Naczepa Kögel Port 40 Simplex 20
Elastyczna naczepa kontenerowa do transportu kontenerów:
- 2x20
- 1x30
- 1x40
- 1x40HC
Rok produkcji: 2015
Typ: SWCT 24 P 130 AH 40/1.110
Pierwsza rejestracja: 20-10-2015
Bezwypadkowy: TAK
Pierwszy właściciel: TAK
Dopuszczalne obciążenie siodła: 14 000 kg
Dopuszczalne obciążenie zespołu osi: 24 000 kg
Dopuszczalny ciężar całkowity: 38 000 kg
Podana cena jest ceną netto
- 58.999 zł (netto)
GOTOWA DO JAZDY
KONTAKT - Tomek tel. 505-830-954
Opis techniczny:
Rama – Rama podwozia wykonana z wysokogatunkowej stali. Płyta sprzęgu z 2-calowym sworzniem sprzęgu naczepy wg DIN 74080 / ISO 337. Z poprzecznicą i blokadami do mocowania następujących kontenerów: a) 1 x kontener High Cube 40' (rama wysunięta); b) 2 x kontener ISO 20' (rama wysunięta); c) 1 x kontener ISO 30' równo z tyłem (rama wysunięta); d) 1 x kontener ISO 20' równo z tyłem (rama wsunięta), e) 1 x kontener ISO 20' na środku (rama wsunięta). 4 pary zaczepów do mocowania ciężkich ładunków. Przedłużenie ramy z tyłu, wysuwane ok. 1.370 mm, obciążalność 5.800 kg, z kablem spiralnym. Długość regulowana poprzez 1 siłownik pneumatyczny, prowadzenie na specjalnych elementach ślizgowych z tworzywa sztucznego oraz dwóch łożyskowanych kulkowo rolkach wysuwnych. Automatyczna blokada pneumatyczna wysuniętej części.
Konstrukcja jezdna – Wspomaganie ruszania dla 1. osi poprzez odpowietrzenie resorów pneumatycznych, działa do nacisku na oś przekroczonego o 30% oraz prędkości do 25 km/h. Trójosiowy układ jezdny SAF z hamulcami tarczowymi Ø 430 mm, głębokość przetłoczenia 120 mm, zawieszenie pneumatyczne ze skokiem 180 mm.
Elementy podwozia – Mechaniczne podpory naczepy z podporą wyrównawczą, łączny udźwig 24 t. Obsługa prawostronna (patrząc w kierunku jazdy). System osłon przeciwbłotnych (eliminacja mgły wodnej za pojazdem) zgodny z dyrektywą 91/226/EWG, dla standardowego, trójosiowego układu jezdnego, złożony z: 3 par błotników połówkowych z systemem Anti Spray. 2 kliny pod koła z uchwytem. Boczne osłony przeciwwjazdowe zgodne z dyrektywą 89/297/EWG. Osłona podjazdowa wykonana z rury stalowej czterokątnej wg dyrektywy 70/221/EWG, z umieszczonym powyżej (w miejscu chronionym) wspornikiem lamp.
Układ hamulcowy/zawieszenie pneumatyczne – Układ EBS 2S/2M z programem stabilizacji (zawiera systemy antyblokujący i regulacji siły hamowania ABS/ALB), gniazdo EBS (ISO 7638, bez przewodów przyłączeniowych), sprężynowy hamulec postojowy, zewnętrzne gniazdo diagnostyczne układu EBS oraz przyłącza układu pneumatycznego. Zawieszenie pneumatyczne z 1 zaworem podnoszenia i opuszczania, zamontowane z lewej strony przed zespołem osi (patrząc w kierunku jazdy). Pozycja jazdy ustawia się automatycznie. Z przodu 2 głowice sprzęgu zabezpieczone przed omyłkowym podłączeniem (ISO 1728). Stalowy zbiornik powietrza dla układu hamulcowego (EN 286-2).
Odbojniki – Masywna osłona przeciwuderzeniowa, zamontowana z tyłu na belce krańcowej.
