Witam na mojej aukcji !!!
Oferuję do sprzedaży kultowy ciężki motocykl wojskowy
MW – 750 z roku 1964, stylizowany na BMW R-71.
Motocykl przeszedł remont kapitalny, zarówno malowanie, jak również w zakresie silnika, skrzyni biegów, napędów, oraz instalacji elektrycznej.
W motocyklu wykonany został szlif cylindrów (II) i założone zostały nowe tłoki ALMOT. Nowe są również łożyska, tuleje, sworznie, pierścienie, zawory. Nowy jest też wałek rozrządu, koła rozrządu, pompa olejowa.
W układzie zasilania zastosowano gaźniki K-68.
W skrzyni wymieniono praktycznie wszystko: wałek główny, koła zębate, uszczelniacze, przesuwki, wysprzęglik, łożyska.
W dyferencjale wymienione zostały koła dyferencjału oraz wszystkie rolki.
W napędzie wymieniono krzyżaki oraz ich obudowy.
Zmieniono olej w silniku, skrzyni, przekładni i dyfrze.
Zmodyfikowana została instalacja elektryczna.
Motor ma 2 cewki zapłonowe (na wypadek awarii).
Motocykl wyposażony został bardzo bogato w dodatkowy oryginalny osprzęt militarny: saperka wraz z uchwytem, kanister 10 l. ze zintegrowanym lejkiem, topór wojskowy z 1952 r., skrzynkę amunicyjną, mocowanie karabinu maszynowego, lampę marszową – tzw. notkę, pokrowiec wózka, szybę pasażera zamontowaną na koszu, antenę radiostacji, gniazdo do lampki przenośnej, osłony na nogi, puszkę narzędziową. Plandeka na motor przypięta została pasami do koła zapasowego.
W koszu zamontowana została kratka pod nogi pasażera.
Ponadto kosz, jak i podłoga przestrzeni bagażowej wyłożone zostały wykładziną gumową.
Dostęp do bagażnika możliwy jest po odblokowaniu zatrzasku i uchyleniu oparcia siedzenia w koszu.
Motocykl posiada stopkę centralną oraz tylni błotnik na zawiasie - co ułatwia ewentualną wymianę i naprawę koła.
Skrzynia biegów posiada 4 biegi do przodu oraz bieg wsteczny.
W motocyklu istnieje możliwość zmiany biegów bez wciskania dźwigni sprzęgła.
Masa motocykla wynosi 360 kg.
Polecam swój motocykl ze względu na idealny stan techniczny, bogate wyposażenie, świetny wygląd, mały przebieg i niepowtarzalność.
Kupując u mnie motocykl masz pewność, że nie jest on powiązany „na druty”, nigdy nie był bity, więc jest absolutnie bezpieczny.
Nie jestem handlarzem, a motocykl jest rzadko przeze mnie używany z uwagi na mój wiek i problemy ze zdrowiem i tylko dlatego zdecydowałem się na jego sprzedaż.
Szkoda, żeby taka piękna zabawka stała tylko w garażu i nie cieszyła oczu przechodniów.
Po wykonaniu remontu motocykl nie ma praktycznie żadnego przebiegu !!!
Motocykl jest kawałkiem mojego życia, dlatego żegnam się z nim z bólem i wielkim sentymentem.
Dane techniczne:
Silnik : czterosuwowy , dwucylindrowy w układzie boxer
pojemność : 746 ccm
moc: 19,0 kW
wymiary /dł x szer x wys/ 2380 X 1590 X 1000
prześwit : 135 mm
waga : 360 kg
dopuszczalna ładowność : 240 kg
instalacja elektryczna 6V
zbiornik paliwa: 22 l
hamulec przód – dwuszczękowy bębnowy
hamulec tył – dwuszczękowy bębnowy
hamulec wózka - dwuszczękowy bębnowy
napęd – poprzez wał Kardana na koło tylne i koło wózka
hamulec – na wszystkie koła
Wszystkie koła są współzamienne, dzięki czemu w przypadku awarii na drodze któregokolwiek koła - wystarczy założyć koło zapasowe zamontowane na wózku.
Fotografie prezentują sprzedawany pojazd.
Więcej zdjęć mogę przesłać na maila.
CENA DO NEGOCJACJI - JEŚLI JESTEŚ ZDECYDOWANY KUPIĆ TAKI MOTOCYKL - ZADZWOŃ - NA PEWNO SIĘ DOGADAMY !!!
W PRZYPADKU TEGO MOTOCYKLA - JEST TO JEDEN Z NIELICZNYCH WYJĄTKÓW, ŻE JEGO WARTOŚĆ NIE SPADA WRAZ Z ROCZNIKIEM, A WRĘCZ ODWROTNIE - PODNOSI SIĘ Z UPŁYWEM CZASU !!!
Pozdrawiam i zapraszam do oględzin w Radomsku !
Mogę dosłać więcej fotek ...
W przypadku wątpliwości – proszę o zadawanie pytań – telefonicznie - 693 263 353 , lub na maila.