Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 451,00 zł
- DUAL-PHASE Efekt Phaser Analogowy Gitara Bas Syntezator Behringer
- 461,99 zł z dostawą
- 129,26 zł
- Discover Modular Synthesizers with VCV-Rack 2 Erik Bartmann
- 140,75 zł z dostawą
MOOG Little Phatty Stage 2 Analog Synth + GIG BAG (6918720867)
Opis
Witam,
mam do sprzedania w pełni sprawny technicznie i w świetnym stanie wizualnym, analogowy syntezator legendarnej amerykańskiej firmy Moog, model: Little Phatty Stage II.
Syntezator był używany jedynie w moim domowym studiu w UK i tam go kupiłem. Natomiast od ubiegłego roku sprowadziłem się wraz z całym sprzętem do Krakowa i tu zapraszam do przetestowania oraz zakupu.
Załączone zdjęcia przedstawiają wystawiony instrument.
Wszystko działa idealnie oraz pięknie się prezentuje - sprzedaję ponieważ chcę kupić Voyagera.
Jestem otwarty na propozycje, zainteresowanych zakupem zapraszam do zadawania pytań, przetestowania i odbioru sprzętu w Krakowie (kontakt: 604 331 911).
Dołączam oryginalną (książkową) instrukcję obsługi oraz przejściówkę z UK na UE.
Za dopłatą mogę sprzedać instrument wraz z torbą "MOOG GIG BAG" (cenę za komplet uzgodnimy).
CIEKAWOSTKA:
Model "Little Phatty" jest ostatnim syntezatorem, który zaprojektował dr Bob Moog, a którego premiera odbyła się niestety już po jego śmierci (w 2006 r.). Wersja "Little Phatty Stage II" jest ulepszona o wejście USB i kilka innych bardzo przydatnych funkcji (opis techniczny poniżej).
Produkty firmy Moog, znane są z niesamowitego brzmienia i jakości wykonania, a także z tego, że pomimo upływu czasu nie tracą na wartości. Myślę, że w przypadku modelu LP będzie to wręcz spory wzrost ceny, ponieważ kult dr Mooga nigdy nie przeminie, a Little Phatty to ostatnie jego dzieło.
GORĄCO POLECAM SIĘ ZAPOZNAĆ:
- zwięzła (13 min) historia powstania "Little Phatty" przedstawiona przez firmę MOOG - https://www.youtube.com/watch?v=GW39dGvVfUo
- recenzja "Little Phatty Stage 2" (w j. polskim), wraz z filmikami - http://www.muzykuj.com/testy/instrumenty-klawiszowe/moog/moog-little-phatty-ii-test,394.html
- cover Depeche Mode (wszystkie dźwięki stworzone jedynie na Little Phatty) - https://www.youtube.com/watch?v=AvcIOdgWk2o
Poniżej standardowy opis techniczny:
Little Phatty Stage II - tak jak w przypadku poprzednich wersji tego syntezatora mamy do czynienia z w pełni analogowym torem sygnałowym, dwoma bardzo stabilnymi oscylatorami VCO, napięciowo sterowanym filtrem VCF oraz całą gamą innych cech do których należą: zewnętrze wejście audio, wejścia CV i Gate [do sterowania napięciowego] i pełną kontrolą przez MIDI.
Dodatkowo, w tej wersji pojawiły się nowe funkcje: MIDI over USB [czyli sterowanie MIDI bezpośrednio przez kabel USB], MIDI Clock Sync [synchronizacja zegara przez MIDI], arpeggiator, przycisk nabicia tempa Tap Tempo, no i oczywiście nowe stylowe wykończenie.
Dzięki nowym funkcjom Little Phatty Stage II odnajdzie się znakomicie w nowoczesnym środowisku muzycznym: sterowanie bezpośrednio z komputera przez USB w połączeniu z ciepłym analogowym brzmieniem jest szczytem marzeń każdego muzyka, nieważne czy to „klasyk”, czy wybiegający w przyszłość producent wyposażony w laptopa i mnóstwo syntezatorów programowych. Co więcej, po połączeniu syntezatora bezpośrednio do komputera możemy korzystać z edytora programowego Little Phatty Editor / Librarian.
Z kolei MIDI Clock Sync pozwala na synchronizowanie generatora LFO i arpeggiatora z tempem narzuconym przez zewnętrzny sekwencery MIDI/Audio, maszynę perkusyjną lub program komputerowy. Wszelkie przebiegi typu S&H [Sample and Hold], trójkąt, kwadrat, piła czy fala wznosząca mogą perfekcyjnie współgrać z tempem utworu, bębnami czy arpeggiatorem.
No właśnie – arpeggiator – tajna broń twórców muzyki elektronicznej i nie tylko. Przyda się w każdym stylu muzycznym wzbogacając statyczne brzmienie innych instrumentów, a do tego oczywiście zsynchronizuje się z tempem głównym. Jeśli zaś nie łączymy naszego syntezatora z żadną maszyną, możemy łatwo dopasować tempo jego generatorów poprzez „wstukanie” rytmu przyciskiem Tap Tempo.
Nie zapominając o wspaniałym i eleganckim wykończeniu w kolorze czarnym, spójrzmy na dane techniczne Little Phatty Stage II.
Little Phatty Stage II to monofoniczny [jednogłosowy] syntezator analogowy z cyfrowym sterowaniem i możliwością zapamiętania 100 presetów.
Nowe cechy:
- MIDI over USB,
- MIDI Clock Sync,
- Arpeggiator,
- Tap Tempo,
- Czarne wykończenie,
- Nowy bank z nowoczesnymi brzmieniami.
