szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

Moje przygody z marketingiem (9313748691)



Kup teraz: 13,11 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 12:05 dnia 18.06.2020 r.

Kategoria: Biografie, wspomnienia
Lokalizacja: Dębica


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Używany
Autor
Philip Kotler
Liczba stron
295
Wydawnictwo
MT Biznes Sp. z o.o.
Tytuł
Moje przygody z marketingiem
Rodzaj
Pozostałe
ISBN
9788380870642
Typ
biografia
Rok wydania
2017
Okładka
miękka

oferta nr 9313748691


Opis

Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler

  • Oprawa: broszurowa
  • Ilość stron: 244
  • Rozmiar: 16x23 cm
  • ISBN: 9788380870642
  • Rok wydania: 2017
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Stan: jak nowa

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami.  Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.  Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.  *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny.  Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler

Stan książek

Skupszop oferuje książki używane w trzech stanach. Poniżej znajdują się opisy dla każdego z nich.

Zapoznaj się z nimi przed zakupem.

JAK NOWA

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

DOBRY

  • normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania
  • brak większych uszkodzeń lub zagięć

WIDOCZNE ŚLADYU UŻYTKOWANIA

  • zagięte rogi, przyniszczona okładka
  • książka posiada wszystkie strony

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert