TRX-4 Defender jest zupełnie nowym projektem Traxxas'a. Naładowany jest innowacjami i nowymi funkcjami, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości. Prezentowany model jest licencjonowaną kopią legendarnego samochodu Land Rover - Defender.
Nowy Traxxa's jest zbudowany z myślą o ekstremalnych możliwościach off-road. Model został wyposażony w wyjątkowo duży prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem. To pozwala na estremalną jazdę praktycznie wszędzie.
Dwie najbardziej istotne innowacje, to zdalna blokada dyferencjałów oraz skrzynia dwubiegowa. To wszystko sprawia, że TRX-4 jest rzeczywiście wyjątkową propozycją na rynku modeli samochodów R/C.
PRECYZYJNE STEROWANIE 2.4GHZ
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-4, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie.
REGULATOR OBROTÓW XL-5 HV
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne.
Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej.
Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
SILNIK TITAN 21T 550
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
SERWO 2075X
Serwomechanizm układu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
ZAAWANSOWANY UKŁAD NAPĘDOWY
Blokada dyferencjałów, bez której pokonywanie kamienistych zboczy jest niemożliwe.
ROZBUDOWANA SKRZYNIA BIEGÓW
Łożyskowana przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.
Wymagane do uruchomienia modelu:
- Akumulator do modelu:
LiPo 7,4V (2S) - 11,1V (3S)
lub
NiMH 7,2V (6 cell) - 8,4V (7 cell)
- Ładowarka do akumulatora
- Baterie do pilota 4szt. AA "zwykłe paluszki"