BMW F650, 1997, kolor 695 Flammrot, 652cc, 35kW (48KM), 0,1326kW/kg
Najlepsza oferta dla kogoś kto nie wie czy wybrać wersję Funduro czy Strada ST.
Motocykl w ostatnim czasie przeszedł następujące czynności serwisowe:
Sezon 2022: wymiana świec, regulacja gaźników, regulacja luzów zaworowych
Sezon 2023: serwis przedniego hamulca (nowa tarcza, nowe klocki, nowy przewód w stalowym oplocie, nowy płyn), nowy olej w przednim zawieszeniu, nowy akumulator, nowe żarówki, oczyszczenie termostatu i czujników temperatury, nowa ciecz chłodząca, nowe sprzęgło (tarcze cierne, przekładki, linka i uszczelka pokrywy), nowy napinacz łańcucha rozrządu – na wszystko paragony i faktury za prawie 3000PLN za same części.
Kwestia typowych wad tego modelu:
regulator napięcia jest wymieniony na nowy w oryginalnym miejscu, luzu na łożysku główki ramy nie czuć, pompa cieczy chłodzącej jest szczelna, termostat się nie zacina.
Ten rocznik ma zębatkę zdawczą na śrubie a nie jak wcześniej na pierścieniu osadczym!
Rama prosta, ograniczniki skrętu niewybite i na ramie i na półce, kierownica prosta (TRW o geometrii i kolorze takich jak fabryczne, bez poprzeczki), plastiki wszystkie całe, śrubki wszystkie kompletne, przełączniki i stacyjka działają, regulacja twardości tylnego amortyzatora działa w zakresie pełnych 40 położeń, wydech szczelny, z silnika nic nie cieknie. Są wszystkie detale, nakładki na śrubki mocowania kierownicy, nakładki na śruby lusterek (jednej nie ma na zdjęciu ale jest w rzeczywistości). Wszystkie naklejki oryginalne czytelne.
Dwa fabryczne kluczyki.
Wyposażenie motocykla:
- Wysoka szyba Loster (w komplecie niska owiewka zegarów, ale do polakierowania)
- Podgrzewane manetki Oxford
- Kufer z dwoma kluczykami (widoczny na jednym zdjęciu, w rzeczywistości założony)
- Siedzenie z tapicerką Bagster (i w komplecie drugie, fabryczne siedzenie)
- Założone koło z wersji ST 18’’ z przodu i w komplecie koło 19’’
- Uchwyt na telefon z gniazdkiem USB
- Rozbieralny metalowy filtr paliwa
- Multitool z imbusami (nie było oryginalnych narzędzi)
- Woltomierz na desce rozdzielczej
- Regulowana klamka sprzęgła od nowszego rocznika
- Dodatkowo komplecie do motocykla jest pokrowiec i trochę części na przyszłość, w tym nóżka do obniżonego zawieszenia i szosowy błotnik.
Wady/rzeczy do zrobienia:
- Stan wizualny plastiku wokół wskaźników
- Opony raczej do wymiany – bieżnik dobry, ale mają kilka lat. Nie zmieniałem, bo nie wiem które ktoś będzie wolał przednie koło
- Łańcuch ma rdzę od wewnętrznej strony, ale naciąg jest na początku. Moim zdaniem ze względu na to łańcuch warto zmienić, a zębatki jeszcze nie, ale to też decyzja kolejnego właściciela.
- Lewe lusterko to zamiennik (optycznie identyczne z oryginalnym), mam oryginalne z niewielkim pęknięciem
- Da się wrzucić bieg z rozłożoną nóżką
Biorąc pod uwagę ile tych BMW obejrzałem zanim kupiłem, to na prawdę jest w porządku i co najważniejsze będzie bez niespodzianek.
Motocykl z rynku niemieckiego, w Polsce od 2010 roku.
Zarejestrowany (KR), przegląd do 26.05.2024, ubezpieczenie do 29.04.2024.
Motocykl prywatny, sprzedaż na umowę.
Można jeździć na prawo jazdy A2, ale niskim ani początkującym tego motocykla nie polecam.
Jak są jakieś pytania proszę śmiało pisać albo dzwonić, opowiem i doradzę.
Motocykl stoi głównie w okolicy Oświęcimia, ale czasem bywa w Krakowie.