Instalacja elektryczna/elektroniczna – Wspornik lamp ze stali, umieszczony ponad osłoną podjazdową. Z oświetleniem tablicy rejestracyjnej LED, światłami bocznymi LED, światłami gabarytowymi LED i światłami odblaskowymi z przodu. 2 światła obrysowe z ramieniem, zabudowane na tylnej lampie wielokomorowej. 2 wielokomorowe światła pozycyjne tylne.
Akcesoria – Tuba na dokumenty, średnica 110 mm. Montaż z lewej strony na bocznej osłonie przeciwwjazdowej (patrząc w kierunku jazdy).
Kolorystyka – Rama, podwozie i elementy wyposażenia bazowego z metalu chronione przed korozją w systemie KÖGEL KTL (powłoka nanoceramiczna i powłoka KTL). Osłona podjazdowa / wspornik lamp: srebro, lakier proszkowy. Podpory naczepy: RAL 9005, czarny, lakier proszkowy. Boczne osłony przeciwwjazdowe: RAL 9005, czarny, lakier proszkowy. Osie: czarne. Felgi: srebrne. Piasty kół: czarne. Powierzchnia podzespołów montażowych (np. przedłużenia ramy z przodu, przedłużenia ramy z tyłu, rozkładanych blokad kontenerów, podkładów środkowych) polakierowana jest w kolorze czarnym błyszczącym (Kögel). "Czarna, początkowo błyszcząca powłoka KTL bez dodatkowej, kryjącej warstwy lakieru o wysokim połysku może po jakimś czasie ulec zmatowieniu wskutek działania promieni UV. Stopniowa utrata stopnia połysku i przejście do powłoki mlecznej nie oznacza jednak obniżenia jakości ochrony antykorozyjnej." Powierzchnia ramy podwozia lakierowana w kolorze czarnym błyszczącym (Kögel). Widoczne powierzchnie ramy podwozia otrzymują dodatkowo warstwę kryjącą wykonaną lakierem jako zabezpieczenie przed promieniowaniem UV. Liniowe oznaczenie odblaskowe zgodne z dyrektywą ECE R48, z boku i z tyłu w kolorze żółtym.
Dane techniczne:
Typ SWCT 24 P 130 AH 40/1.110
Dopuszczalne obciążenie siodła/ Technicznie możliwe
ca. 14.000 / 14.000 kg
Dopuszczalne obciążenie zespołu osi/ Technicznie możliwe
ca. 24.000 / 27.000 kg
Dopuszczalny ciężar całkowity / Technicznie możliwy
ca. 38.000 / 41.000 kg
Ciężar własny, około
ca. 5.584 kg
Teoretyczna ładowność użytkowa, około
ca. 32.416 / 35.416 kg
Ogumienie (CONTINENTAL)
385/55 R 22.5 6 szt.
A
Odległość od czopa do środka pierwszej osi: około
ca. 6.435 mm
A1
Rozstaw osi: około
ca. 1.410 mm
A2
Rozstaw osi: około
ca. 1.310 mm
D
Długość całkowita (w stanie wsuniętym): około
ca. 11.450 mm
D2
Długość całkowita (w stanie wysuniętym): około
ca. 12.820 mm
E
Szerokość całkowita: około
ca. 2.550 mm
H1
Wysokość załadunkowa w stanie niezaładowanym mierzona w środku wózka: około
ca. 1.125 mm
H2
Wysokość załadunkowa w stanie załadowanym mierzona w środku wózka: około
ca. 1.095 mm
N
Przedni zwis (zgodnie z ISO 1726): około
ca. 1.410 mm
N1
Przedni promień zwisu (zgodnie z ISO 1726): około
ca. 1.650 mm
O
Promień obrotu w tył (przeciwnie do ISO 1726): około
ca. 2.160 mm
P
Wysokość konstrukcyjna nad siodłem: około
ca. 130 mm
S
Możliwa wysokość siodła w stanie załadowanym wg ISO 1726: około (uwaga na całkowitą wysokość !)
ca. 1.080 – 1.230 mm
Naczepa stoi poziomo w pozycji niezaładowanej przy SKH około
ca. 1.110 mm