Silnik brzmieniowy:
Dwa ultra stabilne oscylatory analogowe sterowane napięciem [VCO] o następujących parametrach:
- Osc. 1 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
- Osc. 1 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
- Osc. 1 – głośność,
- Parametr Glide [portamento],
- Osc 1 => 2 – Sync On/Off,
- Osc. 2 – oktawy: 16’, 8’, 4’, 2’,
- Osc. 2 – przebiegi [kształty fal]: płynnie zmieniane od trójkątnego przez piłokształtny i kwadratowy po pulsujący,
- Osc. 2 – głośność,
- Strojenie dokładne [dla obydwu oscylatorów, dostępne w lewej dolnej części panelu].
Modyfikatory dźwięku:
Pojedynczy filtr dolnoprzepustowy VCF, 24dB/Oct typu Moog Ladder Filter [ten sam, co w Minimoogu], z kontrolą Overload i pojedynczym generatorem obwiedni VCA. Parametry:
- Cutoff,
- Resonance,
- Kb. Control Amount [wpływ wysokości dźwięku na częstotliwość odcięcia filtra],
- Filter Env. Amount [wpływ generatora obwiedni na częstotliwość odcięcia filtra],
- Overload.
Sekcja generatora obwiedni [VCA] składająca się z dwóch modułów: do modulowania filtra [Filter EGR] i do modulowania głośności [Volume EGR]. Parametry:
- Attack,
- Decay,
- Sustain,
- Release.
Sekcja modulacji składająca się z generatora LFO z czterema kształtami przebiegów i z matrycy modulacyjnej 1x2 z możliwością dołączenia ośmiu różnych źródeł i czterech różnych destynacji. Parametry:
- LFO Rate [szybkość modulacji],
- Mod. Source [źrodła]: LFO trangle, LFO square, LFO sawtooth, LFO Ramp, Filter EGR / Sample and Hold lub Noise [szum],
- Mod. Amount [wielkość modulacji przy przesunięciu kółka modulacji maksymalnie w górę],
- Mod. Destination: Pitch [wysokość dźwięku], Osc. 2, Filter, Wave.
Interfejs użytkownika [UI]:
- Klawiatura 37 klawiszy,
- Kółko pitch-bend,
- Kółko modulacji,
- Glide On/Off [portamento],
- Octave Down, Octave Up [transpozycja oktawowa].
Sekcja wyjściowa [prawa strona panelu sterującego] składa się z potencjometru głośności [Volume], wyłącznika, potencjometru głośności słuchawek i wyjścia słuchawkowego [„duży” Jack stereo].
Na lewej ściance bocznej znajdują się gniazda przyłączeniowe:
- Power In [kabel zasilający 100-250VAC, 50-60 Hz],
- Power On/Off [wyłącznik zasilania],
- Audio Out [wyjście audio],
- Ext. Audio In [wejście zewnętrznego sygnału o poziomie liniowym],
- Pitch CV In [wejście sygnału napięciowego 1V/oktawę],
- Filter CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania filtrem],
- Volume CV In [wejście sygnału napięciowego do sterowania głośnością],
- Keyboard Gate In [wejście sygnału bramkującego klawiatury],
- MIDI In,
- MIDI Out,
- USB.
Wymiary i wagi:
- 26.75 x 14.75 x 6.75 cala,
- 11 kg.
Podstawowa edycja brzmienia
Parametry o regulacji ciągłej [np. częstotliwość odcięcia filtra] dostępne są poprzez włączenie odpowiedniego przycisku [który zostanie podświetlony] i ustawienie potencjometru z danej sekcji syntezatora. Little Phatty wyposażony jest w cztery takie sekcje: Modulation, Oscillators, Filter i Envelopes. Każdy potencjometr posiada wokół wskaźniki złożone z 15 diod LED, które z dość dużą dokładnością wskazują aktualną wartość edytowanego parametru. Regulacja odbywa się na drodze analogowej i w momencie uaktywnienia danego parametru, sygnał kierowany jest do potencjometru [stąd nazwa RAC – Real Analog Control]. W danym momencie można edytować jeden parametr w każdej sekcji. Dla parametrów, które mogą posiadać więcej niż jedną opcję [np. źródło modulacji – Mod. Source] przełączanie źródeł modulacji pozwala na płynną regulację każdego z nich. W przypadku parametrów bez płynnej regulacji [np. Osc. Sync] diody LED świecą przy włączonym i gasną przy wyłączonym parametrze.
Modyfikacja – CV Outs
Little Phatty Stage II można zamówić z wbudowaną modyfikacją, bądź dokonać tej modyfikacji w serwisie.
Twój syntezator może stać się CENTRUM modularnego Wszechświata. Za pomocą modyfikacji CV możesz sterować innym sprzętem pracującym w tym standardzie [np. efektami z serii Moogerfooger] – syntezatorami modularnymi, efektami i innym sprzętem analogowym.
Ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia.
Modyfikacja wprowadza wyjścia CV, które instalowane są z prawej strony instrumentu:
- Gate [0 - +5V],
- Pitch [1V na oktawę],
- Volume Envelope [0 - +5V],
- Filter Envelope [0 - +5V],
- Mod Bus.
Obwiednie wysokości i głośności regulowane są odpowiednimi potencjometrami na panelu instrumentu [Attack, Decay, Sustain i Release].
Mod Bus to sygnały pochodzące z generatora LFO [kwadrat, trójkąt, piła, wznoszenie, S&H] i oscylatora 2.
Zainteresowanych zakupem zapraszam do zadawania pytań, przetestowania i odbioru syntezatora w Krakowie (kontakt: 604 331 911).
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.