ARRMA Kraton 8S BLX 4WD 1/5 RTR
Kod producenta: ARA110002T1
Zawartość zestawu
W zestawie znajduje się złożony model KRATON™ 8S BLX SPEED Monster Truck, nadajnik Spektrum™ DX3 2.4GHz, zainstalowane elementy w modelu - odbiornik SR6100AT AVC®, regulator Spektrum™ Firma™ 160A Smart, silnik Spektrum™ Firma™ 1250Kv, serwo Spektrum™ S905. Gotowa pomalowana karoseria.
W zestawie również klucz nasadkowy 7-8-10-17mm, 4-5-5,5-7mm oraz zworka z konektorem IC5.
Charakterystyka
RC Monster Truck Kraton 6S BLX 1:8 z napędem 4WD, w zestawie zawarty jest nadajnik Spektrum™ DX2E Active® oraz odbiornik SR6100AT AVC® (Active Vehicle Control®) w zupełności wykorzystujące innowacyjną technologię telemetrii przy współpracy z regulatorem Spektrum™ Smart Firma™ 160A. Podczas szybkiej jazdy dodatkowo pomoże elektroniczna stabilizacja za pomocą systemu AVC®, która zapewni szybką jazdę, bez przypadkowego zjeżdżania na boki.
KRATON 8S BLX 4WD jest w stanie osiągnąć prędkość aż 88km/h! W optymalnych warunkach jazdy, przy zastosowaniu akumulatora napędowego LiPol 8S (2 x 4S LiPol) i opcjonalnej zębatki. Potencjał szybkości jest ogromny i będziesz mógł wykorzystać wszystko, na co się odważysz. Kraton 8S BLX jest dużą i mocną maszyną, która jest odpowiednio wyposażona do jazdy w terenie. Metalowe elementy na wyeksponowanych miejscach, aluminiowe podwozie, mocny silnik, wydajny regulator, bezpieczna aparatura sterująca RC tworzy komplet, który można zacząć używać po uzupełnieniu dwóch pakietów LiPol 4S.
Parametry techniczne:
- Długość: 750mm
- Szerokość: 590mm
- Rozstaw: 491mm
- Wysokość: 266mm
- Masa: 11000g
- Silnik: Trójfazowy 4985, 1250kv
- Napęd: 4WD
- Felgi: MT, 24mm hex, rozm. 24x90mm
- Opony: dBoots Copperhead 2 SB śr. 203mm
Masywne olejowe amortyzatory
Dobrze zaprojektowane przestrzenne wieże amortyzatorów umożliwiają jazdę również w bardzo ciężkim terenie. Olejowe aluminiowe amortyzatory o średnicy 24mm posiadają tłok o średnicy 20mm oraz regulowaną twardość sprężyny za pomocą gwintowanego pierścienia.
Zasobnik akumulatora
Zabezpieczony system mocowania akumulatora utrzymuje akumulator za pomocą dwóch pasków, które są wzajemnie prostopadle i zapewniają bezpieczne mocowanie akumulatorów. Bezpieczne mocowanie oznacza, że akumulatory mogą być bezpiecznie zamontowane obok siebie lub jeden na drugim. Zasobnik akumulatora zawiera uchwyt na złącze balansera. Wtyczka balansera mocowana jest w miejscu za pomocą gumowego paska, który trzyma je z dala od wirujących części.
Wydajny spojler
Dzięki spojlerowi zapewniona jest potrzebna stabilność dla szybkiej jazdy. Konstrukcja skrzydła jest tak wzmocniona, aby skrzydło z mocowaniem wytrzymało uderzenia w czasie przewrotki.
Komora odbiornika z uszczelnieniem
Obudowa odbiornika ma dostateczne rozmiary na pomieszczenie odbiornika i kabli, wlot kabli jest uszczelniony gumowym uszczelnieniem tak samo, jak pokrywa. Zabezpiecza to przed wniknięciem nieczystości i wody.
Opony dBoots do terenu
Odporne opony dBoots COPPERHEAD2 z agresywnym bieżnikiem są zamontowane na sztywnych czarnych nylonowych felgach, co zapewnia autu Kraton dobrą trakcję dla natychmiastowego przyspieszenia. 17mm sześciokątna piasta umożliwia zastosowane szerokiej skali kombinacji kół i opon również od innych producentów.
3 metalowe dyferencjały
Model RC auta Kraton jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby była zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych elementów. Łatwo dostępne przednie o tylne dyferencjały umożliwią obsługę w czasie kilku minut. Oznacza to, że serwis zabierze mniej czasu, który można poświęcić na jazdę.
Trójfazowy silnik SPEKTRUM™ FIRMA™ 4685 1250Kv
Trójfazowy silnik Spektrum Firma 4685 1250kv, 4-polową konstrukcją dla wysokiej mocy i doskonałej sprawności. Wał 5mm jest ułożony w łożyskach kulkowych, konektory 6,5mm ze złoconymi kontaktami dla niezawodnego i efektywnego połączenia.
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART
Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenosić ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W ten sposób nie trzeba się bać o właściwe ustawienie typu akumulatora i jego możliwego głębokiego rozładowania.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem* czy nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskiem, który jest pod gumową osłonką.
- Regulator posiada szybki i wydajny 32 bitowy procesor ARM M4
- Regulator jest wodoodporny*
- Nadprądowa ochrona, ochrona termiczna, failsafe
- Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
- Solidna plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
- Wydajny BEC
- Bardzo wytrzymałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią
Spektrum Smart
. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
- Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
- Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
- Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
- Trymer kanału gazu i kierunku
- Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
- Lekki i ergonomiczny
- Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Szczegółowa karoseria
Model RC auta posiada bardzo szczegółową karoserię z oszałamiającymi naklejkami. Dzięki temu model wygląda idealnie z każdej strony.
Łatwa obsługa
Dla ułatwienia obsługi model teraz posiada łatwo dostępny środkowy dyferencjał i nowe łoże silnika. Silnik można wyjąć po odkręceniu dwóch śrub.
Nowe środkowe wzmocnienie
Maksymalną odporność i sztywność, również przy wysokim obciążeniu w nowej wersji zapewni środkowe wzmocnienie z anodowanego na czarno aluminium. Wzmocnienie trzyma w nowym mocowaniu pomiędzy domkiem przedniego i tylnego dyferencjału.
Servo-saver
Servo-saver wydajnie tłumi uderzenia modelu na przednie koła i przez to chroni serwo kierunku. Dodatkowo aluminiowy servo-saver jest lekki.
Nowe przesuwne łoże silnika
Łoże silnika zostało całkowicie zmodyfikowane. Anodowane na czerwono, aluminiowe mocowanie silnika można dzięki precyzyjnemu wykonaniu prosto ustawić i pewnie zamocować. Przesuwne łoże przez to umożliwia ustawienie położenia silnika poluzowaniem dwóch śrub, które są łatwo dostępne od góry. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu między zębowego i zmianę zębatki.
Innowacyjne piasty kół i kulowe czopy
Nowo zaprojektowane nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je w miejscu. Ulepszenia dotyczą również kulowe czopy z nową górną blokadą, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopu nawet przy silnym uderzeniu.