Oryginalna, najnowsza wersja interfejsu diagnostycznego MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 z Oficjalnej Polskiej Dystrybucji.
Wersja dedykowana na 2022 rok dla pojazdów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I NACZEP.
Sprzęt obsługuje ogromną ilość sterowników, dzięki temu interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 z powodzeniem zastępuje inne serwisowe urządzenia diagnostyczne przeznaczone dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów i naczep. Dlatego umożliwia profesjonalną diagnostykę pojazdów i pozwala zminimalizować ilość sprzętu w twoim warsztacie.
Jako jedyni gwarantujemy bezpośrednie wsparcie dla 2020.23
Możliwości MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022:
- Odczyt i Kasowanie kodów błędów
- Pełna Diagnostyka & Kodowanie & Adaptacje & Kalibracje
- Testy wykonawcze & Odczyt danych rzeczywistych
- Funkcja skanowania Inteligentnego Systemu (ISS) automatycznie skanuje wszystkie sterowniki pojazdu
- Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów po numerze VIN
- Możliwość pracy przez Bluetooth lub Port USB
- Teksty pomocy dla dostępnych funkcji w języku Polskim
- Minimalizacja specjalnych kabli dzięki unikalnej technologii multipleksu
- kompleksowa diagnostyka OBD & OBD II & EOBD dla większości aut na rynku
- Obsługa wszystkich aktualnych standardów komunikacyjnych dla diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych
- Działa na PC/laptopach/tabletach z Systemem Windows XP (SP3), VISTA, 7, 8, 8.1, 10, 11 (32/64 Bit)
- Brak limitów uruchomień oraz abonamentów urządzenia
- Możliwość uruchomienia na kilku komputerach
- Interfejs MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 jako jedyny pracuje pod najnowszą wersją sterownika 2020.23
- Sprzęt też współpracuje ze starszymi serownikami np. 2017.3
OBSŁUGIWANE SAMOCHODY OSOBOWE, DOSTAWCZE
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, itp.
OBSŁUGIWANE SAMOCHODY CIĘŻAROWE TIR , AUTOBUSY, NACZEPY:
Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus Chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo Trucks.
Obsługiwane języki: Polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, czeski, słowacki, bułgarski, duński, norweski, szwedzki, hiszpański, chorwacki, grecki, holenderski, turecki, węgierski, portugalski, serbski, finlandzki, rumuński, szwedzki.
Przykładowa lista obsługiwanych sterowników:
- Silnik
- Automatyczna skrzynia biegów
- Hamulce ABS & ESP & ASP & EBD
- Elektronika napędu 4WD & 4x4 & AWD
- Zestaw wskaźników
- Immobilizer
- Klimatyzacja
- Poduszki powietrzne
- Układ wspomagania
- Komputer pokładowy BSI & BCM & REC & CIM itp.
- Zamek centralny, moduł komfortu
- Asystent wspomagania parkowania
- Alarm fabryczny
- Tempomat ASC & DSC
- Zawieszenie pneumatyczne
- Moduł ogrzewania dodatkowego
- System monitorowania ciśnienia w oponach
- Asystent świateł drogowych
- Moduł przyczepy
- Oświetlenie wnętrza
- Moduł Siedzeń/Foteli
- Czujnik deszczu / zmierzchu
- Nawigacja, Radio, TV
- Oraz wiele innych sterowników zależnie od wybranej marki i wyposażenia pojazdu.
Dzięki zastosowaniu najnowszej płyty głównej z 2022 roku oraz najwyższej klasy elektronicznych podzespołów MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 umożliwia bardzo dobrą i stabilną komunikację z pojazdami osobowymi i dostawczymi.
- Komunikacja BLUETOOTH & USB
- Poprawiona komunikacja z IVECO VOLVO RENAULT DAF MAN SCANIA
- Poprawiona komunikacja z pojazdami BMW, FORD, MAZDA, MERCEDES, RENAULT, OPEL
- Poprawiona komunikacja 1.8T i 1.9 TDI grupa PSA i VAG
- Odblokowana diagnostyka pojazdów do 2020 roku
- Najnowsza płyta główna z 2022 roku
- Najwyższej Klasy jednopłytowy układ scalony
- Oryginalne przekaźniki NEC (v.2022) Made in JAPAN
- Wsparcie funkcji multiplekser, 2xHS CAN (ISO 11898-2), SW CAN (SAE J2411), K / L (ISO 9141-2), RS485 (J1708), TTL oraz (SPI, analogowy, 5volt out)
- Każdy interfejs posiada wgraną najnowszą aktualizację
- Sprzęt znajdzie zastosowanie w profesjonalnych warsztatach, serwisach i u osób prywatnych
- Obsługiwane języki : Polski, Angielski, Niemiecki, Francuski, Włoski i wiele innych.
