Kod produktu: 310332
NIE MAMY ODBIORÓW OSOBISTYCH - DZIAŁAMY TYLKO WYSYŁKOWO
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje pierwsze domino drewniane II z obrazkami
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje pierwsze domino drewniane II z obrazkami do zabawy dla dzieci, pomoce Montessori Moje pierwsze domino Klasyczna gradomino w całkiem nowej odsłonie podbije serca wszystkich maluchów! Wesołe obrazki znajdujące się na poszczególnych kawałkach domino, przyciągną uwagę najmłodszych dzieci i sprawią, że tym chętniej sięgną one po tę formę rozrywki. Układanie domino znakomicie wpływa na rozwój spostrzegawczości,wyobraźni i logicznego myślenia. Dzięki tej przyjemnej grze, Twoje dziecko nie będzie miało problemów z zapamiętywaniem i odtwarzaniem informacji.W zestawie znajduje się 28 drewnianych klocków. Metoda Montessori - zabawka sensoryczna – rozwijająca poznanie zmysłowe, służy pobudzaniu aktywności umysłowej. Wymiary: klocek 5 x 10 cm Wiek: 2+ Metoda Marii Montessori Celem pedagogiki M.
Montessori jest wspieranie spontanicznej i twórczej aktywności dziecka, rozwijanie indywidualnych cech osobowości dziecka, wpływ na zdobywanie wiedzy, formowanie prawidłowego charakteru oraz umiejętności szkolnych i umiejętności współdziałania w grupie. Cele te realizowane są poprzez pomoc dziecku w: osiąganiu długotrwałej koncentracji, uniezależnieniu od nagrody, rozwijaniu samodzielności i wiary we własne siły, rozwijaniu indywidualnych uzdolnień przy jednoczesnej umiejętności współpracy z innymi. Zadania pedagogiki Montessori realizowane są przez uczenie przez działanie, nacisk na samodzielność, koncentrację i wytrwałość, naukę w ciszy, obserwację i przestrzeganie reguł – nie rań, nie niszcz, nie przeszkadzaj. Ważną częścią Pedagogiki Montessori są pomoce dydaktyczne, najważniejsze cechy tych pomocy to: prostota, precyzja i estetyka wykonania, uwzględnienie zasady stopniowania trudności i możliwość samodzielnej kontroli błędów. Dzięki właściwemu otoczeniu dziecko rozwija się w harmonijny sposób, czuje się radosne i szczęśliwe, szybko się uczy i rozwija z łatwością przyswajając kolejne zadania.