HPI RACING - Trophy Truggy 4.6 1/8 4WD
Oznaczenie producenta: 107014
Fabrycznie złożony model w skali 1/8 z napędem 4WD oraz aparaturą i odbiornikiem 2,4GHz, silnikiem spalinowym i pomalowaną karoserią.
W zestawie:
- Model HPI RACING - Trophy Truggy 4.6 RTR
- Pilot do sterowania HPI TF-41 2.4GHz
- Klucz do świecy i kół
- Klucz do zbieżności
- Wkładki do sprężyn regulujące prześwit
- Inne części zamienne
- Baterie 4szt. AA do zasilania pilota
- Baterie 4szt. AA do zasilania elektroniki w modelu
Wymagane do uruchomienia:
- Paliwo modelarskie 20-25% nitro
- Grzałka do świecy żarowej
Sugerowane do zabawy:
- Butelkę do napełniania zbiornika paliwa
- Akumulator 6V do zasilania elektroniki w modelu
- Ładowarkę do akumulatora 6V
- Termometr do pomiaru temperatury silnika
Polecamy
- Zestaw Startowy do modeli spalinowych. Obejmuje prawie wszystko czego potrzebujesz. Dostępny na naszej innej aukcji.
Wymiary:
- Długość: 580 mm
- Szerokość: 405 mm
- Wysokość: 180mm
- Rozstaw osi: 365mm
POPULARNY SPALINOWY TRUGGY W NOWEJ ODSŁONIE
Seria HPI Trophy Truggy została wzbogacona o aparaturę w technologii 2.4 GHz, wodoodporne serwo, wodoodporny odbiornik i pojemnik baterii. Właśnie tak: jeden z najbardziej popularnych modeli nitro teraz wyposażony tak by móc jeździć wszędzie!
Trophy Truggy 4.6 to idealny sposób, by zacząć przygodę z modelami Truggy w skali 1:8. Truggy to model zbudowany na dużych kołach z karoserią w stylu pick up'a, część podzespołów zaczerpnięto też z buggy w skali 1:8, układ napędowy, płyta i zawieszenie. Truggy to najpopularniejsza klasa wyścigowa na świecie! Ten model ma wszystko czego potrzebujesz! Jeżeli lubisz ostrą jazdę, wielkie długie skoki, Truggy będzie idealnym wyborem. Posiada do tego wytrzymałą płytę podłogową, klamrami i wieżyczkami amortyzatorów natomiast by umożliwić wam dostosowanie osiągów na torze Trophy został wyposażony w potężny silnik F4.6 Nitro Star HPI, wyścigowe opony pod kątem wyścigów, olejowe amortyzatory, śruby rzymskie i wiele innych możliwości regulacji.
Dodatkowo oprócz typowo zawodniczego rodowodu i przeznaczenia na tor Trophy Truggy 4.6 ma także rasowy wygląd. Aerodynamiczna wyścigowa karoseria wykonana wedlug najnowszych wzorów malowania, wyścigowe opony na chromowanych siedmioramiennych kołach Edge. Tylni spoiler to nie ozdoba, dzięki spoilerowi masz lepszą przyczepność a także kontrolę w powietrzu. Wykończyliśmy też Trophy w anodowane nakrętki amortyzatorów, piasty i wiele innych elementów na pomarańczowy kolor HPI!
PILOT STEROWANIA 2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA.
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując zestaw RTR zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
CZĘŚCI ZAMIENNE
Posiadamy pełną ofertę części zamiennych standardowych i opcjonalnych, dzięki którym w przypadku uszkodzenia modelu można go z łatwością naprawić i po krótkim czasie wrócić do użytkowania. Do zestawu dołączany jest spis części wraz z ich ilustracją oraz symbolami, co znacznie ułatwia identyfikacje oraz zamawianie niezbędnych elementów.
SILNIK SPALINOWY 2,9 KM
Świetny silnik Nitro Star F4.6 z legendarnego Monster Trucka Savage 4.6 zapewnia wystarczająca dawkę mocy by rozpędzić Trophy do szalonych prędkości- jest przeraźliwie głośny, mocny i wytrzymały będziesz więc mógł wykonać długie skoki, backflipy, wysokie skoki, a nawet podwójnego backflipa. Silni F4.6 zapewni ci zapierające dech w piersiach przyspieszenie i szalona prędkość maksymalną! silnik uruchamiany jest przy użyciu prostego pull startera i jest chroniony przez dwustopniowy filtr powietrza a dwuigłowy gaźnik pozwoli ci wyregulować osiągi niezależnie od pogody czy paliwa.
