HPI RACING - Sport 3 Drift 1/10 4WD RTR
BMW M3 E30 DRIFTWORKS
Oznaczenie producenta: 160422
W zestawie:
- Model Sport 3 Drift
- Pilot do sterowania 2.4GHz TF-50
- Akumulator 2000mAh 7,2V
- Ładowarka USB
- Baterie AA do pilota 4szt.
- Klucz krzyżakowy do kół
- Klucze imbusowe "L"
- Dodatkowe spinki
- Dodatkowe części zawieszenia
- Opcjonalne tłoczki amortyzatorów
Wymagane do uruchomienia:
- Nic! Wszystko jest w zestawie
Sugerowane do zabawy:
- Szybka ładowarka ok. 60min
- Dodatkowe akumulatory NiMH
- Dodatkowe akumulatory LiPo
Dane techniczne:
- Skala: 1:10
- Długość: 431mm
- Szerokość: 200mm
- Wysokość: 127mm
- Rozstaw osi: 254mm
- Silnik FIREBOLT 15T 540
- Regulator prędkości SC-3SWP2
- Akumulator Plazma 7.2V NiMH 2000mAh
- Szacowana prędkość ok. 50km/h (na LiPo 2S)
- Napęd: 4x4
Przejmij kontrolę nad ikoną motosportu!
Podwozie Sport 3 nareszcie z karoserią BMW M3 z szerokimi nadkolami, przednim spliterem i dużym tylnym spojlerem w ulicznym stylu! Model jest wyposażony w repliki kół Work Emotion XC8 z oficjalnie licencjonowanymi oponami Toyo Proxxes, które zapewniają niesamowity realizm. Pojazd jest gotowy do driftu od razu po wyjęciu z pudełka!
Pod karoserią znajduje się najnowsze podwozie HPI Racing Touring Car, Sport 3 Drift! Ze stałym napędem na cztery koła i w pełni uszczelnionym układem napędowym, wodoodporną elektroniką i radiem 2,4 GHz, w pełni niezależnym zawieszeniem z podwójnymi wahaczami i regulowanymi olejowymi amortyzatorami, jest gotowy do jazdy, kiedy tylko zechcesz!
Oficjalnie licencjonowana, realistyczna karoseria BMW M3 jest ozdobiona kultowym logo Driftworks, dając światu znać, że jest gotowa na zabawę z dużą prędkością i paleniem opon!
Pilot do sterowania 2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełną kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu.
Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA.
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie!
Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując zestaw RTR zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
Części zamienne
Posiadamy pełną ofertę części zamiennych standardowych i opcjonalnych, dzięki którym w przypadku uszkodzenia modelu można go z łatwością naprawić i po krótkim czasie wrócić do użytkowania.
Do zestawu dołączany jest spis części wraz z ich ilustracją oraz symbolami, co znacznie ułatwia identyfikacje oraz zamawianie niezbędnych elementów.
Elementy opcjonalne
W sprzedaży są również dostępne elementy tuningowe, wykonane z anodyzowanego aluminium lub włókna węglowego.
Wytłaczane, jednoczęściowe podwozie
Płyta główna uformowana została z jednego kawałka wzmacnianego tworzywa i posiada wyprofilowany centralnie tunel przygotowany z myślą o przeniesieniu napędu jak w prawdziwym pojeździe. HPI poszło o krok dalej względem dotychczas dostępnych na rynku plastikowych, wanienkowych płyt podwozia.
Nisko profilowy projekt rozkładu masy
Jednym ze sposobów, aby zapewnić Sport 3 Drift najlepsze prowadzenie było upewnienie się, że wszystkie podzespoły zostaną zamontowane tak nisko jak to tylko możliwe. Dzięki temu samochód posiada niezwykle niski środek ciężkości co zapewnia możliwość antymanualnego pokonywania zakrętów.
Łatwy dostęp do układu napędowego
Centralny wał napędowy łączący przedni mechanizm różnicowy z tylnym zyskał łatwy dostęp od spodu podwozia. Taka konstrukcja zapewniła mu całkowitą szczelność, aby chronić go przed kamieniami oraz brudem w każdych warunkach.
Dostęp do dyferencjałów nigdy nie był tak prosty. Wykręcenie 4 śrub wystarczy, aby dostać się do mechanizmu różnicowego celem jego regulacji, wymiany smaru, kontroli zębatek czy też ogólnego przeglądu.
Cztero-zębatkowe metalowe dyferencjały
Stożkowe zębatki dyferencjałów z przodu oraz z tyłu samochodu przenoszą moc z wału centralnego na półosie napędowe każdego z kół. W pełni metalowa konstrukcja pozwala, aby układ napędowy był w stanie przenieść moc, jakiej dostarczają opcjonalne napędy silników bezszczotkowych. Uszczelniane łożyska kulkowe wspierają mechanizmy różnicowe. Praca każdego z dyferencjałów może być niezależnie regulowana poprzez wymianę oraz dobór gęstości smaru/oleju według własnych preferencji.
Podwójne, w pełni regulowanie zawieszenie
W Sport 3 Drift zastosowano przeniesione z wyścigów zawieszenie z podwójnymi wahaczami, wzorowane na współczesnych samochodach torowych. W pełni regulowane zawieszenie da ci możliwość dopasowania ustawień geometrii, wychyleń, kątów oraz zbieżności do wymagań toru. Kilku-punktowe mocowanie amortyzatorów sprawdzi się przy setup'ie modelu w zależności od panujących warunków drogowych.
Stały napęd na cztery koła
Model posiada stały napęd na cztery koła, który zapewnia pełną kontrolę oraz precyzję zarówno na drodze jak i na torze. Wszystkie koła, tak jak w prawdziwym samochodzie, napędzane są przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu oraz z tyłu. Dodatkowa przyczepność zapewnia lepsze przyspieszenie oraz kontrolę w zakrętach dla maksymalnej pewności oraz frajdy.
Kompatybilny z zasilaniem LiPo 2s
Sport 3 wyposażony jest w nowoczesny regulator obrotów, który współpracuje z nowej generacji akumulatorami typu LiPo ( litowo-polimerowymi ), jak i z akumulatorami NiMh ( niklowo-wodorokowymi). Pamiętajcie o konieczności doboru prawidłowych adapterów, aby uzyskać kompatybilność zestawu z dodatkowymi akumulatorami.
Szeroki wybór akumulatorów
Płyta Sport 3 przygotowana jest z myślą o różnego rozmiaru akumulatorach, w tym także z myślą o 7 celowych akumulatorach NiMh. W zależności od Twojego zapotrzebowania na moc pomieści wszystko. Szeroki rzep zabezpiecza akumulator przed przesunięciem, a regulowana/plastikowa blokada umożliwia rozłożenie ciężaru na przód bądź na tył w zależności od preferowanego stylu zabawy.