Microsoft 365 Business Basic (subskrypcja na 1 miesiąc)
Wersja językowa: polska
Obszar zastosowań: firmowy
Typ licencji: komercyjna (można stosować w firmie)
Ilość użytkowników: 1
Ilość urządzeń: nie dotyczy (tylko aplikacje online)
Wersja produktu: ESD (elektroniczna)
Okres licencji: 1 miesiąc
Systemy operacyjne: Windows 10 32-bity/64-bity
Windows 8.1 32-bity/64-bity
Windows 8 32-bity/64-bity
Windows 7 32-bity/64-bity
Windows Server 2008 R2 .NET 3.5
Windows Server 2012
Windows Server 2012 R2
macOS (dwie najnowsze wersje)
Android KitKat (4.4.X) lub nowszy
iOS 10.0 lub nowszy
Kod producenta BD938F12-058F
EAN 4039407021208
Program w wersji elektronicznej (subskrypcja)
Usługa dodawana jest do istniejącego konta, a w przypadku jego braku zakładane jest nowe konto administracyjne.
Subskrypcja miesięczna
Wygodna w zarządzaniu subskrypcja miesięczna - można ją odnawiać co miesiąc lub zrezygnować z niej w dowolnym momencie.
Office 365 Business Essentials to teraz Microsoft 365 Business Basic!
Usługa Office 365 dla firm to teraz Microsoft 365. Te same zaawansowane funkcje i korzyści dla biznesu w nowym wydaniu!
Microsoft 365 Business Basic – niezastąpione narzędzia dla nowoczesnej firmy, umożliwiające pracę zespołową i współpracę z klientami z dowolnego miejsca.
Microsoft 365 Business Basic (wcześniej Office 365 Business Essentials) to najlepsze rozwiązanie dla firm, dla których niezbędna jest biznesowa poczta e-mail, duża przestrzeń w chmurze i narzędzia do współpracy na komputerach PC/Mac oraz urządzeniach mobilnych.
Usługa Microsoft 365 Business Basic (znana wcześniej jako Office 365 Business Essentials) obejmuje przeznaczony dla jednego użytkownika zestaw zaawansowanych usług online, zapewniających efektywną pracę w firmie oraz dostęp do najpopularniejszych aplikacji biurowych za pośrednictwem przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca.
Microsoft 365 Business Basic to:
- Usługa przeznaczona dla 1 użytkownika w małych lub średnich firmach (do 300 osób w organizacji)
- Aplikacje Office online (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej
- Przestrzeń dyskowa 1 TB do bezpiecznego przechowywania plików
- Biznesowa poczta e-mail – skrzynki pocztowe o pojemności 50 GB
- Mobilność i dostęp do aplikacji i usług w dowolnym miejscu
- Sprawna praca zespołowa i komunikacja online – spotkania online nawet z 250 osobami, rozmowy audio i wideo, czat, wiadomości, praca z współdzielonymi dokumentami w czasie rzeczywistym
- Aplikacje mobilne Office Mobile
- Pełna kontrola nad firmowa pocztą i dokumentami
- Łatwe planowanie, zarządzanie i przepływ pracy
- Zawsze aktualne wersje aplikacji i usług online
Microsoft 365 Business Basic
Wciel w życie wszystkie swoje pomysły na lepszą organizację pracy w firmie!
Zapomnij o ograniczeniach i pracuj swobodnie z dowolnego miejsca dzięki Microsoft 365 Business Basic (dawniej Office 365 Business Essentials). Zadbaj o najefektywniejszą współpracę nad projektami zespołowymi, korzystaj z narzędzi do komunikacji online, udostępniaj dokumenty, dołączaj współpracowników lub klientów do spotkań online.
Usługa Microsoft 365 Business Basic zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najpopularniejszych aplikacji biurowych Office online (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – za pośrednictwem przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca. To również zaawansowane środowisko organizacji pracy w firmie, obejmujące przestrzeń w chmurze do przechowywania dokumentów o pojemności 1 TB, biznesową skrzynkę e-mail o pojemności 50 GB dla każdego użytkownika oraz zestaw narzędzi umożliwiających efektywną komunikację i współpracę w firmie. Rozwiązanie przeznaczone dla małych i średnich firm (do 300 użytkowników organizacji).
Praca na Twoich warunkach
Microsoft 365 Business Basic (wcześniej Office 365 Business Essentials) to oparty w pełni na chmurze system organizacji pracy w firmie, obejmujący nie tylko dostęp online do popularnych aplikacji biurowych Office za pośrednictwem przeglądarki internetowej, ale również możliwość korzystania z usług zapewniających efektywną pracę zespołową i bezpieczeństwo firmowych dokumentów. Dzięki temu możesz pracować, komunikować się i koordynować pracę zespołu z dowolnego miejsca.