Najczęściej wykonywane funkcje serwisowe:
- Odczyt kodów błędów oraz ich kasowanie
- Wgląd w parametry bieżące na odpalonym silniku
- Kodowania, kalibracje, adaptacje
- Wypalanie serwisowe filtra cząstek stałych DPF oraz FAP
- Cofanie zacisków w pojazdach z elektrycznym hamulcem postojowym
- Reset serwisu olejowego, hamulcowego, czasowego itp.
- Programowanie wtryskiwaczy i korekta kąta zapłonu
- Kodowanie kluczyków
Oraz wiele innych dostępnych funkcji w zależności od marki, modelu i rocznika.
MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 posiada najnowszą płytę główną z 2022 roku wyposażoną w:
1. Oryginalne białe japońskie przekaźniki firmy NEC: odpowiedzialne są za odpowiednią i prawidłową komunikację bez zakłóceń ze sterownikami w pojeździe
2. Najnowszy z 2022 roku, a zarazem najlepszy jednopłytowy układ PCB
3. Dioda GEZ: bardzo szybkie i czułe zabezpieczenie, które ma za zadanie zapobiec przepięciom napięcia, które mogą uszkodzić elektronikę urządzenia
4. FT232RL odpowiada za ekspresową komunikację z USB
5. Podwójny CHIP poprawia komunikację i zapewnia lepszą komunikację z wybranymi markami
6. Moduł bezprzewodowy Bluetooth: szybka i stabilna komunikacja bezprzewodowa
Kupując interfejs MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 masz gwarancję ,że kupujesz interfejs najwyższej jakości pochodzący z oficjalnej Polskiej Dystrybucji.
Dlatego otrzymujesz pełne wsparcie techniczne oraz najnowsze aktualizacje w przyszłości.
BARDZO DOBRA komunikacja z pojazdami OSOBOWYMI
BARDZO DOBRA komunikacja z pojazdami DOSTAWCZYMI (BUS)
BARDZO DOBRA komunikacja z pojazdami CIĘŻAROWYMI (TIR)
Jeśli szukasz testera, który ma posłużyć ci bezawaryjnie przez lata, to dobrze trafiłeś. Dzięki najwyższej jakości wykonania naszych urządzeń oraz, najwyższej jakości japońskich podzespołów masz pewność, że kupujesz elitarne urządzenie diagnostyczne.
Każdy MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 sprawdzany jest na Testerze Skanerów OBD2. Jest to rozbudowany Tester z połączonymi kilkoma sterownikami ECU, aby w pełnym zakresie sprawdzić działanie urządzenia.
Weryfikowana jest:
- diagnostyka na poszczególnych Protokołach
- sprawność Przekaźników NEC 5V
- poprawność działania Multipleksera
- komunikacja OBDI / OBDII / eOBD
- sprawność Układu Elektronicznego
- komunikacja USB / BLUETOOTH
- odpowiednie filtrowanie sieci CAN
- odporność na Przepięcia diody GEZ
Dodatkowo kilka urządzeń z każdej partii jest przekazywana dla naszych testerów w celu testów podczas zwykłego użytkowania
W komplecie otrzymujesz:
- Interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022
- Dedykowane ETUI
- Przewód OBDII "J1962/ISO 15031-1" z lampką LED
- Przewód transmisyjny USB
- Pendrive USB
- Bezpłatny dostęp do najnowszych programów
- Bezproblemowa instrukcja instalacji "krok po kroku", tekstowa i video w języku polskim
- Pomoc przy instalacji i uruchomieniu interfejsu
- Brak limitów uruchomień oraz aktualizacje na przyszłość
- Dożywotnie wsparcie po zakupowe
Nie zwracaj uwagi na obudowę, najważniejsza jest płyta główna wewnątrz interfejsu, u nas masz pewność że kupując MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA ver. 2022 dostajesz sprzęt z najnowszą płytą główną z 2022 roku.
W najnowszej płycie głównej została poprawiona komunikacja z BMW E60/E90, FORD, RENAULT, VOLVO MAN: TGA, TGX, TGL, DAF, SCANIA, IVECO, naczepy WABCO.
