Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
Gra taktyczna z wykorzystaniem wielu zmiennych, co oferuje graczom wiele zwrotów akcji oraz elementów zaskoczenia. Gracze grają przeciwko sobie. Jedna osoba jest Kubą Rozpruwaczem (Mr. Jack'iem), którego celem jest ukrywanie się, mylenie tropów i ucieczka poza planszę. Drugi gracz to detektyw - on dedukuje, pod jaką postacią skrywa się Mr. Jack, blokuje mu drogi ucieczki, a jego zadaniem jest zatrzymanie Jack'a przed świtem.
liczba graczy: 2
wiek: od 9 lat
czas gry: 30 minut (zwykle około 1 h)
waga: 0,85 kg
wydanie: polskie, rok 2007
W zestawie:
- 1 plansza przedstawiająca dzielnicę Whitechapel (- lekko wgnieciona w dwóch miejscach - widać na zdjęciach) (pozostałe elementy zestawu praktycznie bez śladów używania)
- 8 drewnianych żetonów - pionków postaci opatrzonych naklejkami "Winny / Niewinny" po obu stronach odpowiedniego pionka
- 6 żetonów zapalonych gazowych latarni
- 2 żetony zamkniętych włazów do kanału
- 2 żetony kordonów policyjnych
- 1 dwustronna karta "Świadek / brak Świadka"
- 1 pionek - licznik tur
- 8 kart postaci (zielony tył)
- 8 kart postaci (czerwony tył) - karty alibi
- instrukcja: w języku polskim
Jest rok 1888 - Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka, lecz on jest nadzwyczaj przebiegły - postanowił przypisać sobie tożsamość jednego ze śledczych. Czy pozostali zdołają go zdemaskować?
© PanelReklamowy
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.