HPI RACING - Vorza S Truggy Flux
Model z silnikiem bezszczotkowym i wytrzymałą konstrukcją!
Oznaczenie producenta: 160182
W zestawie:
- Model HPI RACING Vorza S Truggy Flux
- Pilot do sterowania TF-50
- Narzędzia do serwisowania
- Opcjonalne tłoczki amortyzatorów
- Opcjonalne orczyki do serwa
- Osłona na antenę do odbiornika w modelu
- Obszerna instrukcja (ENG) ze schematami
Wymagane do uruchomienia:
- 4szt. baterii AA (,,zwykłe paluszki")
- Akumulatory napędowe LiPO 2x 2S lub 2x 3S
- Ładowarka do akumulatorów
Nowa VORZA już jest!
Buggy i truggy od wielu lat stanowią główną część gamy terenowej HPI, więc kiedy nadszedł czas, aby zaktualizować tę gamę epicko niesamowitych terenowych, wybór, aby zachować wierność korzeniom Vorza, był łatwy!
Vorza rozpoczęła życie jako pojazd konkursowy zaprojektowany tak, aby był przystępny, przestrajalny, a przede wszystkim ZABAWNY!! I właśnie tam wzięliśmy Vorza na 2022 rok. W pełni przestrajalny, wysoce wydajny i HPI TOUGH!
Podwozie RTR Vorza S FLUX oferuje szeroką gamę doskonałych funkcji, cenione dziedzictwo wydajności, niezwykle mocną kombinację silnika i regulatora prędkości, pełną regulację w zawieszeniu i przestrajalny układ napędowy, jeśli chcesz eksperymentować, aby dostroić Vorza S FLUX do swoich upodobań.
S Spec dodaje aluminiową płytę podwozia 7075, przednie i tylne wieże amortyzatorów 7075, przednie i tylne wieszaki zawieszenia 7075 na obu końcach oraz amortyzatory o dużym otworze 16 mm z gwintowanym korpusem, górną nasadką, dolną nasadką uszczelki i regulatorem sprężyny wszystko z wysokiej jakości aluminium! Zawierają również wersję HD wału amortyzatora 4 mm!
W 2022 roku każdy Vorza Truggy ma również zupełnie nowy wygląd, z zupełnie nowymi korpusami w kolorze matu i połysku oraz nowymi, dzikimi kolorami malowanymi na zamówienie! Nawet koła i opony są zupełnie nowymi projektami dla prawdziwej postawy "Stop at Nothing" !!
Wymiary:
- Długość: 580mm
- Szerokość: 408mm
- Wysokość: 200mm
- Rozstaw: 375mm
Specyfikacja:
- Opony terenowe TREDZ Voodoo
- Wodoodporne serwo IP67 o wysokim momencie obrotowym
- Obsługa 6S LiPo
- MLH-2200 2200KV silnik bezszczotkowy z wałem 5mm
- Wodoodporny regulator prędkości 150A ELH-6S
- Regulowana komora na baterie gotowa do LiPo z paskami na rzepy
- Aluminiowe mocowanie silnika
- Napęd na 4 koła zapewniający doskonałą kontrolę
- Aluminiowe amortyzatory olejowe Big Bore o średnicy 16 mm
- 7075 Aluminiowe wieże amortyzatorów z przodu iz tyłu
- 7075 bloki zawieszenia przód i tył
- Spiralnie cięte koła zębate dla najlepszej wytrzymałości i wydajności
- Wytrzymałe, wypełnione olejem mechanizmy różnicowe
- Zawieszenie godne Mistrzostw Świata
- Super niski COG dla doskonałego prowadzenia
- Nylonowe osłony z kamienia i brudu utrzymują kamienie z dala od podwozia
- Podwójny układ kierowniczy
- Pełny zestaw łożysk kulkowych uszczelnionych gumą
- Zestaw radiowy 2,4 GHz z wodoodpornym odbiornikiem
- Zamknięty radiobox
Zupełnie nowy nadajnik
Podobnie jak wszystkie modele HPI, Vorza Truggy jest łatwa w prowadzeniu dzięki dołączonemu kontrolerowi.