Niezawodna praca zespołowa i kontakt z klientami
Microsoft 365 Business Basic i usługą Microsoft Teams (następcą Skype dla firm) bez trudu możesz komunikować się ze współpracownikami lub klientami za pomocą wiadomości oraz połączeń audio i wideo. Zorganizuj spotkania online nawet z 250 osobami lub czatuj z zespołem. Stwórz odrębne witryny zespołów, aby zgromadzić w jednym miejscu wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu i zapewnić im dostęp do wszystkich niezbędnych materiałów i informacji.
Poczta i zarządzanie kalendarzem
Zapewnij swojej firmie pocztę e-mail klasy biznes z aplikacją Outlook, dostępną za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub na urządzeniach mobilnych. Każdy użytkownik otrzymuje skrzynkę pocztową o pojemności 50 GB i może wysyłać załączniki nawet do 150 MB. Twoja firmowa skrzynka pocztowa nigdy więcej się nie przepełni! Zarządzaj bez trudu kalendarzem, z którym dopilnujesz wszystkich terminów i z łatwością zaplanujesz spotkania.
Bezpieczne przechowywanie i udostępnianie danych
Już nigdy nie stracisz swoich cennych firmowych dokumentów – dla każdego użytkownika przewidziana jest bowiem zabezpieczona przestrzeń dyskowa w chmurze o pojemności aż 1 TB! Edytuj i udostępniaj pliki – wszystkie zmiany natychmiastowo zostają zsynchronizowane, masz więc zawsze dostęp do najbardziej aktualnej wersji z dowolnego miejsca.
Zawsze aktualne wersje aplikacji
Microsoft 365 Business Basic zapewnia użytkownikom stały dostęp do najbardziej aktualnych wersji aplikacji i usług oraz aktualizacji bezpieczeństwa w okresie subskrypcji.
Korzystaj z nieograniczonych możliwości usprawniających pracę w firmie w każdym miejscu i czasie dzięki dostępowi do aplikacji online na dowolnym urządzeniu (za pośrednictwem przeglądarki internetowej) oraz aplikacji mobilnych (Outlook, Word, Excel, OneNote i PowerPoint) na maksymalnie 5 smartfonach i 5 tabletach.
Microsoft 365 Business Basic obejmuje:
Aplikacje online
(bez możliwości instalacji, dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej)
Word
Aplikacja Word to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających tworzenie, modyfikacje i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycję plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania komentarzy i śledzenia zmian.
Excel
Z pomocą Excel tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Dzięki gotowym szablonom użytkownicy mogą skupić się na informacjach i danych, bez konieczności żmudnego projektowanie i konfiguracji arkuszy. Pracę ułatwia możliwość błyskawicznego tworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania.
PowerPoint
Projektowanie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły, staje się jeszcze prostsze z PowerPoint. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia szybkich i profesjonalnych efektów.
OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na zapisanie pomysłów lub informacji – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze. Udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.
Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na e-maile stają się jeszcze szybsze dzięki szablonom.
Office Mobile
Stale aktualizowane aplikacje biurowe Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint - przeznaczone na urządzenia mobilne. Każdy użytkownik może korzystać z nich na maksymalnie 5 smartfonach i 5 tabletach z systemem iOS lub Android. Zapewniają wygodny sposób pracy w każdym miejscu i czasie w doskonale znanym środowisku.
USŁUGI ONLINE
OneDrive
Imponujący schowek online, niezbędny w każdej firmie! Użytkownik pakietu Microsoft 365 Business Basic (wcześniej Office 365 Business Essentials) uzyskuje aż 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty (w których wszelkie dokonywane zmiany zapisywane są w czasie rzeczywistym) i korzystać z nich w dowolnym miejscu i czasie. Pełni on również funkcje backupu i pozwala odzyskać pliki nawet w przypadku kradzieży lub uszkodzenia komputera. Umożliwia także łatwe udostępnianie dokumentów innym użytkownikom.
Exchange Online
Biznesowa, hostowana na serwerach własnych lub firmy Microsoft skrzynka pocztowa o pojemności 50 GB dla każdego użytkownika, z możliwością wysyłania załączników o wielkości do 150 MB. Aplikacja skutecznie chroni przesyłane informacje i użytkowników dzięki filtrom blokującym spam i zagrożenia internetowe, a także zabezpiecza przed przesłaniem danych do niepowołanych osób i umożliwia odzyskiwanie wiadomości e-mail, a także usuniętych kont.
SharePoint Online
Usługa zapewniająca efektywną pracę zespołową oraz współpracę z klientami. Umożliwia tworzenie witryn zespołów – wspólną przestrzeń do współpracy nad projektem dla wszystkich zaangażowanych osób (również spoza organizacji), z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie zapewnia zachowanie pełnej kontroli nad tworzonym projektem oraz nadzór i weryfikację tożsamości użytkowników.
