MTS-Technik
Sportowe Zawieszenie z Regulacją Wysokości
* symbol: MTSGWMB01
* CERTYFIKAT TUV
* regulacja wysokości: TAK
* obniżenie przód: od -30mm do -75mm
* obniżenie tył: od -20mm do -65mm
W komplecie:
* 4x sprężyna
* 4x amortyzator
* 4x regulacja
* klucze do regulacji
__________________________________
Zastosowanie:
MERCEDES:
W201 190 / 190E / 190E 1.8 / 190E 2.0 / 190E 2.3 / 190E 2.3 16V / 190E 2.5 16V / 190E 2.6 / 190D / 190D 2.0 / 190D 2.5 / 190D 2.5 TURBO
- lata produkcji 1988 - 1993
A124 Cabriolet 300E / 300E-24 / E200 / E220 / E320
- lata produkcji 1991 - 1998
C124 Coupe 220E / 230E / 260E / 280E / 250D / 250TD / 300D / E200 / E220 / E320
- lata produkcji 1987-1997
W124 SEDAN E200 / E220 / E280 / E320 / E200D / E230D / E250D / E250TD / E300D / E300TD / 200E / 220E / 230E / 260E / 280E / 300E-24 / 320E / 320E-24 / 200D / 230D / 250D / 250TD / 300D / 300TD
- lata produkcji 1984-1996
Cechy charakterystyczne:
- Wysoka jakość potwierdzona 2-letnią ochroną producenta bez limitu kilometrów.
- Komponenty zawieszenia cechujące się podwyższoną odpornością na korozję i wykonane z materiałów najwyższej klasy.
- Specjalnie dobrany rodzaj gwintu i szeroki zakres regulacji zawieszenia umożliwia optymalne ustawienie wysokości auta także w zamontowanym stanie.
- Gaz pod ciśnieniem naciska na płyn hydrauliczny, eliminując efekt "pienienia się" oleju (zjawisko niepożądane i typowe dla amortyzatorów olejowych), co oznacza wyższą wydajność przy ciągłej, intensywnej pracy.
- Wykorzystanie dwururowej technologii twin-tube gwarantuje stabilną charakterystykę pracy amortyzatora.
- Innowacyjna nakrętka regulacyjna hexaCOIL, znacząco podnosząca komfort regulacji wysokości zawieszenia.
Uwagi do aplikacji:
- 8 - Bez 4x4.
- 9 - Wyłącznie dla pojazdów bez NIVO / fabrycznego zawieszenia pneumatycznego.
- 16 - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (przednie i tylne sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory).
- 21 - W przypadku seryjnego zawieszenia sportowego wartość obniżenia podawana w niniejszym katalogu zmniejsza się o wartość seryjnego obniżenia.
- 24 - Podczas montażu zawieszenia należy skontrolować odległość felgi/opony od kolumny amortyzatora. Minimalny dozwolony odstęp to 5mm (0,2 inch). W innym przypadku, zastosować certyfikowane dystanse.
- 36 - Regulacja na tylnej osi montowana na dole.
- 37 - Regulacja na przedniej osi montowana u góry.
- 41 - Bez AMG.
- 73 - Dla łatwiejszej regulacji wysokości na tylnej osi zalecamy demontaż regulacji, zmianę ustawienia talerzyka sprężyny oraz ponowny montaż regulacji na auto.