Najnowszy nadajnik FHSS TF-50 2,4 GHz zawiera:
- Opuszczaną pozycja kierownicy dla naturalnej pozycji sterowania
- Pokryte pianką koło zapewnia dodatkowy komfort i przyczepność
- Wymienna konstrukcja kierownicy dla osób leworęcznych!
- Gumowe uchwyty na palec i kciuk
- Gumowe osłony na wszystkich rogach zapewniają najwyższą ochronę.
- Obszar magnetyczny na podstawie na spinki karoserii
- Cyfrowy włącznik i wyłącznik
- Ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli pozostawisz włączony TF-50, a także żywotność baterii!
- Przełączniki serwo Reverse, EPA, Trims i Dual Rate.
.
Regulacja na najwyższym poziomie
Dzięki zwycięskiej konstrukcji zawieszenia doświadczysz czystego wrażenia z jazdy i całkowitej regulacji jak nigdy dotąd! Dostosuj model Vorza do swojego stylu jazdy i warunków na torze za pomocą pełnego zakresu regulacji. Na obu końcach pojazd Vorza ma wszystko, czego można oczekiwać od zestawu gotowego do zawodów.
Amortyzatory BigBore
Cztery amortyzatory Big Bore 16 mm idealnie pasują do zawieszenia Vorzy. Każdy z nich ma wyjątkowo gruby trzpień HD 4 mm, gwintowany aluminiowy korpus i kołnierz sprężynowy do precyzyjnej regulacji wysokości jazdy. Elastyczne gumowe osłony utrzymują kurz i błoto z dala od wałów amortyzatorów.
Solidny i niezawodny układ napędowy
Vorza wykorzystuje obrabianą maszynowo spiralnie koronę "przekładni ślimakowej" i zębate koła dyferencjałowe, aby uzyskać moc z wałów napędowych na koła. Cięcie spiralne jest bardziej niezawodne i znacznie mocniejsze niż standardowe koła zębate proste, co zapewnia dodatkową pewność siebie i mniej problemów związanych z konserwacją. Flux dodaje również hartowane wewnętrzne koła zębate nad modelem Nitro.
Możesz dostosować działanie dyferencjału za pomocą grubszych lub cieńszych olejów, ponieważ wszystkie trzy dyferencjały są uszczelnione przed wyciekiem, co daje fantastyczny zastrzyk zdolności strojenia!
Zupełnie nowe koła
Nowa Vorza zasługuje na nowy zestaw butów i felg! Zupełnie nowe 4,0-calowe 8-ramienne nylonowe koła Truggy o wysokiej nośności do adapterów kół 17 mm, opakowane w kolejny dodatek do bagażnika opon TREDZ "by HPI Racing". Opony Tredz Voodoo 4.0" zostały zaprojektowane na płótnie wydajności, przy użyciu wypróbowanego i przetestowanego związku S firmy HPI. Obrotowy wzór bieżnika Voodoo świetnie sprawdza się na różnych nawierzchniach, od twardego brudu po trawę i astroturfę.
Zestaw napędowy
FLUX MLH-2200 zapewni Ci więcej niż wystarczającą moc do wszystkiego, czego szukasz: akrobacje powietrzne, wielokrotne backflipy, wysokie prędkości maksymalne i ślizgi! Posiada również konstrukcję radiatora, z 11 żebrami, które okrążają czarną anodowaną obudowę silnika, zapewniając doskonałe chłodzenie.
FLUX ELH-6S może obsługiwać dwa akumulatory 3S LiPo (to w sumie moc 6S LiPo!), Dzięki czemu może poradzić sobie ze wszystkim, co silnik MLH-2200 może wyrzucić! Złącza kulowe 6,5 mm zabezpieczają przewody silnika w celu bezstratnego połączenia z przewodami 12-metrowymi. Duży wentylator znajduje się na szczycie radiatora wewnątrz osłony ochronnej, aby utrzymać chłód, gdy jest ciepło.