Nakładki AEROJACKET pełne koło PowerTap G3 ZIPP404 (3810564381)



Kup teraz: 415,00 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 13:14 dnia 17.01.2014 r.

Kategoria: Piasty
Lokalizacja: Kielce


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Waga (z opakowaniem)
1000
Przeznaczenie
Tył
Waga (gramy)
325

oferta nr 3810564381


Opis

biuro@makra-sport.pl

tel: +48 696076768

 

MAKRA-SPORT-PL

ul. Warszawska 192

25-414 Kielce

m-bank:

31114020040000320253528615

 

DHL standard- 14,00 pln

DHL pobranie -18,00 pln

 

 

List Polecony priorytet - 8,00pln

Przesyłka Pocztowa priorytet - 14,00 pln

Przesyłka Pocztowa priorytet - 14,00 pln

Przesyłka pocztowa priorytet pobranie - 18,00 pln

 

Przed zakupem prosimy zapoznać się z regulaminem sklepu - O MNIE

 

Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ

 

Masz możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu na podstawie dowodu zakupu

 

Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty

 

 

Nakładki na tylne koło z piastą do pomiaru mocy PowerTap G3 20h pod obręcz Zipp 404 Firecrest 20 otworów


CENA 415,00

 

Waga osłonek (2 strony + zapinki) około 350g.

 


Nakładki AeroJacket Disc Covers są łatwe w montażu, polepszają aerodynamikę jak i opory tarcia porównywalnie do standardowych pełnych kół. Dostępne dla większości kół PowerTap, dzięki czemu można trenować i ścigać się na jednym zestawie kół z pomiarem mocy.

 

Kompatybilność:

Niektóre ramy do jazdy na czas są zbyt wąskie aby zastosować Aerojacjet Disc Covers.

Ramy które na pewno nie są kompatybilne:

Specialized Transition, Kestrel 4000 TT, Trek Speed Concept 2009, Cervelo S3, Quintana Roo Dulce

 

Niektóre fabryczne koła również nie są kompatybilne. Lista niekompatybilnych kół na stronie producenta.

Ważne jest aby odstęp pomiędzy kasetą a linią szprych wynosił minimum 5mm.

 



Aerodynamika a waga.

Szacując osiągi koła wyścigowego, zawodnik optymalizuje aerodynamikę, wagę koła i siły bezwładności. W przypadku Triathlonu i jazdy indywidualnej na czas aerodynamika jest niezmiernie znacząca. W przypadku płaskiej trasy , 80% mocy jest spożytkowana na przezwyciężenie oporów powietrza, dlatego poprawa aerodynamiki kół jest tak ważna aby poprawić prędkość jazdy na wyścigu. Na płaskich trasach waga koła jest stosunkowo nieistotna w porównaniu z dominującymi siłami oporu powietrza. Waga koła może mieć znaczenie podczas stromych i długich podjazdów. Waga nakładek to 350-400g, co jest stosunkowo niewielka do wagi całego roweru i zawodnika a różnica w bezwładności koła niedostrzegalna. Siły bezwładności koła są praktycznie nieistotne, ponieważ bezwładność koła ma znaczenie tylko podczas przyspieszania.

 


Poniżej znajduje się wykres z badań kół z nakładkami i dysków w tunelu aerodynamicznym.

 


 



• Koło zakryte nakładkami ma znacząco niższe opory powietrza od tego niezakrytego.

• Na przestrzenie całej próby pór powietrza kół z nakładkami jest wirtualnie identyczny z oporem prawdziwych pełnych przy odchyleniu od 0 do 30stopni.

• Koło 81mm zakryte nakładkami przewyższyło parametrami standardowe płaskie pełne koło. Koło zakryte na obręczy Zipp 808 ma mniejsze opory powietrza niż najszybsze testowane pełne koło przy odchyleniu przewyższające 10stopni.

• Typowe koło treningowe 30mm z nakładkami osiągnęło rezultat zbliżony do standardowego pełnego koło przy odchyleniu kąta o 7, 5 stopnia natomiast przewyższyło parametry pełnego koła przy odchyleniu kąta powyżej 12, 5 stopnia.

• Kształt soczewkowaty nakładki od strony nie napędowej powoduje, że wiatr opiera się na niej jak na skrzydle, powodując dodatkowy napór do przodu. Ten efekt jest bardziej wyraźny w kołach o niskiej obręczy z nakładkami przy kącie odchylenia powyżej 20 stopni.

 

 

 


Zapraszam także na inne moje aukcje (MAKRA-SPORT-PL):
Inne aukcje| Strona o mnie| Komentarze| Zadaj pytanie © sellhelp

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert