masie poniżej 78kg latającego skrzydłem o profilu reflex (samostateczne)
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do obejrzenia napędu, a pilotów z uprawnieniami PPG na lotnisko do Tarnowa na ew. oblot testowy, w razie pytań/wątpliwości proszę o kontakt
mail: marcin.potoczek@gmail.com lub tel 602 482 247 Polecam!
Poniżej parę zdjęć napędu.
https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzaudXBPVHpKVnh2d28/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzaudFRRSHc3SmYwa1U/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauLTJIN0N2NHUzakE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauTUhJblVFUDZISk0/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauUkUzMmdVcWpyT3M/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzaualRXQV9kRWU5Yk0/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauUTBIM2NDUUwtQ0k/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauLVJwVVV4NFN4bDg/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauUmRULXQ5OHZFUHc/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzaua0hwRmNTQ29FbkU/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B95_tVRofzauOHIxNU5KYnViQU0/view?usp=sharing
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.