Monitor Acer CB241Hbmidr, 23.6"
TOWAR NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY: RYSA NA EKRANIE
Przekątna 23.6"/ 59.9cm
Rozdzielczość 1920x1080, 16:9, 93ppi
Jasność 250cd/ m²
Kontrast 1.000:1 (statyczny), 100.000.000:1 (dynamiczny)
Czas reakcji 1ms (GtG), brak danych (MPRT)
Kąt widzenia 170°/ 160°
panel TN
Kształt prosty (flat)
Powłoka matowy (non-glare)
Podświetlenie White-LED, flicker-free, filtr niebieskiego światła
HDR brak
Głębia kolorów 8bit (16.7 Mio. kolory)
FRC brak danych
Przestrzeń barw brak danych (sRGB), brak danych (Adobe RGB), brak danych (DCI-P3), brak danych (REC 709)
Częstotliwość odświeżania 60Hz
Zmienna synchronizacja brak
Częstotliwość sygnału 30-80kHz (w poziomie), 55-75Hz (w pionie)
Złącza 1x VGA (60Hz@1920x1080), 1x DVI, 1x HDMI 1.4
Dodatkowe złącza brak
hub USB Out brak
hub USB In brak
Audio głośniki (2x 2W), 1x Line-In
Ergonomia 150mm (Wysokość), 90° (pivot), ±60° (obrót), +35°/ -5° (nachylenie)
Kolor czarny (ramka wyświetlacza), czarny (untere osłona), czarny (stojak), brak danych (tył)
VESA 100x100 (zajęty)
Pobór mocy brak danych (maksimum), 33W (praca), brak danych (Etykieta energetyczna alt A+++ do G), 0.5W (czuwanie)
Zasilanie AC-In (wbudowany zasilacz)
Screen-to-Body-Ratio brak danych (obliczony)
Wymiary (SxWxG) 567x529x205mm (ze stojakiem), brak danych (bez stojaka)
Waga 6.00kg (ze stojakiem), brak danych (bez stojaka)
Cechy szczególne EPEAT Gold, mechaniczne przyciski
Gwarancja BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
DOOR TO DOOR 12 mies.
Gwarancja door-to-door – to inaczej gwarancja "od drzwi do drzwi". Jest to rodzaj luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury. Reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta przez kuriera, następnie naprawiany w serwisie i dostarczany z powrotem w to samo miejsce.
Gwarancja door-to door jest:
- komfortowa – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
- szybka – transport odbywa się kurierem, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum;
- darmowa – Klient nie ponosi żadnych kosztów.