Aleksander Minkowski
czyta: Marian Opania
KRZYSZTOF
wyd. Agora - Warszawa 2007
stan płyty: 6
Aleksander Minkowski miał być jednym z młodych gniewnych pamiętnego roku ’56, szybko stał się ich biografem. Porównywany kiedyś do Marka Hłaski porzucił szeregi zbuntowanych literatów i zaczął tworzyć książki dla młodzieży. Potrzebę buntu, która kiedyś nim kierowała, przelał na swoich bohaterów. To oni uciekali za niego z domów, nosili spodnie z teksasu, walczyli ze społeczną obłudą. Książka proponowana w tym wydaniu jest właśnie taką opowieścią. Opowieścią o napięciach między generacjami: młodzi ludzie wyrastający na longplayach Santany kontra rodzice, byli partyzanci, niezdolni do życia w nowej rzeczywistości. Skłócony ze sobą, pełen nienawiści do przybranego ojca Krzysztof nakłada maskę błazna i szaleńca i tak próbuje radzić sobie z PRL-owską rzeczywistością. W pewnym momencie wyrusza jednak w podróż – ma zdobyć dowody w sprawie przestępstwa, które rzekomo popełnił jego ojciec. Podróż po prawdę o dawnych latach okazuje się podróżą po samowiedzę.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Książeczka trochę pofałdowana
(i)
Stan płyty:
6 (N) - Stan idealny
5 (BDB) - Drobne ślady użytkowania. Możliwe kilka rysek powierzchniowych.
4 (DB) - Normalne ślady użytkowania, możliwe do kilkunastu rys.
3 (DST) - Widoczne ślady częstego używania, dużo wyraźnych rys.
2 (NDST) - Zły stan płyty, możliwy problem z odtwarzaniem.
WSZYSTKIE ZAMIESZCZONE ZDJĘCIA (SKANY) PRZEDSTAWIAJĄ RZECZYWISTY WYGLĄD PRZEDMIOTU !!!
Na aukcjach nie wystawiam książek z brakującymi stronami. Wszystkie wystawione przeze mnie książki mają pełną treść !!!. Gdy występują jakieś pieczątki, dedykacje czy większe zabrudzenia jest informacja na stronie przedmiotu. To samo się tyczy płyt CD, filmów DVD czy innych przedmiotów. Jednym słowem, jeżeli przedmiot nie nadaje się do przeczytania, odsłuchania, oglądnięcia czy ogólnie do użytku, to takiego przedmiotu nie wystawiam lub jest wzmianka na stronie aukcji o wadach produktu.