Yammer
Niezbędne narzędzie do komunikowania w każdej nowoczesnej firmie. To wewnętrzna firmowa sieć społecznościowa, która umożliwia nawiązanie kontaktów, komunikację, dzielenie się pomysłami, ich wspólną analizę, omawianie i zbieranie opinii, tworzenie grup zainteresowań, dotyczących poszczególnych tematów lub projektów, z bieżącym podglądem postępów pracy.
Microsoft Teams
Zaawansowane centrum pracy zespołowej i obszar roboczy, ułatwiający komunikację i usprawniający współpracę, w którym gromadzone są wszelkie dane, materiały, kontakty i narzędzia niezbędne podczas pracy w grupach nad projektami. To także następca Skype for Business, dzięki któremu bez trudu skontaktujesz się ze współpracownikami za pomocą czatów, wiadomości błyskawicznych, indywidualnych i grupowych połączeń głosowych i wideo HD oraz udostępniania ekranu. Przekazuj informacje dotyczące swojego statusu dostępności, tak aby nikt nie przeszkadzał Ci kiedy nie masz na to czasu. Teams pozwala przeprowadzać spotkania online nawet z 250 osobami, zapewnia maksymalne bezpieczeństwo połączeń i jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Office.
Microsoft Planner
Usługa umożliwiająca organizację pracy i zarządzanie. Ułatwia realizację nowych projektów, dzięki tworzeniu planu pracy, przypisywaniu zadań, koordynacji ich realizacji, udostępnianiu materiałów, komunikacji między współpracownikami oraz kontroli postępów i efektów działań. Przejrzysty i intuicyjny interfejs, możliwość pracy na dowolnym urządzeniu oraz powiadomienia e-mail nie pozwolą przegapić nowych wydarzeń.
Sway
Usługa służąca do szybkiego i intuicyjnego projektowania i tworzenia atrakcyjnych wizualnie raportów, biuletynów, prezentacji czy innych dokumentów, niezależnie od rodzaju urządzenia, na którym są wyświetlane. Proste w obsłudze szablony pozwalają na błyskawiczne przygotowanie prezentacji i przejrzyste przedstawienie jej współpracownikom lub klientom.
Microsoft Graph
Usługa analizująca dane pochodzące z różnych usług Microsoft 365 na dużą skalę, gromadząca informacje dotyczące przepływu pracy, wzorców współpracy, organizacji w firmie, aktualnie wykonywanych zadań, planowanych spotkań, umożliwiające zwiększenie produktywności firmy.
Microsoft Power Automate
Flow pozwala na łatwe zautomatyzowanie przepływu pracy między poszczególnymi aplikacjami i usługami Microsoft 365. Umożliwia synchronizowanie plików, uzyskiwanie powiadomień, przenoszenie lub kopiowanie danych z jednej usługi do drugiej.
PowerApps
Usługa pozwalająca na opracowywanie i publikowanie niestandardowych, dopasowanych do potrzeb użytkowników aplikacji biznesowych – mobilnych i dla sieci Web. Umożliwia stworzenie idealnych dla Twojej firmy schematów przepływu pracy oraz formularzy, które zautomatyzują procesy i poprawią wydajność pracy.
Instalację i aktywację oprogramowania należy przeprowadzić w Polsce – klucze licencyjne są przypisane przez producenta do naszego regionu.
Po skutecznej aktywacji program może być używany i zapewnia pełną funkcjonalność w dowolnym miejscu na świecie.
Wymagania systemowe:
Procesor
Komputery PC: Procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Mac: Procesor Intel
Android: Wersja Android KitKat 4.4 lub nowsza i procesor oparty na architekturze ARM lub procesor Intel x86.
iOS: Nie dotyczy
System operacyjny
Komputery PC: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 8.1, Windows 10, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012, procesor z zestawem instrukcji SSE2
Mac: macOS
Android: Wersja systemu operacyjnego: KitKat (4.4.X) lub nowszy
iOS: Pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 10.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 10.0 lub nowszego.
Pamięć
Komputery PC: 1 GB pamięci RAM (system 32-bitowy); 2 GB pamięci RAM (system 64-bitowy)
Mac: 4 GB pamięci RAM
Android: 1 GB
iOS: Nie dotyczy
Dysk twardy
Komputery PC: 3 GB dostępnego miejsca na dysku
Mac: 6 GB na dysku twardym w formacie HFS+
Android: Nie dotyczy
iOS: Nie dotyczy
Wyświetlacz
Komputery PC: Rozdzielczość 1024 x 768
Mac: Rozdzielczość 1280 x 800
Android: Nie dotyczy
iOS: Nie dotyczy
Dodatkowe wymagania:
Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub zapewniających ułatwienia dostępu urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 8 lub nowszego.
Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego bądź zaawansowanego sprzętu lub łączności z serwerami.
Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem.
Wymagane jest konto Microsoft.
* Dostępność aplikacji mobilnych zależy od kraju/regionu. Sprawdź dostępność w Twoim kraju/regionie.