- Pojemność: 4.6cm³ (0.28)
- Średnica cylindra: 18,68 mm
- Skok cylindra: 16,6 mm
- Moc: 2,9 hp, 32,000 RPM
- Gaźnik: F1-7-5 (kompozyt 7,5mm)
- Konstrukcja ABC dla zwiększenia żywotności
- Kompozytowa konstrukcja pomaga chronić przed parowaniem paliwa
- Żebrowany aluminiowa obudowa
- Żebrowany aluminiowy radiator
- Wytrzymała szarpanka
- Dwustopniowy filtr powietrza
- Ochrona przed wpadającą wodą zamontwana na filtrze powietrza pomaga chronić silnik przed zalaniem woda w mokrych warunkach pogodowych
Nitro Star F4.6 to idealny wybór jeśli chodzi o Trophy truggy wraz z niskim szarym żebrowym radiatorem CNC i żebrową aluminiową osłoną kompozytowym gaźnikiem pozwoli ci na szereg regulacji zależnie od pogody i warunków na torze.
Silnik F4.6 ma autentyczna konstrukcje ABC z chromowanym mosiężnym tłokiem i cylindrem otoczonym aluminiową osłoną. Aby uruchomić model szybko silnik F4.6 jest uruchamiany przez szarpankę. Jeśli chcesz aby odpalanie było jeszcze prostsze możesz zamontować zestaw startowy #87130 HPI Roto Start 2 aby uruchamiać model przez wciśniecie jednego przycisku!
WODOODPORNA ELKTRONIKA
Chcesz się zmierzyć z błotem? A może przejechać przez strumień? Może zapowiada się na deszcz ? Nic nie szkodzi Trophy poradzi sobie ze wszystkim!
Trophy Truggy 4.6 teraz wyposażony w wodoodporną osłonę odbiornika i baterii oraz wodoodporne serwa HPI SF-10W, w końcu dodaliśmy też filtr powietrza, który pozwoli ci jeździć twoim Trophy w naprawdę ekstremalnych warunkach.
Uwaga: Ten model HPI jest zaprojektowany aby zapewnić ochronę przed wodą tak by móc nim jeździć w mokrych warunkach (deszcz, śnieg, kałuże).
Nie przystosowany do zanurzenia.
Silniki nitro są chronione przed wpadająca wodą i wymagają dużej dbałości podczas jazdy w mokrych warunkach. Więcej szczegółów znajdziesz w instrukcji.
ZOBACZ MODEL W AKCJI !
Skopiuj poniższy link do przeglądarki:
https://youtu.be/-j6uWl5SssE
ALUMINIOWA PŁYTA PODWOZIA
Płyta w Trophy 34.6 jest zrobiona z wytrzymałego stopu aluminium 6061 i jest idealnym połączeniem wytrzymałości z niską wagą. Niska waga pozwoli ci na lepsze przyspieszenie a dzięki wytrzymałości będziesz mógł wykonywać wielkie skoki i akrobacje!
Aby zwiększyć sztywność płyty zamontowaliśmy metalową klamrę oraz grubą aluminiową klamrę kierowniczą z przodu oraz wielką pionową aluminiową klamrę z tyłu! Dzięki tym modyfikacjom zawieszenie wytrzyma wszystko do czego zostało stworzone i daje pełne wyczucie w trakcie jazdy!
NAPĘD 4WD
Układ napędowy zastosowany w Truggy 34.6 to wałkowy napęd full time 4WD. Napęd wałkowy to najlepsza opcja dla modelu który ma sobie poradzić bez względu na to co stanie na jego drodze, dlatego niezależnie od tego czy chcesz się przedrzeć przez błoto, wodę, kurz, trawę, śnieg czy żwir! Żeby zwiększyć wydajność wszystkie elementy układu napędowego pracują na uszczelnionych gumą łożyskach kulkowych.
Wytrzymała zębatka odbierająca przekazuje odebraną moc z silnika na centralny dyferencjał z którego moc dalej jest przekazywana na przedni i tylny dyferencjał przez długi centralny wal napędowy. Przednia i tylna przekładnia różnicowa pracuje na 4 wewnętrznych przełożeniach dzięki czemu są bardziej trwale niż standardowe dwu-przełożeniowe przekładnie. Kielichy osiek dyferencjału oraz samą ośkę wykonano z wytrzymałej stali a 17mm anodowane na pomarańczowo aluminiowe piasty na których kręcą się 7 ramienne koła z gumowymi oponami wyścigowymi Teamy HB Proto.
PRAWDZIWE HAMULCE
Aby móc bezpiecznie i w kontrolowany sposób zatrzymać Trophy'ego zastosowano podwójne wentylowane stalowe tarcze oraz klocki z włókna. Klocki hamulcowe zrobione z materiału używanego w pełnowymiarowych autach zapewnią ci bezpieczne i szybko hamować. Wszystkie cięgna sterownicze hamulca są regulowane tak by zapewnić możliwość pełnej regulacji na torze.
NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE
Wyposażyliśmy Trophy Truggy 4.6 w reistyczne zawieszanie rajdowe aby zapewnić kontrole oraz ci krótki czas reakcji na profesjonalnym poziomie! Długie wahacze poprzeczne w każdym rogu zrobione z grubego, odpornego na uderzenia tworzywa wykonany w kształcie płetwy dla zwiększenia wytrzymałości. Amortyzatory olejowe wyposażono w aluminiowe osłony i nasadkę aby zwiększyć ich wytrzymałość.
Dla profesjonalnego tuningu masz pełne możliwości regulacji geometrii zawieszenia w Trophy Truggy. Amortyzatory mogą być przesunięte na samą górę lub dół abyś mógł dzięki regulacji jechać szybciej z okrążenia na okrążenie. Regulacja pochylenia tylnych kół dzięki dodatkowym otworom pozwala na regulacje roll center abyś mógł zyskać cenne sekundy na torze a same linki pochylenie tylnych kół to śruby rzymskie ze stali które pozwolą ci dokonać regulacji szybko i sprawnie.
Jeżeli nie chcesz nic zmieniać, nie musisz! Absolutnie wszystko jest fabrycznie złożone i wyregulowane
RTR - ZŁOŻONY MODEL GOTOWY DO JAZDY
HPI dołożyło wszelkich starań aby początkujący użytkownicy z łatwością przeszli do jazdy! RTR Trophy 4.6 Truggy jest fabrycznie złożony i od razu gotowy do ruszenia w teren. Wszystko jest profesjonalnie złożone i wyregulowane przez profesjonalistów: dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wiele więcej a wszystko to jeszcze przed wyjęciem z pudełka! Model wyposażony i gotowy do szybkiej jazdy!
Modele HPI Ready-To-Run zapewnią wam osiągi i jakość jakich oczekiwalibyście od zestawów KIT bez konieczności skomplikowanego montażu i ustawiania – wysokiej klasy model RC o wysokich osiągach prosto z pudełka.
Tak jak w przypadku wszystkich modeli HPI w zestawie zawarta jest szczegółowa instrukcja pokazująca krok po kroku jak serwisować, obsługiwać i naprawiać Twój model. Instrukcja obejmuje też potrzebne części, pełnowymiarowe rysunki oraz hardware.
SPECYFIKACJA
- Fabrycznie złożony i wstępnie malowany model nitro Trophy z napędem 4WD
- Aparatura 2.4GHz bez konieczności używania kwarców
- Wodoodporny pojemnik baterii i odbiornika
- Zamontowane na leżąco serwo sterujące pomaga zachować nisko środek ciężkości i uzyskać lepszą przyczepność
- Wodoodporne serwo gaz/hamulec
- Zabezpieczony przed wpadająca wodą filtr powietrza
- Niski środek ciężkości (CG) zapewni doskonałą przyczepność i świetne osiągi na torze
- Silny i wytrzymały silnik Nitro Star F4.6 o mocy 2,9 KM
- Wytrzymałe mocowanie silnika duży otwór na zestaw startowy pod kołem zamachowym
- Łatwy i szybki zestaw startowy
- 4mm płyta podłogowa ze stopu 6061 aluminium ma zagięte końcówki dla zwiększenia sztywności
- Grube i wytrzymałe wieżyczki amortyzatorów wykonano również ze stopu aluminium 6061
- Gruby serwo saver dla zwiększenia sztywności zawieszenia
- Nisko profilowy uchwyt radioodbiornika zabezpiecza serwo
- Wyścigowe ustawienia zawieszenia zapewnią maksymalną trakcje
- Ekstra długie, olejowe amortyzatory z aluminiową obudową
- Wiele punktów montażowych amortyzatorów i regulacji pochylenia kół dzięki czemu można w pełni wyregulować model na tor
- Stalowe śruby rzymskie ułatwiają regulacje
- Wytrzymały twardy przedni zderzak chroni przy zderzeniach
- Duzy zbiornik paliwa 160cc pozwala na długie przejazdy
- Mocne, regulowane i wentylowane stalowe przednie i tylne tarcze hamulcowe
- Wytrzymałe klocki hamulcowe z tworzywa o długiej żywotności
- Rasowe opony HB Proto prezentują się świetnie na czarnych chromowanych kołach
- Przewód paliwowy ułożony tak by zachować porządek i czystość
- Odlewane aluminiowe przeguby dla większej wytrzymałości
- 17mm piasty odporne na odkręcanie się
- Gładka karoseria jest wstępnie docięta i pomalowana aby zachować rasowy wygląd modelu
- Wiele otworów montażowych do zamontowania spoilera
Sprawdź inne modele z serii HPI Trophy !
Dostępne na naszych pozostałych aukcjach allegro.