TRAXXAS X-Maxx 8S 4WD 1/5 Monster Truck
Najnowsza wersja kolorystyczna!
Oznaczenie producenta: 77086-4
Specyfikacja:
- Skala: 1:5
- Przeznaczenie: off-road
- Rodzaj nadwozia: Monster Truck
- Napęd: Elektryczny bezszczotkowy
- Przeniesienie napędu: 4WD
- Rodzaj zestawu: gotowy do jazdy RTR
Oferowana wersja zaopatrzona jest w najnowszy ekstremalny napęd zasilany z dwóch akumulatorów LiPo 4S.
Nowy regulator VXL-8S i silnik Velineon 1200XL, pozwalają na osiągnięcie prędkości 80km/h.
W pełni zmontowany, gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQi™ 2.4GHz, systemem kontroli trakcji "TSM", elektronicznym regulatorem obrotów VXL-8s i pomalowaną karoserią ProGraphix®.
Wymagane do uruchomienia:
- Akumulatory - 2szt. 11,1V (3S) LiPo do 56km/h lub 2szt. 14,8V (4S) LiPo do 80km/h
- Ładowarka do akumulatorów
- Baterie do pilota 4szt. typu AA "zwykłe paluszki"
Uwaga!
Do zasilania napędu VXL-8S, nie wolno stosować akumulatorów NiMh. Napęd może być zasilany jedynie akumulatorami typu LiPo z wysokoprądowymi złączami.
Brutalna siła. Ekstremalna moc. Wielka zabawa!
Twardy Traxxas X-MAXX jest całkowicie nowym samochodem. Został zaprojektowany od początku na czystym arkuszu papieru i wyznacza nowy poziom technologicznej zabawy.
Brutalna siła napędu z potężnym zasilaniem i gigantyczne rozmiary czynią z X-Maxx'a potężnego potwora - godnego następcę poprzednich konstrukcji Maxx®.
Exclusive Self-Righting
Przed X-Maxx, monster truck czasami potrafił przewrócić się do "góry nogami"; żeby postawić go z powrotem na koła często trzeba było sporo się nabiegać. Teraz po prostu naciśnij przycisk, a w większości przypadków ten ekskluzywny Traxxas X-Maxx sam wróci na koła dzięki innowacyjnej, opatentowanej technologi Traxxas, dzięki czemu można szybko wrócić do zabawy.
Ponad 80km/h !
Nowy silnik napędowy Velineon 1200XL 1275KV z super wydajnym radiatorem chłodzącym wyposażonym w podwójny wentylator.
Specyfikacja silnika:
- Typ: 1275kV, bezsensorowy
- Waga: 665g
- Długość: 11cm
- Średnica: 4,8cm
- Złącza: banany 6,5mm
Moc 8 ogniw LIPO!
Nowy regulator obrotów VXL-8S (wodoodporny), kompatybilny z LiPo 8s, z wbudowanym wentylatorem radiatora i systemem antyprzepięciowym (zew. bezpiecznik).
Specyfikacja regulatora obrotów:
- Zasilanie: 4-8 celi LiPo (maks. 33,6v)
- Wymiary: 5,8cm x 7,2cm x 4,6cm
- Waga: 161,4g
- Złącza silnika: banan 6,5mm
- Złącza zasilania: Traxxas TRX
Modułowa konstrukcja podwozia
Konstrukcja modułowa X-MAXX’a zapewnia łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych elementów, dzięki czemu łatwa jest każda naprawa oraz konserwacja elementów.
Aluminiowe amortyzatory GTX™
X-MAXX posiada cztery wysokowydajne, olejowe amortyzatory GTX™ wykonane ze stopu aluminium. Duża ilość zawartego w nich oleju absorbuje ciepło i powoduje większą wydajność pracy oraz zmniejsza zużycie amortyzatorów.
Mocowania amortyzatorów
X-MAXX oferuje nowy - ekskluzywny wygląd elementów mocujących amortyzatory. Ich konstrukcja ma służyć sztywnemu zamocowaniu tak ważnych elementów, jak i zapewnia odpowiednie położenie modelu po jego odwróceniu w celu przeglądów i czyszczenia.
Mocowanie silnika
Zupełnie nowy silnik zamontowano do nowego łoża. Zapewnia ona bezproblemowe i trwałe mocowanie silnika. Oznacza to dłuższą żywotność skrzyni biegów, w przypadku użytkowania konstrukcji w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych.
Koła z wyjątkowym bieżnikiem
X-MAXX’a zaopatrzono w duże koła i opony z super agresywnym bieżnikiem terenowym
Zawieszenie
Do X-MAXX’a zaprojektowano zawieszenie z bardzo dużym skokiem, małym promieniem skrętu oraz dużą wytrzymałością.
Wodoszczelna elektronika
Izolacja wodna elementów elektronicznych to pomysł i patenty Traxxas”a. W tej chwili można użytkować model w trudnych warunkach deszczowych, błotnych oraz śniegowych. Odbiornik X-MAXX'a posiada system kontroli trakcji TSM.
Podwójne łączenia sworzni
X-MAXX wykorzystuje podwójne połączenia w miejscach przenoszących duże siły. Wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości sworznie zapewniają odpowiednie przenoszenie sił oraz pewność połączenia.
Układ sterowania
Nowy serwomechanizm dostarcza dużą moc i moment obrotowy w celu bezproblemowego sterowania. Szybki układ kierowniczy i mały promień skrętu w połączeniu z zaawansowaną geometrię zawieszenia daje X-MAXX’owi zwinność potrzebną w trudnym terenie.
Odporność na zderzenie
X-MAXX jest wyposażony w nowe, pochłaniające energię uderzenia elementy na przednim i tylnym zderzaku. Łagodzi to skutki zderzenia i powoduje zdecydowanie większą wytrzymałość podczas ekstremalnej jazdy w trudnym terenie.
Wał napędowy CV
Zaprojektowany wał napędowy ze stali o wysokiej wytrzymałości podnosi ogólną trwałość układu przeniesienia napędu. Połączenia wieloklinowe zwiększają ich trwałość i odporność na zanieczyszczenia.
Wentylator sprzęgła poślizgowego
Unikalna konstrukcja sprzęgła poślizgowego Traxxas posiada układ podwójnego wentylatora zwiększającego chłodzenie.
Wały napędowe dyferencjałów
Wytrzymałe, aluminiowa wały przenoszą pełna moc z przekładni głównej do przednich i tylnych układów różnicowych.
Dyferencjały
Elementy obydwu układów różnicowych wykonane są ze stali gwarantującej prowidłową pracę w najtrudniejszych warunkach terenowych. Zamknięte i wypełnione olejem dyferencjały dają pełną kontrolę sterowania w każdych warunkach.
Zamknięte łożyska kulkowe
X-MAXX jest wyposażony w komplet wysokiej jakości kulkowych łożysk krytych. Zapobiega to zabrudzeniom układu jezdnego oraz wydłuża okres eksploatacji.