Motocykl Explorer Inverro 125
Marka Explorer to motocykle i skutery produkowane na rynek niemiecki. Explorer Inferro 125 łączy klasyczny design z najnowszą technologią. Sercem tego fajnego, lekkiego motocykla jest chłodzony powietrzem czterosuwowy silnik ze smarowaniem obiegowym pod ciśnieniem. Jednocylindrowy silnik jest zasilany benzyną (95-oktanową) i jest uruchamiany zapłonem ECU. Pięciobiegowa manualna skrzynia biegów przenosi moc na przekładnię główną za pomocą łańcucha. Zapewnia to dobre osiągi podczas szybkiej wycieczki po mieście czy dłuższej trasy. Zawieszenie - dobrze radzące sobie z nierówną nawierzchnią - zapewnia przyjemne wrażenia z jazdy.
- Prędkość maksymalna [km/h]: 90
- Kolor: Czarny
Dane techniczne:
Silnik:
- Typ Silnika: Jednocylindrowy czterosuwowy silnik, chłodzony powietrzem
- Otwór [mm] * skok (mm): 52,4 x 57,8
- Przemieszczenie: 124,6
- Kompresja: 9.2.1
- Paliwo: Benzyna (95-oktanowa)
- Przygotowanie mieszanki: EFI 7.8/ 8500 9,7/ 6000
- Moc maksymalna [kW na obr./min): 7,8 / 8500
- Maksymalny moment obrotowy (Nm na obr./min): 9,7 / 6000
- Moc masa (kW / kg): 0,06
- Zużycie paliwa [l / 100 km): 1,63
- Emisje CO2 [g/km]: 37
- Standard emisji spalin: Euro 4
- Smarowanie: Smarowanie ciśnieniowe
- Zapłon: ECU
- Rozrusznik: Rozrusznik elektryczny, Rozrusznik nożny
- Hałas przy postoju [dB (A) przy obr./min]: 79/4250
- Hałas podczas jazdy [dB (A)]: 72
Napęd
- Rodzaj napędu: Łańcuch napędowy
- Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary
- Długość [mm]: 2090
- Szerokość [mm]: 870
- Wysokość [mm]: 1130
- Rozstaw osi [mm]: 1475
- Pojemność baku: 13,5 +/- 05
- Siedzisko: 2-osobowe
Podwozie
- Felga przód: 2,15 - 18
- Felga tył: 3,0 - 15
- Opona przód: 90/90 - 18
- Opona tył: 130/90 - 15
- Zawieszenie przód: Teleskopowy amortyzowany widelec
- Zawieszenie tył: Ramię wahadłowe z rozpórkami
- Hamulec przód: Hydrauliczny hamulec tarczowy. Ø 267mm
- Hamulec tył: Hydrauliczny hamulec tarczowy: Ø 240 mm
Masa [kg]
- Waga netto: 140
- Maksymalna dopuszczalna waga: 293
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie osi przód: 88
- Maksymalne dopuszczalne obciążenie osi tył: 205