Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
- ean: 9788380854277
- producent/wydawca: Difin
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracownikoacute;w oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oproacute;cz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związkoacute;w je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie ktoacute;rych przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientoacute;w. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientoacute;w w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.Książka jest przeznaczona zaroacute;wno dla naukowcoacute;w, jak i praktykoacute;w biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentoacute;w kierunkoacute;w ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium roacute;żnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
sygnatura 4134207