Silnik Mz Etz 250 po kapitalnym remoncie:
-wał korbowy oryginalny na nowym korbowodzie z idealnymi stożkami.
-nowa piasta(WK) sprzęgła wraz z tarczami(ddr),sprężynkami(ddr),przekładkami(współczesne)
-nowe łożyska SKF z luzami C4 i C3
-nowy tłok al-mot ( 1 szlif),fazowane okien!
-cylinder oryginalny z idealnymi przylgami ,gwintami ,żeberkami
-głowica oryginał bez wad z fabrycznym gwintem pod świecę zapłonową
-skrzynia biegów z oryginalnymi wodzikami ,trybami,wałkami (wszystkie biegi dobrze wskakują )
-blok silnika z dobrymi gniazdami pod łożyska ,dobrymi gwintami ,przylgami
-pokrywy(dodaje gratis zestaw pod obrotomierz też w tym kolorze) malowane proszkowo na srebrny kolor jak w oryginale ,gwinty M6 bdb.,gwint na tulejkę linki dostateczny.
-wirnik oryginalny sprawny dobrze ładuje,alternator nowy DDr.
-zapłon elektroniczny nowy
Silnik został rozmontowany przy użyciu nerzędzi serwisowych,odpowiednich kluczy dynametrycznych do tego modelu silnika, jak również poskładany przy użyciu tych narzędzi .
Kartery silnika składane na ciepło bez użycia młotka .
Przylgnie silnika złożone bez uszczelki na spoiwie renomowanej firmy REINZ (to nie silikon),również pokrywa sprzęgła została na tym spoiwie zmontowana .
Silnik został sprawdzony w motocyklu ,wszystko prawidłowo funkcjonuje!
Zachęcam do kupna(gwarancja rozruchowa) ,ponieważ jednostka napędowa jest naprawdę solidnie przeprowadzona na bdb. podzespołach ,nie jak silniki które są do sprzedania za mniejsze pieniądze i naprawiane przez pseudo "macherów" .