Dzięki najnowszej płycie głównej interfejs bezproblemowo współpracuje z:
- 2017.3 - Windows XP (SP3), Vista, 7, 8, ,8.1, 10, 11 - 32/64 Bit
- 2020.23 - Windows 7, 8 ,8.1, 10, 11 - 32/64 Bit
Jako jedyni gwarantujemy bezpośrednie wsparcie dla 2020.23
OFICJALNA POLSKA DYSTRYBUCJA
Kupujesz interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE ver. 2022 z oficjalnej Polskiej dystrybucji. Dzięki temu masz:
- POMOC PRZY PROBLEMACH TECHNICZNYCH
- TOWAR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
- NAJNOWSZĄ PŁYTE GŁÓWNĄ 2022
- NAJLEPSZE PODZESPOŁY ELEKTRONICZNE
- PEWNY DOSTĘP DO AKTUALIZACJI STEROWNIKÓW
- PEŁNĄ OFERTĘ AKCESORIÓW DOSTĘPNYCH DO TEGO URZĄDZENIA
NIEKTÓRE MOŻLIWOŚCI INTERFEJSU MULTIDIAG PRO+ SCANNER ELITE EXTRA:
Podgląd parametrów w czasie rzeczywistym na pracującym silniku:
- wartość temperatury płynu chłodniczego
- ciśnienie doładowania
- aktualna prędkość pojazdu
- napięcie akumulatora
- ciśnienie czynnika chłodzącego
- wskazania sondy lambda
- układ paliwowy
- położenie zaworu EGR
- podciśnienie w kolektorze ssącym
- krótkoterminowa korekta wtryskiwaczy
- długoterminowa korekta wtryskiwaczy
- wyliczona masa powietrza
- przepływ paliwa
- czujnik ciśnienia paliwa
- ciśnienie paliwa
- położenie przepustnicy
- pozycja pedału hamulca
- czujnik położenia pedału przyspieszenia
- kąt wyprzedzenia zapłonu
- wartości przepływomierza
- prędkość silnika (obroty silnika)
- temperatura powietrza zasysanego
- nastawnik kąta wyprzedzenia wtrysku
- oraz wiele innych danych odczytanych ze sterowników, zależnie od marki, modelu i rocznika
Aktywacja/Dezaktywacja:
- mile/kilometry
- tempomat
- światła do jazdy dziennej
- ustawień podstawowych dla klimatyzacji
- automatyczne blokowanie zamków
- zmiana języka na panelu wskaźników
- świateł skrętnych
- systemu ESP
- pilota zdalnego sterowania
- czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego
- oraz inne aktywacje/dezaktywacje zależnie od marki, modelu i rocznika
Kodowania:
- regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych DPF
- filtra FAP po wymianie
- przeglądu serwisowego
- dawki wtrysku
- wtryskiwaczy po wymianie na nowe lub używane
- biegu jałowego
- nowego licznika
- nowego sterownika poduszek powietrznych
- kluczyków do centralnego zamka, IMMO
- oraz inne kodowania zależnie od marki, modelu i rocznika
Kalibracje:
- resetu wtryskiwaczy
- czujnika wałka rozrządu
- czujnika kąta skrętu kierownicy
- cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków)
- odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych)
- ustawienia grubości klocków
- czujnika ciśnienia hamulca
- biegu jałowego
- turbiny
- kompresora klimatyzacji
- temperatury chłodzenia
- ogrzewania postojowego Webasto
- szyberdachu
- foteli elektrycznych
- chłodzenia silnika
- oraz inne kalibracje zależnie od marki i modelu
Adaptacje:
- zaworu EGR po wymianie
- przepustnicy
- ustawienia i diagnoza automatycznych skrzyń biegów
- resetowanie przyuczeń automatycznych skrzyń biegów
- akumulatora po wymianie
- czujnika poziomu paliwa
- przyuczenia IMMO
- pompy paliwa
- pilota zdalnego sterowania
- zawieszenia pneumatycznego
- oraz inne adaptacje zależnie od marki i modelu
Testy wykonawcze:
- deska rozdzielcza
- czujnika spalania stukowego
- sondy lambda
- pompy ABS
- zaworu recyrkulacji spalin EGR
- przepływomierza powietrza
- systemu ciśnienia w oponach
- czujników parkowania
- automatycznego podnoszenia tylnej klapy (bagażnika)
- elektrycznego hamulca postojowego
- kamery cofania
- oraz inne testy wykonawcze zależnie od marki i modelu