OPIS I ZASTOSOWANIE :
Wysoki punkt wrzenia na mokro (185*C), o wiele wyższy niż w płynach klasy DOT 4 (155*C) i DOT 3 (140*C), umożliwia dłuższe użytkowanie tego produktu.
Należy pamiętać, że wszystkie płyny hamulcowe klasy DOT3, DOT 4, a także DOT 5.1 mają właściwość do absorbowania wilgoci z powietrza, co obniża ich punkt wrzenia w okresie użytkowania, a to w przypadku nieprzestrzegania zalecanych okresów wymiany może prowadzić do zmniejszenia bezpieczeństwa.
Punkt wrzenia na mokro jest reprezentatywny dla płynu po jednym roku użytkowania.
Specjalnie zaprojektowany do systemów ABS. Lepkość (820 centypauzów w –40*C) niższa niż w płynach hamulcowych klasy DOT4 i DOT 3 umożliwia łatwiejszy przepływ płynu w mikro-zaworach systemów ABS.
Doskonale neutralny dla uszczelnień stosowanych w układach hamulcowych.
Właściwości antykorozyjne.