Został zakupiony w polskim salonie i jestem 2 właścicielem. Kupiłem jak miał przebieg 1500km. Mam ją równo 7 lat i jezdze nim okazyjnie z powodu braku czasu. Przebieg 100% autentyczny, potwierdzony CEPIKem. Sprzedaje bo już 2 sezon wogule nie jezdze i stoji pod pokrowcem w garażu. Moc jest podwyszona do 200KM na oryginalnym module po wymianie filtra na sportowe BMC i pełnego przelotowego układu Akrapovic Titanium Evolution Racing.
Ma bardzo dużo dodatków...
- Pełny układ wydechowy Akrapovic Evolution Racing z tytanowymy końcówkamy (koszt nowego było prawie 9000zł)
- Karbonowa nakładka na zbiornik, boki zbiornika, wloty powietrza, błotnik, dekly (komplet 3000zł)
- Pompa hamulcowa Brembo Rcs19 (1800zł)
- Amortyzator skrętu Ohlins (1500zł)
- Sety Vallrav (1250zł)
- Lusterka Rizoma (800zł)
- Manetki Rizoma (600zł)
- Szyba czarna Puig (300zł)
- Fotel kierowcy z logo R1 (450zł)
- Przewody hamulcowe w opłocie stalowym Hel (600zł)
- Wlew paliwa sportowy Womet-Tech
- Opony wyścigowe Dunlop D212
Motocykl miał 2 przygody w swoim życiu. Pierwszy u poprzedniego właścicela zaliczyl szlifa. Crashpad uratował najważniejsze częśći (Rama, śilnik, lagi, felgi). Kupiłem go i rozebrałem do 0 i odbudowałem na takie cacko co dzisaj widać na zdięciach. Nie zmieniłem wachacza, bo pod osłoną jest oryginalna naklejka z VINem i nie widziałem sensu skłamać jak większość że 12 letni motocykl nigdy nie leżał;)
Za drugim razem urwał mi się łańcuch i wgryzł się w tylny stelarz.
Wiencej przygód motocykl nigdy już nie miał.
Stan obecny wyzualnie i technicznie śmiało mogę określić idealny.
Dla bardziej wymagających podaje VIN: JYARN191000005202
Wiencej informacji udziele pod Tel: 697 90 10 90
Wyjezdzam z Polski od 10 martca do 10 lipca, w tym okreśie sprzedaż nie jest możliwe.
Pozdrawiam
G.Edgar