Sprzedam zadbanego Multivana z 11.1994. Jestem właścicielem od 6 lat (przejechałem 95 tyś km). Samochód nie był planowany do sprzedaży i w związku z tym jest w pełni gotowy do użytkowania. Zaliczył 3 razy wyjazdy do Chorwacji i jeden na Węgry. Zimą 3 krotnie w Austrii.
Bardzo mocno doinwestowany , był cały lakierowany. Niestety to jest T4 i walkę z rdzą realizowałem samodzielnie. Z bliska jest to widoczne, z kilku metrów jest już OK. Dość dokładnie zabezpieczony antykorozyjnie. Samochód miał z przodu tzw baranek ale 2 lata temu na przeglądzie kazali zdjąć.
• 45 tyś temu wymienione dwumasa i sprzęgło (LUK)
• 15 tyś temu wymieniony rozrząd
• 10 tys temu wymienione tłumik środkowy na Eberspacher a tylny na Walker – jedne z najcichszych na rynku, z 5 lat z pewnością posłużą.
• Rok temu wymienione obydwa akumulatory, tak więc na pewno z 5 lat pociągną
• 2 tyś temu wymiana tulei wahaczy i końcówek sworzni na częściach Lemforder, wymiana na nowe tylnych linek ręcznego z osłonami. Koszt w wraz ze zrobieniem zbieżności to 2 tyś zł
W trakcie eksploatacji wymieniałem
• amortyzatory na SACHS
• większość przewodów hamulcowych na miedziane
• rozrusznik
• siłowniki centralnego zamka
• regeneracja alternatora z wymianą czujnika napięcia
• regeneracja climatronika
• regeneracja dogrzewania silnika
Tarcze przednie jeszcze rok pociągną , tylne w bardzo dobrym stanie. Klocki hamulcowe OK. Samochód co rok przechodził przeglądy techniczne w jednej stacji gdzie badają bardzo dokładnie - wożę rodzinę.
Nie bierze oleju. Wystarczy Wymieniać co 15 tyś km , dolewek nie potrzeba.
Przeszedł bardzo gruntowny proces wygłuszenia. Wygłuszone są podłoga (na standardową podłogę multivana położyłem (odpowiednio docinając) drugą. Wygłuszona jest maska, komora silnika, nadkola, cała podłoga, wszystkie drzwi (łącznie z bocznymi i klapą). Koszt takiego wygłuszenia z materiałami to minimum 6tyś zł w warsztacie. Materiały STP i pianka butylowa.
W drzwiach przednich i z tyłu obsadzenia dla głośników 16cm wraz z kablami do których można podłączyć solidną instalacje car audio. (w serwisie kosztuje grubych kilkaset zł). Instalację car audio wymontowałem bo wątpię aby kupujący był audiofilem i był gotów zapłacić stosowną kwotę za sprzęt który kiedyś kosztował ponad 15 tyś zł. Jakby jednak był ktoś zainteresowany by mieć w samochodzie Multivan dźwięk lepszy niż w Audi A8 to wszystko da się przywrócić – do ustalenia.
Przednie fotele na obrotnicach. Obrotnice nowe to 220 EUR sztuka, są certyfikowane przez TUV. Z grubej bardzo mocnej blachy a nie jakieś badziewie po 100 EUR za nowe.
Pociągnięte grube kable zasilające pomiędzy akumulatorami z wyłącznikami doprowadzania prądu(„heblami”). Na postoju można mocno rozładować akumulator wewnętrzny bez uszczerbku dla głównego. A gdyby główny akumulator padł to aku pomocniczy go wesprze i samochód zapali.
Felgi alu 16tki w dobrym stanie , ładnie. Nowe letnie opony 215tki Dunlop , mega ciche (kupowałem jesienią nie planując sprzedaży auta). Bagażnik dachowy Thule – 2 poprzeczki, każda o nośności 100 kg. (polskie mają nośność 40-50 kg). Dodatkowe zimowe koła na stalówkach - na jeden sezon wystarczą.
Kamera cofania z ekranem w lusterku
Hak
Przyciemnione szyby , co prawda z rysami w niektórych miejscach ale swoją robotę robią.
Zasłonki wewnętrzne na szynach - bardzo wygodne i praktyczne (nowe kosztują 500 zł a jeszcze trzeba poświęcić czas na montaż)
Łagodnie podniesiona moc i moment obrotowy . Ze 102 na 120 koni i z 280 na 320 NM. Sparametryzowany tak by nie dymić.
Posiada solidne dodatkowe zabezpieczenie przed uruchomieniem.
Bez niektórych dodatków typu nowe koła, czy obrotnice cena zauważalnie spada.
Znam ten samochód świetnie i wszystko jestem w stanie wyjaśnić oraz doradzić jak postępować. Zajmował się nim jeden mechanik , znany z forum użytkowników T4.
Jest parę drobiazgów do ogarnięcia ale mi one nie przeszkadzały i nie planowałem tego zmieniać (np inna tapicerka w jednym z foteli wyjmowanych - okradziono mi garaż w tym i fotel)
Samochód jeszcze z pewnością dobrze i długo posłuży
Proszę o kontakt telefoniczny. 798 366 739 .