TRAXXAS - Mercedes Benz G 63 AMG 6x6
Model ze skrzynią biegów i zdalnie blokowanymi mostami.
Kod producenta: 88096-4
W zestawie:
- Złożony, gotowy do jazdy model TRX-6,
- Wyposażony w:
- Wodoodporny regulator obrotów XL-5 HV
- Silnik TITAN 21T
- Pilot do sterowania TQi 2.4GHz z funkcją Cruise Control
- Oświetlenie przednie, tylne i obrysowe
- Wysokiej jakości narzędzia i dodatkowe elementy
Wymagane do uruchomienia:
- Akumulator do modelu: LiPo 7,4V (2S) lub 11,1V (3S)
- Ładowarka do akumulatora
- Baterie do pilota 4szt. AA "zwykłe paluszki"
Specyfikacja:
- Długość: 65,1cm
- Wysokość: 27,4cm
- Rozstaw kół: 24,9cm
- Prześwit: 8cm
- Waga: 3,99kg
- Maks. kąt podejścia: 60°
- Maks. kąt zejścia: 55°
Licencjonowana kopia G klasy i podwozie 6x6
TRX-6 to nowy projekt Traxxas'a wzorowany na świetnym podwoziu z serii modeli TRX-4 uzbrojonego w dodatkową, trzecią oś. Model oprócz napędu 6x6 wyposażony jest w komplet oświetlenia LED, które składa się z oświetlenia przedniego, tylnego i obrysowego. Podobnie jak wersja 4x4, TRX-6 naładowany jest innowacjami i nowymi funkcjami, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości terenowe. Prezentowany model jest licencjonowaną kopią legendarnego modelu klasy G 6x6.
Nowy Traxxa's jest zbudowany z myślą o ekstremalnych możliwościach off-road. Model został wyposażony w wyjątkowo duży prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem. To pozwala na estremalną jazdę praktycznie wszędzie.
Najbardziej istotne innowacje to napęd 6x6, zdalna blokada dyferencjałów oraz skrzynia dwubiegowa. To wszystko sprawia, że TRX-6 jest rzeczywiście wyjątkową propozycją na rynku modeli samochodów R/C.
Link do filmu z prezentacją modelu:
https://youtu.be/F6YDObsZlt0
PRECYZYJNE STEROWANIE 2.4GHZ
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-6, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.
REGULATOR OBROTÓW XL-5 HV
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne.
Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej
Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
SILNIK TITAN 21T 550
TRX-6 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który posiada zintegrowany wentylator chłodzący.
MOTOR W PRZEDNIEJ CZĘŚCI MODELU
Silnik umiejscowiono w bliskości przedniego zawieszenia, co zwiększa możliwości trakcji.
SERWO 2075X
Serwomechanizm układu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
UKŁAD KIEROWNICZY
TRX-6 posiada układ kierowniczy pozwalający na obrót kół w zakresie 2 x 45st. To pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym - kamienistym terenie.
OŚWIETLENIE LED
Zainstalowany zestaw oświetlenia LED przenosi realizm skali na wyższy poziom dzięki działającym reflektorom, światłom tylnym, dachowym i bocznym.
Regulowany zasilacz zapewnia stałą i niezawodną moc, aby wyeliminować ściemnianie i przegrzanie. W pełni wodoszczelny system oświetlenia pozwala na użytkowanie modelu w każdych warunkach.
SERWA STEROWANIA NAPĘDEM
TRX-6 wykorzystuje trzy wodoszczelne mikro serwa do sterowania przednim i tylnym mechanizmem różnicowym, a także wybór wysokiego / niskiego zakresu w skrzyni biegów.
Przewody w rękawach eliminują skomplikowane połączenia, które w innym przypadku ograniczałyby przegub zawieszenia.
ZAAWANSOWANY UKŁAD NAPĘDOWY
Blokada dyferencjału, bez której pokonywanie kamienistych zboczy jest niemożliwe.
ROZBUDOWANA SKRZYNIA BIEGÓW
Łożyskowana przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.
WBUDOWANY REDUKTOR
Dodatkowe przełożenie pozwala na bezpieczną jazdę po terenie kamienistym.
PANCERNA RAMA PODWOZIA
Zaprojektowane specjalnie dla TRX-6 grube stalowe szyny podwozia z ceownika o ściankach grubości 1,5mm są uformowane z jednego solidnego elementu w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości.
EKSTREMALNE KĄTY PODEJŚCIA
Fabrycznie ustawiony kąt natarcia wynoszący 60 stopni pozwala TRX-6 na wspinanie się po ścianach. Równie imponujący kąt zejścia 55 stopni zapewnia ekstremalne możliwości jazdy nawet w najgłębszych koleinach.
MOCOWANIA BATERII DUAL-FIT
TRX-6 pozwala na stosowanie zarówno pakietów LiPo o pełnej długości jak i mniejszych - stosowanych w skali 1/16. Odchylany element zapewnia szybki i bezpieczny montaż pakietów w terenie. Odchylany element można odwrócić w celu dostosowania do akumulatorów o różnej wysokości.
Dodatkowa półka montowana z przodu pozwala przy pakietach w skali 1/16 ustawienie ciężaru bezpośrednio nad przednią osią, aby zapewnić maksymalną przyczepność podczas wspinaczki w stromym terenie.
ALUMINIOWE AMORTYZATORY
TRX-6 wyposażony jest w sześć wypełnionych olejem amortyzatorów GTS. Te aluminiowe amortyzatory zapewniają bardzo gładkie tłumienie. Posiadają gwintowane elementy ułatwiające regulację wysokości jazdy. Wyposażone są w uszczelki O-ring i podwójne uszczelki wału X-ring.
MOSTY NA ZWOLNICACH
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
CHROMOWANE ELEMENTY
Błyszcząca chromowana przednia osłona, wzorowana na oryginale w pełnej skali, ma legendarny - symbol gwiazdy, nadający jej autentyczny wygląd.
Przednia i tylna chromowana osłona podwozia zapewnia funkcjonalną ochronę z klasycznym akcentem.