Nano Energizer regeneracja starego i profilaktyczna ochrona nowego silnika spalinowego.
Do typowych silników spalinowych zawierających 4 - 10 litrów oleju silnikowego.
Korzyści z zastosowania Nano Energizer'a:
- Mniejsze spalanie paliwa od 8 do 23% (do 40% przy pracy „na luzie” np. stojąc na czerwonym świetle, przed szlabanem...)
- 5 krotna redukcja poziomu hałasu i wibracji.
- Renowacja zużytych elementów silnika i ochrona przed ich dalszym uszkodzeniem.
- 100-krotna redukcja współczynnika tarcia.
- Zwiększone ciśnienie oleju i znacząco poprawione dopalanie paliwa
- Od 3 do 6 razy redukuje emisję CO i CH w wydechu spalin.
- Ułatwia rozruch silnika, szczególnie w warunkach zimowych.
- Przywraca do 100% fabrycznej mocy silnika.
- Przyjazny dla środowiska.
- Nie powoduje żadnych skutków ubocznych.
Nano Energizer stosujemy do każdego silnika napędzanego benzyną, olejem napędowym, LPG i CNG. Może być stosowany do dowolnego rodzaju oleju mineralnego lub syntetycznego.
Jak używać:
- 1 saszetka 30 ml dla dowolnego typu silnika o pojemności oleju silnikowego 4-10 litrów. (przy większych pojemnościach dodaj dwie saszetki)
- Rozgrzej silnik i energicznie wstrząśnij Nano Energizer przed wstrzyknięciem.
- Otwórz korek wlewu oleju i wstrzyknij Nano Energizer
- Zamknij korkiem wlew oleju.
Efekty zaobserwować można po przejechaniu ok. 300 - 700 km. W tym czasie tworzy się powłoka ochronna. Po przejechaniu 1500 km kończy się proces tworzenia nano-powłoki. Od tego momentu można już swobodnie wymieniać olej.
Do dużych silników powyżej 25 litrów oleju silnikowego dodać dwa opakowania.
Sprzedaż dotyczy 1 szt. saszetki poj. 30 ml
Produkt oparty jest na mechanizmie "bezzużyciowości" - zjawisku selektywnego przenoszenia (ang. selective transfer) - zjawisko samorzutnego regenerowania zużytych powierzchni w wyniku wbudowania cząsteczek pochodzących z innych miejsc układu.
W brzmieniu naukowym polega na wykorzystaniu ładunków elektrycznych powstających na skutek tarcia i przemieszczających się miedzy powierzchniami trącymi w oleju smarującym - do transportu cząstek wyrwanych z powierzchni. Jeśli ukierunkujemy przepływ jonów do miejsc skąd zostały wyrwane cząstki powierzchni roboczej, to mamy do czynienia z odbudowaniem w znacznym stopniu uszkodzeń elementów powierzchni tarcia.
W latach 60-tych ubiegłego wieku w Związku Radzieckim (obecnie Rosja) Prof. D.N. Garkunov oraz jego zespół naukowy (G.P. Shopenkov, W.J. Matioshenko, A.A. Polyakov) na podstawie wnikliwych obserwacji zadziwiającego zjawiska, dokonali naukowego odkrycia tzw. „selektywnego przenoszenia materii” prowadzącego do zjawiska „bezzużyciowości” mechanizmów...
Po okresie "zimnej wojny" i "żelaznej kurtyny" odkrycie to można było wykorzystać w urządzeniach cywilnych...
Wieloletnie badania naukowe, liczne testy z wykorzystaniem nano-technologii pozwoliły na udoskonalenie mechanizmu bezzużyciowości.
Nano Energizer jest pokłosiem wieloletnich badań i testów. Opracowany i opatentowany w Koreańskim Instytucie NanoTech.
Nano Energizer zawiera nanosferyczny proszek ceramiczny - cermet - kompozyt z ceramiki i metali (np. nikiel, molibden, kobalt, platyna)
Przykładowy link do filmu: https://youtu.be/btuqWIMNxqI (skopiuj i wklej w oknie adresu swojej przeglądarki)