Zastosowanie do żarówek świateł drogowych (długie) załączanych 12V "plusem". To w jaki sposób sterowane są światła, należy zmierzyć miernikiem.
Pasuje do 90% aut, m.in. do: Opel, VW, BMW, Alfa, Fiat, Volvo, Citroen, Peugeot, Dacia, Audi, Chevrolet, Ford, Lancia, Mercedes, Seat, Skoda, Smart
Funkcje modułu:
- Wszystkie seryjne funkcje świateł pozostają nienaruszone.
- Włączanie świateł dziennych dopiero po uruchomieniu silnika
- Automatyczne wyłączenie po zgaszeniu silnika
- Wyłączenie świateł dziennych po włączeniu świateł pozycyjnych, mijania, drogowych.
- Możliwość montażu w samochodach wyposażonych w szynę CAN
- Nie powoduje błędów
- Światła długie lub halogeny włączane 12V (plusem)
- Regulacja mocy 30-40%
- Możliwość zastosowania w światłach drogowych (tzw. długich) lub halogenach
- Mniejsze zużycie żarówek
- Zasilanie 12V
Uwaga! Moduł do żarówek załączanych "masą" (niektóre auta japońskie), wystawiony jest na innej aukcji nr: 8133763517
Zalety:
- Automat włącza światła po uruchomieniu silnika (gdy napięcie w instalacji przekroczy 13,2 V). Pozwala to na rozruch silnika bez obciążenia akumulatora światłami.
- Funkcja ŁAGODNY START - żarówki zapalają się stopniowo - efekt rozjaśniania.
- Funkcja ŁAGODNE WYŁĄCZENIE - żarówki wyłączają się stopniowo - efekt ściemniania.
W jaki sposób są załczane światła (plusem czy masą) należy zmierzyć miernikiem.