Po wielu latach zdobywania doświadczeń i opinii klientów, nadszedł czas aby opracować nowe urządzenie.
Koncepcja nowego urządzenia powstała jesienią 2012 roku i od tamtej pory pracowaliśmy nad jego rozwojem w największej tajemnicy.
Po odrzuceniu kilkunastu wersji rozwojowych urządzenia, uwzględnieniu opinii setek pilotów, przepracowaniu niemalże 1,5 tysiąca godzin (każdego z nas), niezwykle miło jest nam przedstawić nasze nowe dziecko
MOTOMONITOR
Urządzenie z wbudowanym GPS-em, czujnikiem ciśnienia, bezprzewodowym odczytem parametrów silnika.
TERAZ TAKŻE Z OBSŁUGĄ SYSTEMU GLONASS (na specjalne zamówienie)
Ktoś kiedyś stwierdził - "To oczywiste, że dobrze byłoby, gdyby to urządzenie było samym ekranem z wynikami, najlepiej z dowolnie zwiększaną lub zmniejszaną czcionką"*1 , więc postanowiliśmy podjąć wyzwanie i stworzyć właśnie takie urządzenie.
UWAGA - niektóre zdjęcia pokazują urządzenie ze starszą wersją firmware - generalnie czym nowszy firmware tym wiecej parametrów na pulpicie graficznym.
Jednym z wad naszego poprzedniego urządzenia była mała czcionka - więc postanowiliśmy zrobić urządzenie z największą czcionką na rynku.
Jednocześnie dostawaliśmy sygnały, aby urządzenie nie było zbyt duże, nie może ono być wielkości dużej mydelniczki czy nawet telewizora - gdyż będzie ono nie poręczne , zatem zaprojektowaliśmy urządzenie wielkości karty kredytowej które głównie składa się z wyświetlacza (nazywając je monitorem - MotoMonitorem).
I tak powstał produkt który ma o 50% większą czcionkę i jest 2 razy mniejszy od rozwiązań dostępnych na rynku! Pewnie myślicie jak to możliwe ? ... mamy XXI wiek ... wszystko jest możliwe!
Przy konstruowaniu urządzenia - wzięliśmy pod uwagę wszystkie elementy, które w poprzednich modelach sprawiały problemy (np. kable) - i zrobiliśmy wszystko co możliwe, aby je poprawić. Dzięki takiemu podejściu nie tylko udało nam się wyeliminować takie elementy jak przewód podłączeniowy - ale także zwiększyć bezawaryjność urządzenia.
Nowe urządzenie pozwala nie tylko na monitoring parametrów pracy silnika takich jak:
- Obroty,
- Temperatura EGT (zakres 0-800st.C - dokładność +-1st.C ),
- Temperatura CHT (zakres 0-800st.C - dokładność +-1st.C ),
- Czas lotu,
- Nalot ogólny napędu,
- Poziom paliwa,
- Temperaturę zewnętrzną,
*- U nas nic nie musisz kalibrować, możesz sprawdzić wskazania temperatury chociażby w czajniku !
Ale także pokazuje kilka dodatkowych informacji:
- Prędkość lotu z GPS,
- Odległość od miejsca startu*,
- Czas powrotu do miejsca startu (przy aktualnej prędkości)*,
- Wysokość z GPS,
- Wysokość z czujnika ciśnienia
- Przebyty dystans,
- Kierunek do wybranego punktu GPS
- Kurs drogi,
- Stoper
- Wariometr (pokazuje prędkość wznoszenia lub opadania)
- Kierunek do miejsca startu* (strzałka która zaprowadzi Cię zawsze do miejsca z którego wystartowałeś)
- Kierunek wiatru wyznaczany podczas lotu !
- Ciśnienie atmosferyczne
- Czas wschodu i zachodu słońca w aktualnych współrzędnych geograficznych
- Możliwość zarządzania mapą swoich startowisk poprzez komputer PC
- Możliwość zgrania Twojej książki lotów do PC oraz na serwer www (książka lotów online pod adresem http://kl.4ppg.eu )
*- Jeśli wybierzesz inny punkt do którego urządzenie będzie Cię prowadzić zamiast np. Odległości do startu będzie wskazywana odległość do wybranego punktu.
Chcąc zaproponować użytkownikowi jeszcze więcej - opracowaliśmy koncepcje Połączonych Systemów Rozproszonych (PSR®).
Dzięki niej użytkownik ma nie tylko dostęp do parametrów pracy silnika, ale także może łączyć się z innymi systemami naszej firmy - takimi jak Stacja Meteo.
A co dzięki temu zyskujemy - chyba nie muszę pisać, wystarczy że lecimy w kierunku jednego ze stanowisk gdzie znajduje się nasza stacja - jeśli znajdziemy się w jej zasięgu - na MotoMonitorze zobaczymy siłę i kierunek wiatru na startowisku.
Myślicie że to mało ?
Dajcie nam trochę czasu na wdrożenie kolejnych pomysłów - a zobaczycie, jaka siła drzemie w tej koncepcji.
Telefon: 790011800
mail: biuro@flyelectronics.eu
Uwaga cena zawiera koszt prowizji allegro od sprzedaży 157zł. Cena regularna to 1590zł.