Największe wpadki rekinów biznesu cz.4 Audiobook
Matt Haig Haig Matt
- Rok wydania: 2009
- Rodzaj okładki: Twarda
- Autor: Matt Haig Haig Matt
- Stan: Nowa
- ISBN: 9788360339480
- Wymiar: -
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 2
- Waga: 0.5 kg
- Indeks: ate-415788
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.